maar daar moet je net weer teveel handelingen voor verrichten, ik wil iets gauws en lekkersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef T1andonly het volgende:
Tosti's
Bleehhrrkkkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
PINDAKAAS UNTER DIE SOEPSTENGELS!
Wat een kutadviesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon water drinken. Of Thee. prima middel tegen honger.
Ja, hoe kom je daarbij iddquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Blauw_Hert het volgende:
k zie hier de meest ranzige " Gerechten " voorbij komen![]()
aardappels met mayo![]()
For fuck sake !
Aardappels met mayo is echt wel chill hoor. Eeuwenoude traditie van notoire nachtbrakers in den Hollandsche geschiedenisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:15 schreef Blauw_Hert het volgende:
k zie hier de meest ranzige " Gerechten " voorbij komen![]()
aardappels met mayo![]()
For fuck sake !
ja met een flinke dot slagroom eropquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:16 schreef Dorkquemada het volgende:
Cup o soup?
Als jij het maar lekker vindquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aardappels met mayo is echt wel chill hoor. Eeuwenoude traditie van notoire nachtbrakers in den Hollandsche geschiedenis
Beter gebakken danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
Die aardappel moet natuurlijk wel eerst gebakken of gekookt zijn geweest.
En dan haal je 'm zo uit de koelkast en pleur jet op een bord, ga je zitten samen met een tube Zaanse mayo en smullen maar![]()
Probeer maar eens
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
Die aardappel moet natuurlijk wel eerst gebakken of gekookt zijn geweest.
En dan haal je 'm zo uit de koelkast en pleur jet op een bord, ga je zitten samen met een tube Zaanse mayo en smullen maar![]()
Probeer maar eens
Niet eens geklopt?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ik me daarnet heb gemaakt ?
1. Een eitje geklopt
2. Hieraan een mini teentje knoflook fijngeperst
3. Peper en zout erbij geklopt.
4. Kaas, Droogworst, uitjes, en bosuitjes kleingemaakt
5. Het eitje in de pan gegooid
6. Kaas Droogworst uitjes en bosuitjes erbij gegooid
7. Lekker gebakken
8. Op 2 boterhams gelegd
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neewant dat heb ik totaal niet vermeld bij punt 1
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neewant dat heb ik totaal niet vermeld bij punt 1
Toastjes met kruidenboterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:23 schreef Shirley het volgende:
Ik zit aan de stokbrood en toastjes met kruidenboter en american filet
Ja, want als je in de avond gaat snacken ga je gelijk een dikke pad wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef SKETSj het volgende:
Kijken naar fotos met mensen die schrokken en 200 kilo zijn.
Dat helpt bij mij (om niet meer te snacken)...
Da's zwaar relaxedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:27 schreef Fliepke het volgende:
In het centrum wonen
De shoarmaboer is open tot 4 uur
En duur. En als je dan kijkt wat een kilo aardappels kost....quote:
Jij met je aardappelsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En duur. En als je dan kijkt wat een kilo aardappels kost....
![]()
Vanaaf nog cake op...spacecakequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef Blauw_Hert het volgende:
Ja die hete nootjs hebben wij ook maar daar hebt ik heul geen zin in tjehIk wil verdomme cake ! Vanmiddag lagen er nog 6 plakkers en nu zijnt ze weg !!
God gloeiende godverdomme opgezwolle is om te kotsen !
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:33 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb honger gekregen door di topic![]()
Ik ga even eten![]()
Wachten tot je een pleister op een sneetje in je pols pakt en spijt krijgt!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga altijd gewoon eten en daarna krijg ik spijt en dan steek ik mijn vinger in mn keel.
Zo kan het ook![]()
Alsof dat nu nog open is hier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:11 schreef Originele_Naam het volgende:
ga naar de snackbar ofzo
Ik ook. 20 km van amsterdam. Zou je toch verwachten dat er iets open is, maar nee. Kutregelgevingquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:12 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe ik weet niet waar jij woont. hier is er altyd wel wat open, maarja ik woon in de Randstad
Er is niks vervelenders om proberen te slapen als je trek hebt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef thedude0 het volgende:
Als ik 's nachts honger heb negeer ik dat gewoon, wat een onzin om te gaan vreten net voordat je gaat slapen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:20 schreef Originele_Naam het volgende:
GVD jullie hebben me overtuigd ik ga tosti's eten
Nachtelijke trek om 11 uur? Dat is dus gewoon een tussendoortje. Nachtelijke trek is 12 uur+.quote:dinsdag 2 januari 2007 22:58
[] Nachtelijke Trek [] Wat doe je eraan?
Hij kan toch ook nu alvast een topic openen over zijn trek van zometeen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nachtelijke trek om 11 uur? Dat is dus gewoon een tussendoortje. Nachtelijke trek is 12 uur+.
ja joh want ik had na 12+ ook honger, mierenbatserdquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nachtelijke trek om 11 uur? Dat is dus gewoon een tussendoortje. Nachtelijke trek is 12 uur+.
Aha, dus daarom is maxi jazz zo mager. Er ligt niks lekkers in de koelkast.quote:And on the count of three I pull back the duvet
Make my way to the refrigerator
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam
Knakworstenquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:03 schreef PeuRac het volgende:
Men neme:
1 blik knakworsten (10 of 12 stuks).
3 tot 6 boterhammen.
1 kleine pan
1 pot mosterd
1) open het blik knakworsten
2) gooi de inhoud in de pan
3) zet het vuur aan en de pan erop
4) smeer het brood alvast in met mosterd (minder geknoei en beter verdeeld)
5) als de knakworsten bijna koken, van t vuur afhalen.
6) verdeel de knakworsten over het brood (evt dubbel doen)
7) smullen maar![]()
kost je maximaal 5min en nouwelijks afwas
Jouw gekookte darmen op een stokjequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Blauw_Hert het volgende:
Wat is gyros ook alweer
Je vergeet de kruiden ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jouw gekookte darmen op een stokje!
Gyros reepjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Blauw_Hert het volgende:
Wat is gyros ook alweer
Je bent mijn redding:Pquote:
Met of zonder ketchup?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef .iM het volgende:
Ja in de nacht trek hebben is echt irritant! Meestal drink ik gewoon wat water en ga gewoon slapen... maar soms is het een lange nacht en dan moet ik gewoon iets eten. Vaak is het dan ook een tosti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |