Ga postmortum eens druiven voeren.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Fock jullie allemaal ouwers !!!
ik ben no fucked clown van sandstorm.
I am who i am a big mutherfucking pimp aaiiight
Jij bent cool, mag ik je pijpen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Fock jullie allemaal ouwers !!!
ik ben no fucked clown van sandstorm.
I am who i am a big mutherfucking pimp aaiiight
No kill daar heb ik me spanga bitches voorquote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent cool, mag ik je pijpen ?![]()
![]()
![]()
Opzouten uit KLB FB aub.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Oranjestopcontact het volgende:
[..]
No kill daar heb ik me spanga bitches voor![]()
Jup.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Oranjestopcontact het volgende:
!!!!!
Dit hoor ik net op de radio
C1000 en hun coke bananen!
Open ik er een klaag topic over omdat ik het niet normaal vind,
JIJ HAAT ME GEWOON
Wil jij ook een ban ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg geef die gast eens een b*n
En het is geen bon.
Het juiste woord was BIN: Een prullenbakquote:
Omdat ie kut is?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
BioGarten waarom is mijn topic stuk?
True. Ask Marco.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mensen moeten hun ogen nog openen voor de waerheid!
He's your man.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Marco als in Marco Borsato-kijk-mij-eens-popi-zijn-met-mijn-gare-kleurgerelateerde-orkestjes-in-en-of-andere-galmbak, die?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ah ik snapte hem, hij had zo'n liedje, de waarheid! Touché, scherp!
Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Thanks..![]()
![]()
Toch is het nog jammer dat we je halverwege kwijtgeraakt zijn hoor..
Maar we verslowchatten het FB topic![]()
Tuulk.quote:
Negeer je em gewoon. Problem solved.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
Mag ik ff aangeven dat ik OFfSprngr gewoon een irritant mannetje vindt dat alles beter schijnt te weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |