quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef zarGon het volgende:
loller -> de collega van mijn vader
van dat andere topic: http://www.sugababes.nl/!!!_DiiOnnee%5E/fotos
Zeker een kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef zarGon het volgende:
loller -> de collega van mijn vader
van dat andere topic: http://www.sugababes.nl/!!!_DiiOnnee%5E/fotos
Joh echtquote:
Kan dr af.quote:
Wees dan eens lief voor ons en post je tieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef lolita89 het volgende:
dit is niet lief
Je hebt het jezelf aangedaan sweetyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef lolita89 het volgende:
dit is niet lief
opeens herinner ik me een kleine nieuwsbericht van de fp... een paar telefooncallcenter-hoeren gingen klagen omdat ze lamme armen kregen van al dat gemasturbeer om de mannen geil te houden..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef lolita89 het volgende:
dit is niet lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook niet lief jij gehoorzaamt niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:06 schreef lolita89 het volgende:
dit is niet lief
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Kw4Kje het volgende:
Wij willen tieten zien!! Wij willen tieten zien!!![]()
hehe., hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
Dat meisje heeft volgens mij hendig veel haar op haar geschoren kut :/
Meer als op dr hoofd denk je ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
Dat meisje heeft volgens mij hendig veel haar op haar geschoren kut :/
Imagine die hoofdharen op haar kutquote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Imagine die hoofdharen op haar kutzo vet !
Dat roep ik al vanaf het begin.quote:
Celien Dione.... snap je hem niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
je heet zeker dione, en celien is een van je beste vriendinnen, naast sabien?
quote:
en, natuurlijk:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja, mannetjes die denken verstand van zaken te hebben hmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |