Ah, daar is de expert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is serie 1 en het is idd Project Runway..
Bljf je zo bezig in de diverse topics?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef jors het volgende:
intressant
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja idd, is nu bezig op rtl 5. Tot nu toe best een leuk programma
Kan het zijn dat die Austen (de extreme mega gay) ooit heeft meegedaan aan Made van MTV?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Even een bescheiden tvp zodat ik dit morgen niet vergeet te kijken.
ik vind ze allemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Terecht dat Starr eruit is...voor de 3de keer op rij een lelijk ontwerp..
Die Robert is zooo lekker, blij dat hij erin bleef.
Leuk programma, auf wiedersehen
nee OSCAR WILDEquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Erg leuk programma.
Ken nog niet alle namen, maar vond het jurkje van die blonde dame (Vidal heette ze volgens mij qua achternaam) leuker. Minder stijf. En Austin is de reincarnatie van YSL?
Yves Saint Laurent:quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Angst het volgende:
[..]
nee OSCAR WILDE
wat bedoel je met YSL?
daar lijkt ie qua uiterlijk meer op idd!quote:
ja ik vond het ook onverwacht maar verderquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef miki het volgende:
Ik heb ook net eens gegoogled, beetje stom want nu baal ik dat ik het weet. Onverwachte winnaar vind ik...maar ik zal er verder niets over loslaten![]()
Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef conleche het volgende:
Jullie zitten toch te spoileren, want iedereen denkt natuurlijk dat die nicht gaat winnen en dat doet ie volgens jullie dus niet... Waarom willen mensen toch altijd laten weten dat ze meer weten dan een ander, dat valt me in andere topics ook al zo op. Zo van: "ik zal niet zeggen hoe het verder gaat, maar ik heb het ALLANG gezien en ik zal je wel verklappen; het word heeeeel spannend" of iets in die geest. Lekker interessant hoor.
Je mag wel zeggen dat je ergens hebt gezien wie heeft gewonnen en dat je daar van baalt, maar het is jammer dat je ook zegt dat degene die won een ONVERWACHTE winnaar was. Dat is info die ik liever niet weet.quote:Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeft ?
i second thatquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Austin is een FREEK maar wel heel beschermend en verzorgend naar de andere toe. Nora is een psycho. Die ouwe chick met dat te hippe haar is ook een rare en dat die blonde mooie dame ook Kevin aanwees als de zwakste schakel vond ik raar.
De creatie van Jay was prachtig, professioneel prachtig. Ik was dan ook zeer verbaasd dat hij niet als winnaar eindigde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:31 schreef coltje87 het volgende:
Ik vond de jurk van Jay echt geweldig, dat bovenlijfje. En wat is Robert toch verschrikkelijk g**l
![]()
Haha, ja hilarischquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Robert rolt toch vaak over de grond met zo'n 'opdrukwieltje'? (ja ik weet niet hoe het heet ofzo... ) En dan zegt Austin iets over dat hij toch veel groter en sterker (?!) is dan Robert.
Prachtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:39 schreef coltje87 het volgende:
Bloedirritant ja! De jurk van Kara was wel heel erg mooi![]()
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig.
Die jurk van de reïncarnatie van Yves Saint Laurent, daarin zou ik nog niet op een vuilnisbelt dood willen worden gevonden. Laat staan dat ik 'm voor de zogenaamd mooiste dag van mijn leven zou dragen. Wat een gedrocht.
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef Angst het volgende:
[..]
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?
misschien omdat hij al een goede reputatie had opgebouwd
En volgens mij vooral omdat de jurk van Austin zijn eigen stijl reflecteerde en de jurk van Nora niets eigens had. Zoals de jury terecht opmerkte had ze zich voor deze opdracht gedegradeerd tot kleermaaktser.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..
Ik vond die jurk van die oudere vrouw echt SUPER mooi (die met rood)!
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Tezz het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending!
* De val van Robert terwijl hij zich uit stond te sloven (hij moest even laten zien dat ie een echte vent was)
Ja, precies!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind bij hem zelfs dat lange haar best mooi staan, terwil ik dat bij mannen meestal oerlelijk en überordinair vind
Ja dat vond ik ook, maar na dat uitsloofgedoe van gister is ie wat mij betreft van de categorie errug-geil-jammie naar de categorie mwa-leuk-om-naar-te-kijken-maar-hij-moet-niet-gaan-praten gezakt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekker![]()
ik geloof omdat ze heel goed kon lopen op de catwalk, maar weet het niet zeker meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Tezz het volgende:
Waarom blijven ze in godsnaam telkens Morgan kiezen?? Zal volgende afl. niet meer gebeuren denk ik!
je mag wel in de stijl zijn van, maar niet iets namaken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond het echt een onzinreden trouwens dat Alexandra andere fashionnamen noemde als inpiratie, terwijl de jury zelf bij iedereen roept: "oh wow, that's really gucci-esk!" en "oh dat is mooi, dat zou zo bij Michael Kors in de collectie kunnen!"
Hoezo jezelf tegenspreken.
Kevin.quote:
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
Robert of Wendy mochten er wat mij betreft allebei uit. Lood om oud ijzer qua slechte creaties. Robert's outfit was cheap, onorgineel en dat shirt zag eruit alsof het na 1 x wassen uit elkaar zou donderen. Wendy's pakje was te suf voor woorden, dus die maak ik er verder ook niet aan vuil.
Mijn voorspelling:
Volgende week Wendy eruit. In de finale eindigt Austin op een derde en Jay op de tweede plaats. Kara Saun wint. Terecht.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)
Wendy had er ook allang uitgemoeten, dat laatste postbodepakje: te saai voor woorden en inderdaad; plooien aan de zijkant, nóóóóit doen, of je moet het leuk vinden er uit te zien als een nijlpaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |