Dat jij ze niet gezien hebt is irrelevant. Dat het bij jou rustig was is ook irrelevant, want toen er rellen waren in frankrijk was het hier ook rustig, dus wat het een met het ander te maken heeft, is een raadsel. Jij wilt zeggen dat je nooit van de rellen hebt gehoord in Nederland met die kampers?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze niet gezien. Bij mij was het rustig. Kun je bewijzen dat er geen enkele moslim bij betrokken was?
Nou, ik volg gewoon jouw denktrand, en vraag je te bewijzen of het blanke, ongelovige kampers waren. Want dit lijkt heel erg veel op een stigmatiserend vooroordeel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
Dat jij ze niet gezien hebt is irrelevant. Dat het bij jou rustig was is ook irrelevant, want toen er rellen waren in frankrijk was het hier ook rustig, dus wat het een met het ander te maken heeft, is een raadsel. Jij wilt zeggen dat je nooit van de rellen hebt gehoord in Nederland met die kampers?
Nee, ik volg jouw denktrand. Dat moet toch heel erg vertrouwd overkomen, je moet als het goed is heel erg instemmen met mij op dit moment.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik volg gewoon jouw denktrand, en vraag je te bewijzen of het blanke, ongelovige kampers waren. Want dit lijkt heel erg veel op een stigmatiserend vooroordeel.
Vergeet de hooliganisering niet, met hun grote ovale kerken betaald van al ons overheidsgeld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dat waren BLANKE kampers PJORourke, omg hoe gaan we dat noemen dat soort rellen? Kamperianisering van Nederland?
Met of zonder stront eraan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
Maar nu je ze bewaard hebt, kan je ze vast wel ff scannen voor me.
Hooligans zijn eigenlijk ook moslims. Net als krakers.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vergeet de hooliganisering niet, met hun grote ovale kerken betaald van al ons overheidsgeld.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je scanner die stront zo leuk vind.
Nee daar begint het mee, daarna komt de volksopstand.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef PJORourke het volgende:
Nou, dat lijkt me een prima methode. Zo gauw ze "twee vijanden permanent uitgeschakeld" hebben, houdt het laffe tuig er wel mee op, denk ik.
Ik ook wel. Wat een zo'n woordje niet allemaal kan losmaken...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHAhebben we toch nog ff gelachen nietwaar? Ik in elk geval wel.
Ja, jij uiteraard ook wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ook wel. Wat een zo'n woordje niet allemaal kan losmaken...
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef Lemmeb het volgende:
Maar ik hoop toch ook dat Mutant01 er de lol een beetje van inziet.
Dat zou wel jammer zijn.quote:
Het is jammer maar helaas, er zit hier een meerderheid van stugge betweters.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:35 schreef Lemmeb het volgende:
Dat zou wel jammer zijn.
Er mag weleens wat meer gerelativeerd en dus ook meer gelachen worden in POL. Al dat verzuurde gedoe leidt tot niets.
Nog zo'n zuurpruim.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet niet waar dit topic mee heeft te maken maar met "politiek" allang niet meer.
Moslim bash topic nummer zoveel...
Ah gutquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet niet waar dit topic mee heeft te maken maar met "politiek" allang niet meer.
Moslim bash topic nummer zoveel...
Ja, het type dat om een slotje gaat roepen als een topic hem niet aanstaat en dan als motivering meegeeft dat "de kwaliteit te laag is".quote:
Een kloon van SCH bedoel je?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, het type dat om een slotje gaat roepen als een topic hem niet aanstaat en dan als motivering meegeeft dat "de kwaliteit te laag is".
Dan heeft ie er vreselijk veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |