Of dat de kleur blauw als een rode lap werkt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd. Ik zou net zo goed kunnen stellen dat ze daar rustig zijn omdat Wodka van hun geloof wel mag.![]()
Uhm, wellicht dat je punt nergens op slaat, want sub-sahara afrika bestaat uit behoorlijk wat Christenen bijvoorbeeld.quote:
Precies, religie is dan ook niet bepalend, er liepen genoeg 'christenen' mee in de rellen. Een etnische variant van de tokkiecultuur is de oorzaak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, wellicht dat je punt nergens op slaat, want sub-sahara afrika bestaat uit behoorlijk wat Christenen bijvoorbeeld.
Exact, maar dat blijkt iets te moeilijk om te begrijpen voor sommige mensen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Precies, religie is dan ook niet bepalend, er liepen genoeg 'christenen' mee in de rellen. Een etnische variant van de tokkiecultuur is de oorzaak.
Hmm, maar franstalig Afrika is voornamelijk islamitisch hoor. En daar komen de meeste migranten vandaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm, wellicht dat je punt nergens op slaat, want sub-sahara afrika bestaat uit behoorlijk wat Christenen bijvoorbeeld.
Het zou voor Mutant01 niks uit moeten maken, want hij wordt er niet op aangekeken, lijkt me. Maar het is natuurlijk wel relevant voor dit topic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Als het niks uitmaakt, waarom breng je het dan ter sprake, waarom is het relevant?
Ja, meelopers en sensatiezoekers heb je altijd. Zegt verder niet zo veel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Pracissor het volgende:
Precies, religie is dan ook niet bepalend, er liepen genoeg 'christenen' mee in de rellen. Een etnische variant van de tokkiecultuur is de oorzaak.
Nee. Ik stond zelf in een werkelijk waardeloze achterbuurt met Oud en Nieuw, en daar ging alleen maar houtskool in de hens.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ow PJORourke, herinner jij die massale vechtpartijen, blokkades en vernielingen die de kampers aanrichtte hier in Nederland?
Dat de meeste immigranten uit voornamelijk Islamitische landen komen, doet niets af van mijn punt, dat er immigranten tussen zaten uit Kenia/Ethiopie e.a. landen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmm, maar franstalig Afrika is voornamelijk islamitisch hoor. En daar komen de meeste migranten vandaan.
LOLquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, geloof jij nu echt dat er mannetjes op Zuid 1 auto'tje in de fik steken omdat in Frankrijk relletjes uitbreken. Nee ik niet hoor. Je verzint even een link, je verzint dat de politie liegt, je verzint maar raak. Uit niets blijkt dat die ene auto in die ene nacht in de fik is gestoken.
Je neemt aan, je denkt (op basis van niets, een verzinsel) dat die auto in de fik is gestoken, en dat het ook nog eens te maken heeft met Frankrijk.
Dus de negers die 'christen' waren, waren niet aan het meerellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hmm, maar franstalig Afrika is voornamelijk islamitisch hoor. En daar komen de meeste migranten vandaan.
Nee totaal niet, omdat het nergens op gebaseerd is. Het is een aanname, onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het zou voor Mutant01 niks uit moeten maken, want hij wordt er niet op aangekeken, lijkt me. Maar het is natuurlijk wel relevant voor dit topic.
Duh wist ik PRECIES waar jij het over had, aangezien ik in het bezit ben van een auto en nogal waarde hecht aan dat ding. Dan let je er meer op. Voor de rest verzin je alles.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
LOLje wist anders wel *precies* waarover ik het had. Dus zo'n verzinsel is het helemaal niet.
Daarin onderscheiden de 'christenen' zich van de 'moslims'? Waarop basseer je dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, meelopers en sensatiezoekers heb je altijd. Zegt verder niet zo veel.
Dat waren BLANKE kampers PJORourke, omg hoe gaan we dat noemen dat soort rellen? Kamperianisering van Nederland?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Ik stond zelf in een werkelijk waardeloze achterbuurt met Oud en Nieuw, en daar ging alleen maar houtskool in de hens.
Dus roep je "allahu akbar" omdat je geen Nikes kunt betalen? :")quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef Pracissor het volgende:
Dus de negers die 'christen' waren, waren niet aan het meerellen?![]()
Daarnaast, geloof je nou werkelijk dat religie een grote rol in het leven van die mensen speelt? Neen, een decadente verbastering van 'urban-materialisme', bij sommige misschien wat 'religieus-doe-het-zelf-fanatisme' en een drang naar sensatie, dat is hun drijfveer.
Ik heb die rellers nooit allahu-akbar horen roepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus roep je "allahu akbar" omdat je geen Nikes kunt betalen? :")
Ja tuurlijk. Het hele verzinsel stond toentertijd ook helemáál niet in de plaatselijke sufferdjes en in het Algemeen Dagblad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh wist ik PRECIES waar jij het over had, aangezien ik in het bezit ben van een auto en nogal waarde hecht aan dat ding. Dan let je er meer op. Voor de rest verzin je alles.
Je leest mijn posts niet goed, ik geef de sociaalculturele achtergrond weldegelijk de schuld en wijs er juist op dat het niet met de sociaaleconomische positie te maken heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus roep je "allahu akbar" omdat je geen Nikes kunt betalen? :")
Oh, er stond in het AD dat de politie alles verzon en dat de brand daadwerkelijk aangestoken was en in verband te brengen was met de rellen in Frankrijk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het hele verzinsel stond toentertijd ook helemáál niet in de plaatselijke sufferdjes en in het Algemeen Dagblad.
Het AD had zoals gebruikelijk weer een mooi artikel hierover. Waarin zowel de plisie als de buurtbewoners aan het woord werden gelaten. Die twee verklaringen weerspraken elkaar nogal, maar da's normaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, er stond in het AD dat de politie alles verzon en dat de brand daadwerkelijk aangestoken was en in verband te brengen was met de rellen in Frankrijk?
Ah, maar jij kiest wel kant, omdat het je visie bevestigd? Beetje van, het voordeel van de twijfel aan je vooroordeel en onderbuikgevoel geven? Het kon namelijk onmogelijk zijn aangedikt door de bewoners bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:00 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het AD had zoals gebruikelijk weer een mooi artikel hierover. Waarin zowel de plisie als de buurtbewoners aan het woord werden gelaten. Die twee verklaringen weerspraken elkaar nogal, maar da's normaal tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |