Who gives a fuck about TT'squote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef Kadoc het volgende:
Suggesties voor een betere TT, schreeuw het uit.
Met 1-0 ja maar of dat voldoende is ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
arsenal eindelijk weer eens voor
Hij heeft er 2 euro op staanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is onze grote Feyenoorder voor Arsenal ?Is het dan alleen vanwege van Persie die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt en bij Feyenooit verwaarloosd werd ?
sinds ik me bij betfair heb aangemeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met 1-0 ja maar of dat voldoende is ?
Sinds wanneer is onze grote Feyenoorder voor Arsenal ?Is het dan alleen vanwege van Persie die bij Arsenal de sterren van de hemel speelt en bij Feyenooit verwaarloosd werd ?
Gaat lekker met hem.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:
boulahrouz geblesseerd eraf...
starsports draait primaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Jeetje wat gaan de streams weer lekker retetraag, straks maar naar BBC kijken mits er vanavond een uitzending is
Dus wel hé, ik miste namelijk Chelsea uit dat rijtjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Er staan steeds minder clubs in je onderschrift.
Me wants Ebouéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef fanneke het volgende:
Leuk voor Hoyte dat ie scoort.
Nu nog aan die voorzetten werken.![]()
Ik ook, maar aan een geblesseerde Eboué heb je ook niet veel.quote:
Dat kippenstukkie naar Birminghamquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef fanneke het volgende:
Dat che£$ki krijgt het uitvak nog niet eens vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |