Lastige keuze vandaag... Heb toch maar gestemd op Goose, aangezien ik die op dit moment net wat beter vind.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, The Editors met het nummer Munich komt er zo aan! Nou, het geluid gaat hier dan even vol open hoor, wat een heerlijke plaat!![]()
De Singlestrijd gaat vandaag tussen Goose en Basement Jaxx (Hush boy), ik heb op
Basement Jaxx gestemd.
^^^Lijkt me duidelijk he!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
De Singlestrijd gaat vandaag tussen Goose en Basement Jaxx (Hush boy), ik heb op
Basement Jaxx gestemd.
Voorlopig heeft Basement Jaxx nog een voorsprong.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lastige keuze vandaag... Heb toch maar gestemd op Goose, aangezien ik die op dit moment net wat beter vind.
Mail m dan maar ff als je wilquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig hier is ook een lekkere happy hardcore mix van.
Hoi, even een vraagje aan jou. Hoe erg mag een dj kiezen, want volgens mij mag dat op 3fm nog best veel. Zo hoorde ik in juli op een woensdag bij 3voor12 (toffe muziek altijd op woensdag daarquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf springt weer op en neer
[afbeelding] [afbeelding]
Als ik het nummer kan vinden dan mail ik hem direct, maar ik betwijfel of het gaat lukken want Google heeft mij nog niet verder gebracht. Heb hier nog wat hardcore / happy hardcore cd's liggen en misschien dat het nummer daar opstaat (dat zou leuk zijn.quote:
Michiel's Duits is ook goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef DJKoster het volgende:
WTF zeggen ze nou allemaal?![]()
(Nooit Frans gehad op school...)
Als je het niet kent: http://www.youtube.com/watch?v=8trAjLPbEuUquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Michiel's Duits is ook goed(Ken je het mein kampf filmpje?
).
Hij blijft leuk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Michiel's Duits is ook goed(Ken je het mein kampf filmpje?
).
Yep, dat mag iedereen hier, maar wel binnen de perken. Als je alleen maar onbekende tracks draait jaag je iedereen weg...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoi, even een vraagje aan jou. Hoe erg mag een dj kiezen, want volgens mij mag dat op 3fm nog best veel. Zo hoorde ik in juli op een woensdag bij 3voor12 (toffe muziek altijd op woensdag daar) een track van het nieuwe album van Muse, Map of the problematique. Deze staat echter pas op de planning als single voor ergens in maart of zo, dus die was toen helemaal onbekend. Mag jij dit ook wel eens doen?
Hej Michiel, de mail is inmiddels naar je 3FM mailadres verstuurd (mp3 is circa 1, 8 mb).quote:
Moet je natuurlijk wel een klein stukje laten horen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Michiel, de mail is inmiddels naar je 3FM mailadres verstuurd (mp3 is circa 1, 8 mb).
Michiel dacht dat het om een remix van Chelsea Dagger ging, maar die heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een klein stukje laten horen!![]()
Wat was het dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel dacht dat het om een remix ging van Chelsea Dagger, maar die heb ik helaas niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |