Is dat wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:53 schreef Seraphina het volgende:
MoveYourAss met der Rudy
Ik weet `t nietquote:
Geluktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik daag Michiel eens 3 uur lang te presenteren zonder de uitsmijter 'Dat pik je ook nog eens mee' te gebruiken, dat houdt hij niet vol.
Dat ik die nog eens op de radio mocht horen, superquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Het wordt steeds beter, Nu Air - Sexyboy. Prachtig!
Hoor je helaas veel te weinig (meestal hoor je All I need). Tjonge wat een grap net over Saddam. "Dus ik bel Saddam op, wat denk je?" "opgehangen"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat ik die nog eens op de radio mocht horen, super![]()
Die heb ik al via de sms gekregenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjonge wat een grap net over Saddam. "Dus ik bel Saddam op, wat denk je?" "opgehangen"
Ik vind Love It When You Call van The Feeling nog beter. Helaas is die bijna geheel onbekend in NL (weet ook niet of 'ie hier wel als single is uitgebracht).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Fill my little world.... een van de leukste nummers van 2006
Is idd ook erg lekker, maar niet uitgebrachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind Love It When You Call van The Feeling nog beter. Helaas is die bijna geheel onbekend in NL (weet ook niet of 'ie hier wel als single is uitgebracht).
In de UK trouwens wel, those lucky bastards!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Is idd ook erg lekker, maar niet uitgebracht
Ik heb hem gelijk aangezet hierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de UK trouwens wel, those lucky bastards!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |