preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maastricht is wel een geweldige stad om te wonen en te leven. Ben er geboren, getogen en ik zou nooit weg willen
Je vergeet de zeer veel vertegenwoordigde goede restaurantsquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef The_Man_with_no_Name het volgende:
mestreech, sjgitterende sjtad, bij verre, de 'sjoeenste' stad van nederland. mooie meiden, lekker bier, gezellige kroegen, helaas geen goeie voetbalclub ('os MVV-ke laat 't de laatste jaren 'n beetje afweten), historisch stadscentrum, gezellige winkelstraten.
Kortom, voor allen die nog nooit in de Parel van 't Zuiden zijn geweest, raad ik toch jullie toch aan eens 'n kijkje te nemen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben 1 mei met m'n stomme kop het centrum ingegaan. 3 kwartier voor de parkeergarage van het vrijthof in de rij gestaan.
zuchtquote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef The6thgate het volgende:
en daarna zo'n kansloze golf onder je kont?
Godminjaar! die tent heet LuCa, niet luna...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:20 schreef Riesj het volgende:
Nieuwe toko op het vrijthof (aan de kant van De Perroen):
Luna
Chille toko a la Ramblas, hoog "mooie vrouwengehalte", goede muziek, lekkere coctails...!
|Grappig dat Maikuul dit beeld van Maastrichtenaren heeft weten te creërenquote:Op zondag 22 juli 2007 05:16 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Het hoort wel bij het image van de gemiddelde Mestreechtenaar, dus troost je!
Dat heeft geen donder met Maikuul te maken, iedereen die een keer in M'tricht geweest is weet dat scooters daar zwaar oververtegenwoordigd zijn onder de lokale bevolking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
|Grappig dat Maikuul dit beeld van Maastrichtenaren heeft weten te creëren
Ik ga gewoon lekker op m'n fietsje naar de shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |