preciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Maastricht is wel een geweldige stad om te wonen en te leven. Ben er geboren, getogen en ik zou nooit weg willen
Je vergeet de zeer veel vertegenwoordigde goede restaurantsquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef The_Man_with_no_Name het volgende:
mestreech, sjgitterende sjtad, bij verre, de 'sjoeenste' stad van nederland. mooie meiden, lekker bier, gezellige kroegen, helaas geen goeie voetbalclub ('os MVV-ke laat 't de laatste jaren 'n beetje afweten), historisch stadscentrum, gezellige winkelstraten.
Kortom, voor allen die nog nooit in de Parel van 't Zuiden zijn geweest, raad ik toch jullie toch aan eens 'n kijkje te nemen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben 1 mei met m'n stomme kop het centrum ingegaan. 3 kwartier voor de parkeergarage van het vrijthof in de rij gestaan.
zuchtquote:Op zondag 22 juli 2007 13:50 schreef The6thgate het volgende:
en daarna zo'n kansloze golf onder je kont?
Godminjaar! die tent heet LuCa, niet luna...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:20 schreef Riesj het volgende:
Nieuwe toko op het vrijthof (aan de kant van De Perroen):
Luna
Chille toko a la Ramblas, hoog "mooie vrouwengehalte", goede muziek, lekkere coctails...!
|Grappig dat Maikuul dit beeld van Maastrichtenaren heeft weten te creërenquote:Op zondag 22 juli 2007 05:16 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Het hoort wel bij het image van de gemiddelde Mestreechtenaar, dus troost je!
Dat heeft geen donder met Maikuul te maken, iedereen die een keer in M'tricht geweest is weet dat scooters daar zwaar oververtegenwoordigd zijn onder de lokale bevolking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
|Grappig dat Maikuul dit beeld van Maastrichtenaren heeft weten te creëren
Ik ga gewoon lekker op m'n fietsje naar de shop
Tilburg.quote:
Zuip zequote:
veel plezier, kun je letterlijk over de mensen lopen. (alweer)quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ohhh woktogo, dat ga ik denk ik ook maar doen vandaag. Ik ga zo shoppen
prima juist. dat winkelcentrum is iig mooiquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef J.Custers het volgende:
Ze zijn Maastricht indd te modern aan het maken
Vooral al die Voda-fone gebouwen
En nu weer een modern winkelcentrum
Och 't viel best mee. Genoeg plek in de OLV.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef Plupke het volgende:
[..]
veel plezier, kun je letterlijk over de mensen lopen. (alweer)
Ja ook heel slim he, Maastricht de oudste stad van Nederland opeens heel modern makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:32 schreef The6thgate het volgende:
[..]
prima juist. dat winkelcentrum is iig mooi![]()
Ja gèk. Dan zou je eens in Roermond moeten kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Dat heeft geen donder met Maikuul te maken, iedereen die een keer in M'tricht geweest is weet dat scooters daar zwaar oververtegenwoordigd zijn onder de lokale bevolking.
Overigens nog best functioneel ook wel, t gaat allemaal een stuk sneller dan met de auto
Twee Heeren en Feestfabriek vind ik ook niet zo, Meta kom ik meestal na t werk even, dus rond 4 uur. Dan vind ik het er altijd wel relaxquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Afgelopen nacht helemaal natgeregend in Maastricht tijdens mijn wandelingen naar de grootste kutkroegen van maastricht (ik noem een twee heeren, feestfabriek en metamorfoos).
Het was echt bijna leeg toen ik er was in Meta.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef Black-Death het volgende:
*Maastrichtenaar meldt
Luca is een coole tent! Was daar bij de officiele opening aanwezig, relaxte avond gehad!
Ik woon zelf in Campagne, werk part-time bij Cafe C'est La Vie, bij de Maastrichtenaren zeker bekend!
En natuurlijk het bourgondische Maastricht ...
Bier!
[..]
Twee Heeren en Feestfabriek vind ik ook niet zo, Meta kom ik meestal na t werk even, dus rond 4 uur. Dan vind ik het er altijd wel relax
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:45 schreef J.Custers het volgende:
[..]
Ja ook heel slim he, Maastricht de oudste stad van Nederland opeens heel modern maken
Kerel, een modern gebouw tussen oude gebouwen, dat staat niet, als je dat niet inzietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef The6thgate het volgende:
[..]
verandert ook veel aan de leeftijd ja
Shamrock + Jupiler + Muziek aldaar =quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het was echt bijna leeg toen ik er was in Meta.Maar ja, met een groepje mensen toch wel lol gehad. Ik kom liever in de Shamrock, ben ik donderdag weer geweest sinds heeeeel erg lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |