Haha ik heb mn hele leven in amby gewoont als er iets een ingekakte burgelijke buurt is dan is het amby wel. Geen probleemwijk dus. Eerder limmel, nazareth, witte vrouwen en in mindere maten wijckerpoort.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Maastricht Noord-Oost staat op de lijst der probleemwijken. Welke wijken vallen daaronder? Amby of limmel ofzo?
als er plek is....dat zit echt bijna altijd volquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Leep het volgende:
[..]
Om te lunchen: coffee lovers aan plein 1992![]()
Ik denk dat Blauwdorp er ook wel bij hoort. Misschien ook nog Boscherveld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Leep het volgende:
[..]
Haha ik heb mn hele leven in amby gewoont als er iets een ingekakte burgelijke buurt is dan is het amby wel. Geen probleemwijk dus. Eerder limmel, nazareth, witte vrouwen en in mindere maten wijckerpoort.
Om te lunchen: coffee lovers aan plein 1992![]()
Das geen Maastricht Noord-oost.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Blauwdorp er ook wel bij hoort. Misschien ook nog Boscherveld.
Woonachtig in Nazareth? Daar heb ik ook nog gewoont op de Bleienbeekstrquote:
Te stoffig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand ook gaan kijken naar de instortende Vijverdal?
goh, ik hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Te stoffig.
Terras was beter te doen![]()
Instortende Vijverdal?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand ook gaan kijken naar de instortende Vijverdal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |