Haha ik heb mn hele leven in amby gewoont als er iets een ingekakte burgelijke buurt is dan is het amby wel. Geen probleemwijk dus. Eerder limmel, nazareth, witte vrouwen en in mindere maten wijckerpoort.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Maastricht Noord-Oost staat op de lijst der probleemwijken. Welke wijken vallen daaronder? Amby of limmel ofzo?
als er plek is....dat zit echt bijna altijd volquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Leep het volgende:
[..]
Om te lunchen: coffee lovers aan plein 1992![]()
Ik denk dat Blauwdorp er ook wel bij hoort. Misschien ook nog Boscherveld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Leep het volgende:
[..]
Haha ik heb mn hele leven in amby gewoont als er iets een ingekakte burgelijke buurt is dan is het amby wel. Geen probleemwijk dus. Eerder limmel, nazareth, witte vrouwen en in mindere maten wijckerpoort.
Om te lunchen: coffee lovers aan plein 1992![]()
Das geen Maastricht Noord-oost.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Blauwdorp er ook wel bij hoort. Misschien ook nog Boscherveld.
Woonachtig in Nazareth? Daar heb ik ook nog gewoont op de Bleienbeekstrquote:
Te stoffig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand ook gaan kijken naar de instortende Vijverdal?
goh, ik hierquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Te stoffig.
Terras was beter te doen![]()
Instortende Vijverdal?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep, in een weiland, kilometertje verderop. Instortende gebouwenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef R-Alph het volgende:
Ben je er zelf bij geweest BloodyLotte?
kwil naar backstagequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:17 schreef Mss het volgende:
Vanavond nog mensen op stap?
Was vanmiddag tegen 6 uur nog even langs gereden. Het was nog altijd goed wit op de straat. Er waren ook nog veel mensen die naar de resterende puinberg kwamen kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yep, in een weiland, kilometertje verderop. Instortende gebouwen
Ik vond het effect zo leuk toen hij instortte. "Whoooh vet, jaah, whoohoo!" *stofwolk trekt op* "huh? wtf hij staat nog half!"quote:Op zondag 15 april 2007 00:27 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Was vanmiddag tegen 6 uur nog even langs gereden. Het was nog altijd goed wit op de straat. Er waren ook nog veel mensen die naar de resterende puinberg kwamen kijken.
* DeeCruise mompelt iets over rolstoelracesquote:Op zondag 15 april 2007 13:50 schreef Riesj het volgende:
Vijverdal![]()
Vroeger nog 3 jaar gewoond gewerkt.... leuke herinneringen![]()
Beetje laat, maar 'ja'quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
In de woonwijk die ertegen aan ligt. Als je vanaf de Akersteenweg gezien, rechts gaat bij de rotonde zeg maarquote:
Same herequote:Op woensdag 25 april 2007 01:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja best wel! Was goed te doen. En ik hou van instortende gebouwen dus ik vond het al helemaal goed
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:39 schreef Eetjen het volgende:
Word ziek van al die lui die hier auto's lopen te bekrassen, nu heb ik een Lada dus boeit het me persoonlijk niet zo.
Maar als je dit leest en jij bent het, kap er dan mee want als ik na buiten moet komen kras ik eens op jou..
zo dat moest er ff uit..sorry.
hoe is ut verder?
Op de Sint Pietersberg werken danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is zo goddelijk om in hartje binnenstad te werken. Alles binnen handbereik en een ontzettend fijn sfeertje. En de stokbroodjes mozzarella van Het Witte Bruudsje (bruudje? broetsje? bruutsje?) zijn zo fucking goddelijk.
Ik moet het met de broodjes uit de mensa in Randwijck doen... *jaloers is*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is zo goddelijk om in hartje binnenstad te werken. Alles binnen handbereik en een ontzettend fijn sfeertje. En de stokbroodjes mozzarella van Het Witte Bruudsje (bruudje? broetsje? bruutsje?) zijn zo fucking goddelijk.
Wat is de mensa? Ik woon in Randwijck maar ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ik moet het met de broodjes uit de mensa in Randwijck doen... *jaloers is*![]()
kantine van de uniquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat is de mensa? Ik woon in Randwijck maar ik heb er nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |