zaterdag was kutmuziekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef Nee het volgende:
Backstage is leuk voor 1x in de maand, afgelopen zaterdag was idd wel gezellig
jehjoa, van die 'kijk mij eens alternatief zijn' rock.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zaterdag was kutmuziek![]()
dnb is leuk daar
Hai!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:06 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Eey, jij bent de vriendin van Miek![]()
Hoi(klasgenoot/vriend)
Veel andere keuze heb je niet voor iets alternatiefs (waar je ook wat kunt bewegenquote:
ik was er afgelopen vrijdag en viel inderdaad beetje tegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:45 schreef Etjo het volgende:
Backstage leuk, StormTrooper. Beetje eentonig wel laatste tijd.. :/
Ja, maar ook gewoon totaal niet alternatieve muziek zo ver ik me kan herinneren, maar backstage blijft beter met "speciale" avonden..gewone avonden zijn altijd zo rustig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef Nee het volgende:
[..]
jehjoa, van die 'kijk mij eens alternatief zijn' rock.
Was jij trouwens dat meisje wat zo intiem bezig was met die jongen, en een beetje sipjes keek?![]()
was de breezer niet de goede smaak?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:27 schreef Nee het volgende:
[..]
Was jij trouwens dat meisje wat zo intiem bezig was met die jongen, en een beetje sipjes keek?![]()
Ja, maar de sneeuw is alweer wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:03 schreef Mss het volgende:
Nog een week en dan is het weer carnaval![]()
Deed pas om 2 uur de lamellen openquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Even ja, heb jij niet goed geloerd dan
ik heb er echt totaal schijt aan hoe niet-koud sommige mensen -1 graden vinden, ik vind het dan gewoon klote om te moeten fietsenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Nee het volgende:
Aanstellers, is het even -1 ligt half mestreech te grienen.
Door de week is de markt juist zwaar releaxed, cafe's (FeesFebrik, Nachtwacht en PT) zijn open tot 5/6 uur, en er is een student- only deurbeleid, geen paupers dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Op de Boschstraat ligt het leger des heils en het is id pauper uitgaansgebied.
Verschilt dat niet per wijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef Sailmaker het volgende:
wanneer wordt hier het oud papier opgehaald? staan hier inmiddels 12 grote doze
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:10 schreef The6thgate het volgende:
maastricht is ook gewoon een mooie stad. t zijn vooral de maastrichtenaren waar de meeste toeristen een probleem van maken
Sommige mensen uit Holland zeggen dat af en toe. In Maastricht heb ik nooit zo iets gehoord en ik kom toch vrij veel toeristen tegen. Wanneer ben jij hier voor het laatst geweest?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef The6thgate het volgende:
[..]
heb ik vaak zat mensen horen zeggen
1 a 2 keer per maand ben ik in m'tricht. maar ik heb er 2 jaar in n hotel gewerkt dus kwam ook wel wat toeristen tegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Sommige mensen uit Holland zeggen dat af en toe. In Maastricht heb ik nooit zo iets gehoord en ik kom toch vrij veel toeristen tegen. Wanneer ben jij hier voor het laatst geweest?
Is dat niet wijckerveld?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Witte Vrouweveld, Nazareth en de Professorenbuurt schat ik zo in.
Wijckerveld is wat groter, daar hoort ook het stuk rond de Heerderweg bij. En dat is toch een ander type wijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |