Vroenhoven is een suburb van Maastricht hè.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:10 schreef vinsbergen het volgende:
Super stad om te studeren, maar verder is het vooral een provinciestadje..
Nog een half jaar en dan heb ik er vier jaar opzitten en verhuis ik terug naar Brabant![]()
Niettemin een erg gezellige stad![]()
ps. Ik heb een kamer net over de grens bij Wolder, Vroenhoven.
Je sais, gewoon Maastricht dusquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Vroenhoven is een suburb van Maastricht hè.
Waar studeer je nu dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef snopprinses het volgende:
en ik kom na de zomer misschien weer terug in Maastricht studeren
Cool. Waar ergens?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:57 schreef snopprinses het volgende:
mn broer komt misschien ook naar de kommel toe
In De Heeg is nog wel regelmatig iets vrij.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef BloodyLotte het volgende:
jeh joah.
ik ben druk aan het appartement jagen, maar dat lukt niet zo.
weet ik niet, zal es vragen ;oquote:
In Eindhovenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:14 schreef vinsbergen het volgende:
[..]
Waar studeer je nu dan?
Ik ga na de zomer naar de UvT, oftewel Chillburg. Vind dat toch wel lekkerder, wat meer Randstad/Nederland gericht vanaf Tilburg en westelijkerEn ze hebben er een supermaster voor me
(International Business Law)
![]()
valt mee hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Mss het volgende:
Ik moet na de zomer ws weg uit Mestreech.
Eens kijken hoelang ik het reizen naar Sittard vol ga houden![]()
Las in de ster dat ze het de " horrorlijn" noemen. Niet geheel zonder reden lijkt me zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef The6thgate het volgende:
las vandaag in de spits dat veolia de dienstregeling om gaat gooien. ben niet meer zo vaak in de stad dat ik het ov hard nodig heb, maar de keren dat ik van het station naar daalhof moet sta ik verdomme ook lang te wachtenben s benieuwd of ze het beter kunnen...snap sowieso niet waarom het anders moest
De Blue Dream zou moeten sluiten omdat iemand 500 gram beweerde daar te hebben gekocht. Deze persoon had vrij gedetailleerd het interieur van die tent beschreven. Maar wel zoals de tent eruit zag enkele maanden terug, voor de verbouwing. (ben zelf nooit in die zaak geweest, maar 't stond in de krant)quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef SlaggY het volgende:
Mooi, want al die vuige Fransen concentreerde zich nu op de Cool Runnings. Er stond vorige week een rij tot buiten de deur.. Beetje jammer.
Maar waarom zijn ze nu weer open? Er was toch aan minderjarige verkocht? Dat lijkt me niet helemaal volgens de wet.
Kan het desbetreffende artikel niet meer vinden. Wel een artikel van de limburger:quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef SlaggY het volgende:
Mooi, want al die vuige Fransen concentreerde zich nu op de Cool Runnings. Er stond vorige week een rij tot buiten de deur.. Beetje jammer.
Maar waarom zijn ze nu weer open? Er was toch aan minderjarige verkocht? Dat lijkt me niet helemaal volgens de wet.
Waar het op neer kwam in het geval van de blue dream was dat de aangehouden persoon die de 500gram gekocht had zijn verklaring heeft ingetrokken. Hij bekende in de rechtszaal dat hij deze van een dealer gekocht had, en niet in de blue dream. Kortom, in alle 3 de gevallen gebrek aan bewijs.quote:Maastricht -
De twee Maastrichtse koffieshops die vlak na kerst op last van burgemeester Gerd Leers werden gesloten, mogen met ingang van vanochtend hun deuren weer geopend hebben. Dat is het gevolg van een uitspraak van de Maastrichtse bestuursrechter Frank Geisel. Deze besloot vanochtend het besluit van Leers met onmiddellijke ingang te schorsen.
De uitspraak van de rechter heeft het karakter van een voorlopige voorziening. Concreet betekent dit dat de lopende procedures gewoon blijven doorlopen. De twee betrokken koffieshops, Mississippi aan de Wilhelminakade en Kosbor aan de Kleine Gracht, mogen in elk geval open blijven tot zes weken nadat de rechter uitspraak heeft gedaan in de bezwarenprocedure die ze hebben aangespannen.
Volgens mij stond dat hotel tegenover het station in brand.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:41 schreef Janetje het volgende:
Wat is er toch aan de hand in Maastricht?
Ik hoorde gisteravond en vanavond weer allemaal brandweerwagens/ambulances voorbij rijden?
Ik heb dagelijks en wekelijks respectievelijk last van ambulances en helicopters.quote:Op maandag 15 januari 2007 03:08 schreef Etjo het volgende:
Telkens als ik lekker uit lig te slapen, hoor ik die brandweer etc langsjensen op echt asociale tijden.
Trouwens, hoi allemaal. Kom al jaren op fok, maar heb deze shit nog nooit gezien
Maastricht![]()
minder. maar aan de andere kant, als je spontaan erg slecht word ben je wel lekker dichtbij. moet je wel nog 5,5 uur op de EHBO wachten maar dat maakt niks uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks en wekelijks respectievelijk last van ambulances en helicopters.(woon naast het ziekenhuis)
Op de Boschstraat ligt het leger des heils en het is id pauper uitgaansgebied.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:21 schreef klaarover het volgende:
Ik heb een aansluitend vraagje over Maastricht, waar ik als contractarbeider wekelijks ben:
Er zijn 2 plekken in Maastricht-Centrum waar ik het 's avonds niet pluis vind:
1 is de Hasseltkade. Postende marokkanen op de uitkijk, geheimzinnigheid, etc.
2 is Boschstraat/Markt/Grote Gracht. Dronkelui, daklozen, geschreeuw, etc.
Mijn vraag is: wat is er op die plekken aan de hand dat het er niet pluis is?
Eey, jij bent de vriendin van Miekquote:Op zondag 21 januari 2007 19:46 schreef BloodyLotte het volgende:
De Kelder was fijn gisteravond. En wat was het druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |