Have funquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Ace1 het volgende:
Dinsdagmiddag naar maastricht tot woensdagavond
Nee, allebei 1.90. Ze hebben nu trouwens ook weer La Choufe van de tap.quote:
Goedkoop indisch restaurant : De Branding. Ligt in de koestraat, vlakbij het Onze Lieve Vrouweplein. Echt heerlijk eten. Ik raad je de drie gerechtjes + nasi/bami voor 11 euro aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Fides het volgende:
Ik ga met mn vriendin 4 dagen naar Maastricht deze week. Tips voor leuke (goedkope) restaurantjes of tentjes?
Klopt, maar wel met een behoorlijk beperkte kaart. Wijn kaart is wel super daar!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Plupke het volgende:
De Kelder is ook een ontzettend leuk restaurant. Op de Hertogsingel.
Ja klopt, dat is het enige nadeel. Niet veel om uit te kiezen, maar het blijft een leuk ding om te eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met een behoorlijk beperkte kaart. Wijn kaart is wel super daar!
Helemaal mee eens. Een van m'n favoriete plekjes om te eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Goedkoop indisch restaurant : De Branding. Ligt in de koestraat, vlakbij het Onze Lieve Vrouweplein. Echt heerlijk eten. Ik raad je de drie gerechtjes + nasi/bami voor 11 euro aan.
Die's idd okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Goedkoop indisch restaurant : De Branding. Ligt in de koestraat, vlakbij het Onze Lieve Vrouweplein. Echt heerlijk eten. Ik raad je de drie gerechtjes + nasi/bami voor 11 euro aan.
yup, bij de prachtige torenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef J.Custers het volgende:
Iemand uit de buurt van Daalhof?
Hunnenwegquote:
ja dat is wel in 10 minuten te doen hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hunnenweg. Ze zeiden dat 't centrum maar 10 minuutjes fietsen is vanuit daar, is dat echt zo?
Yepzquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hunnenweg. Ze zeiden dat 't centrum maar 10 minuutjes fietsen is vanuit daar, is dat echt zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |