Dan flatst alles eruit!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:41 schreef Stofje het volgende:Je moet die spieren een beetje ontspannen,
vertel mij wat, laatste keer dat ik advies van FOK! aanneemquote:
Hihi, heb je nu je hele bureaustoel ondergeflatst?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel mij wat, laatste keer dat ik advies van FOK! aanneem.
Cool... topicvoetbalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Dit is eigenlijk wel een HOC topic geworden.
2007 is heden, Stofje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hihi, heb je nu je hele bureaustoel ondergeflatst?![]()
Oh, 2007 moet erbij. We moeten naar de toekomst kijken. Een toekomst die wij allen zo'n warm hart toedragen!
Ik zat op de bank, maar heb het net kunnen reddenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hihi, heb je nu je hele bureaustoel ondergeflatst?![]()
Oh, 2007 moet erbij. We moeten naar de toekomst kijken. Een toekomst die wij allen zo'n warm hart toedragen!
Je moet gewoon op het meisje afstappen! En dan begin je over -ja, weet ik veel-, over het weer of zo! Zij is net zo zenuwachtig als jij, maar je moet 'r snel op 'r gemak stellen. Dan komt het echt wel goed hoor, op elk potje past immers een dekseltje. Kop op!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat op de bank, maar heb het net kunnen redden.
ben blij dat ik nooit in R&P post, anders was ik nog maagd geweest met dit soort adviezen.
Ja ik denk altijd dat ik het dekseltje ben maar potten willen me nooit!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet gewoon op het meisje afstappen! En dan begin je over -ja, weet ik veel-, over het weer of zo! Zij is net zo zenuwachtig als jij, maar je moet 'r snel op 'r gemak stellen. Dan komt het echt wel goed hoor, op elk potje past immers een dekseltje. Kop op!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd dat ik het dekseltje ben maar potten willen me nooit!
Echt? werkt dat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet gewoon op het meisje afstappen! En dan begin je over -ja, weet ik veel-, over het weer of zo! Zij is net zo zenuwachtig als jij, maar je moet 'r snel op 'r gemak stellen. Dan komt het echt wel goed hoor, op elk potje past immers een dekseltje. Kop op!
En wederom worden de Etrusken vergetenquote:
Nee, natuurlijk werkt dat niet. Als men in R&P met daadwerkelijke oplossingen op de proppen komt, komt er binnen de kortste keren niemand meer posten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? werkt dat?
had ik dat in 1974 maar geweten...
Phhheeeewwww, ik maakte me al zorgen zeg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk werkt dat niet. Als men in R&P met daadwerkelijke oplossingen op de proppen komt, komt er binnen de kortste keren niemand meer posten.
*Zet de tune van de lion king op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk werkt dat niet. Als men in R&P met daadwerkelijke oplossingen op de proppen komt, komt er binnen de kortste keren niemand meer posten.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja ik denk altijd dat ik het dekseltje ben maar potten willen me nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |