abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:14:02 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44960450
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nou nou, een beetje meer respect kan geen kwaad.
Goed idee. Begin jij maar door je te gedragen naar je leeftijd en niet als een chemisch fabriekje je basisschoolvriendjes na te praten als het gaat over grotemensenonderwerpen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:15:28 #42
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_44960495
moslim bashen staat in lijn met christen bashen
Niet goed in mijn ogen!!!

Natuurlijk heb je in ieder geloof fundamentalisten en radicalen maar zoals het hier op Fok wordt gebracht zie ik meer atheist fundamentalisten en radicalen.

Ieder zijn geloof (of niet) maar ik heb echt een hekel aan gebash. Er zijn meer goede moslims / christenen dan de niet goede.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:25:46 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44960734
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef Oldbie het volgende:
moslim bashen staat in lijn met christen bashen
Niet goed in mijn ogen!!!

Natuurlijk heb je in ieder geloof fundamentalisten en radicalen maar zoals het hier op Fok wordt gebracht zie ik meer atheist fundamentalisten en radicalen.

Ieder zijn geloof (of niet) maar ik heb echt een hekel aan gebash. Er zijn meer goede moslims / christenen dan de niet goede.
En toch vind ik dat veel dingen te snel als gebash worden afgedaan. Kritiek is gezond en in veel gevallen gerechtvaardigd, naar elke partij toe.

Als je het maar goed onderbouwt (geen domme one-liners er tegenaan gooien dus) en ook de discussie wilt aangaan.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:31:33 #44
65997 Oldbie
pi_44960874
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En toch vind ik dat veel dingen te snel als gebash worden afgedaan. Kritiek is gezond en in veel gevallen gerechtvaardigd, naar elke partij toe.

Als je het maar goed onderbouwt (geen domme one-liners er tegenaan gooien dus) en ook de discussie wilt aangaan.
Mee eens.
Dat gebeurd hier helaas niet. Alleen termen als "gristenhonden moeten allemaal dood" e.d. komen langs.
pi_44960889
Dubbelpost

Ik support gevallen topclubs!
pi_44960913
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat ben ik volledig met je eens
pi_44969545
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Goed idee. Begin jij maar door je te gedragen naar je leeftijd en niet als een chemisch fabriekje je basisschoolvriendjes na te praten als het gaat over grotemensenonderwerpen.
Wat een vijandigheid zeg, je voelt je toch niet beledigt door iemand op internet hé knul?
pi_44970469
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef Fetai het volgende:

[..]

[..]

En hoe wordt er hierop gereageerd door mods en ander volk.... niet! Moet je is over Moslims proberen, dan krijg je flink gezeik.
Nou Amerika is een land, en moslim hmmz ik ken geen land die zo heet
  Donald Duck held woensdag 3 januari 2007 @ 13:34:18 #49
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44970512
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef Oldbie het volgende:
Alleen termen als "gristenhonden moeten allemaal dood" e.d. komen langs.
En dat wordt getolereerd. Zelfs in topictitels. Moet je eens kijken hoe enorm snel je geband wordt als je het woord moslimvarken constant gebruikt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44970597
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

lol, aan jouw zin te lezen ben jij ook niet bepaald volwassen
pi_44970698
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
En dat wordt getolereerd. Zelfs in topictitels. Moet je eens kijken hoe enorm snel je geband wordt als je het woord moslimvarken constant gebruikt.
En waarom is het zo dat als er kritiek wordt geuit op het moslimbashen dat er dan gelijk weer gegrepen wordt naar de argumenten "ja maar amerikanen/christenbashers zijn er eaauuuukkkk!".

Waarom kunnen al die mensen die de moslims van kritiek voorzien, zelf ook niet eens een keer zeggen dat moslims bashen volkomen stupide is?

En laat ik zelf dan maar het goede voorbeeld geven: amerikanen / christenen bashen is VOLKOMEN STUPIDE.
pi_44972806
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Syd het volgende:

[..]

Nou Amerika is een land, en moslim hmmz ik ken geen land die zo heet
Oja ik was vergeten dat er in Amerika zelf geen mensen wonen ....

zeg dan gewoon niks
pi_44972848
Alsof ze in Afganistan bankrekeningen hebben
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_44972930
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef Fetai het volgende:

[..]

Oja ik was vergeten dat er in Amerika zelf geen mensen wonen ....

zeg dan gewoon niks
haha dwaas

Amerika en moslim is echt een verschil hoor, en mensen die in amerika wonen noem jij dus amerika en geen amerikanen. omg
pi_44972974
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:17 schreef HeatWave het volgende:
je mag wel Amerikanen dood bashen, maar een moslim niet .

Dat is het hele verschil he?
Hunnie doen het ook huilie
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44973513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:54 schreef Syd het volgende:

[..]

haha dwaas

Amerika en moslim is echt een verschil hoor, en mensen die in amerika wonen noem jij dus amerika en geen amerikanen. omg
wil je echt nog dat ik hier op in ga? Beloof je dat je voortaan eerst alle posts van het topic leest voordat je ergens reageerd ?
pi_44973702
we zijn geliefd <3 <3
pi_44973840
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef zarGon het volgende:
we zijn geliefd <3 <3
Ach mij zie je nooit bashen hoor , ik vind het enkel zo hypocriet dat je moslims niet mag bashen, maar andere westerse landen voor alles uit mag maken. Doe dan gewoon allebei wel zolang de argumenten onderbouwd zijn , of gewoon allebei niet.
pi_44973954
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ach mij zie je nooit bashen hoor , ik vind het enkel zo hypocriet dat je moslims niet mag bashen, maar andere westerse landen voor alles uit mag maken. Doe dan gewoon allebei wel zolang de argumenten onderbouwd zijn , of gewoon allebei niet.
Of nog beter, als je moslims* om hun daden gaat beoordelen, doe het lekker ook bij het westerse** wereld

* )zogenaamde moslim terroristen, ik noem zulke mensen geen moslim
**)westerse landen die democratie brengen op hetzelfde manier als de moslims terroristen

maar ach, hierover praten heeft geen nut... iedereen heeft al een leuke wereldbeeld...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 15:25:22 ]
pi_44974306
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef Fetai het volgende:

[..]

kijk hier heb je het al :s

Jij vergelijkt een geloof met een land

MAarja jij snapt blijkbaar jezelf niet eens
quote:
ik vind het enkel zo hypocriet dat je moslims niet mag bashen, maar andere westerse landen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 15:35:54 ]
pi_44974634
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef Syd het volgende:

[..]

kijk hier heb je het al :s

Jij vergelijkt een geloof met een land

MAarja jij snapt blijkbaar jezelf niet eens
[..]
Snap je het zelf wel... moslims zijn de mensen die een geloof aanhangen, de islam is een geloof en je hebt nog steeds niet naar de vorige posts gekeken jij kwajongen het ging over het feit dat Amerikanen voor alles uitgemaakt mogen worden, dat ze Bush zijn billetjes achterna lopen e.d.
  Donald Duck held woensdag 3 januari 2007 @ 15:45:58 #62
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44974758
of er een land of een geloof gebashed wordt boeit niet. het zijn beide een bepaalde groep. en de ene mag je hier wel beledigen, maar de andere niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44974925
mos·lim (de ~ (m.), ~s)
1 belijder van de islamitische godsdienst => islamiet, muzelman

okay daar zat ik fout

Maar

ik vind het enkel zo hypocriet dat je moslims niet mag bashen, maar andere westerse landen

FF deze zin, daar lees ik uit dus kort samengevat :

Ik mag geen mensen die een geloof aanhangen bashen, maar andere landen wel.

dan lees ik nog dat jij "een geloviger" vergelijkt met een land.

Maar ik snap je standpunt.

PS ik ben geen moslim aanhanger!!!! :p
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:11:42 #64
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_44975629
Moslims bashen is in mijn opinie altijd goed.
Gereformeerden en ander gristenhond-gespuis bashen kan ook op mijn goedkeuring rekenen.

Weetjewat?
Laten we alles wat hypocriet is bashen!!
We beginnen met alle Turken/Mocro-flava's die stiekem wel eens een lekker frikandelletje eten
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:38:56 #65
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44980362
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:37 schreef Syd het volgende:

[..]

lol, aan jouw zin te lezen ben jij ook niet bepaald volwassen
en aan jouw ge-"lol" te zien hetzelfde buddy.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:46:16 #66
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_44980596
lol zegt niets over iemands volwassenheidsfase ,hoor.

lol!
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:48:37 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44980665
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
lol zegt niets over iemands volwassenheidsfase ,hoor.

lol!
Ahuh ahuh... En je weet: Erkennen dat je een probleem hebt is de eerste stap naar de oplossing.
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:49:08 #68
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_44980677
Ik vind het 'goed'. Natuurljik is bashen fout, maar tegenwoordig wordt een negatief woord over moslims al gauw als bashen beschouwd, tegen beter weten in. Het is daarentegen niet fout om een negatief woord uit te laten over iets/kritiek hebben op iets, dus ook niet de Islam.
Het is gewoon zielig, het christendom mag bekankerd worden alsof het niets is, maar oee, iemand zegt iets over een imam en gelijk wordt in Iran de ambassade bekogeld, eist Turkije opheldering en staan er weer 40 sympatisanten voor het binnenhof.

Leuk trouwens, in het AD stond een vraag in de nieuwsquiz:
quote:
Wat deden de christenen toen ze erachterkwamen dat Madonna een kruisigingsact in haar nieuwste show had zitten?

• Ze gooiden winkelpuien kapot
  • Ze deelden pamfletten uit
  • Ze staken ambassades in de brand
  • You do the maths
    pi_44981274
    ik vind dat je ieder en alles bashen , dat is ook een vorm van respect
    Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
    Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
    pi_44982824
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

en aan jouw ge-"lol" te zien hetzelfde buddy.
    Hhaha dat klopt, ik ben dan wel 21, maar voel me nog jong

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 19:52:18 ]
    pi_44986685
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Of nog beter, als je moslims* om hun daden gaat beoordelen, doe het lekker ook bij het westerse** wereld

* )zogenaamde moslim terroristen, ik noem zulke mensen geen moslim
    **)westerse landen die democratie brengen op hetzelfde manier als de moslims terroristen

maar ach, hierover praten heeft geen nut... iedereen heeft al een leuke wereldbeeld...
    Al moest ik 2x lezen totdat ik begreep wat er stond, ik denk het zelfde zoals jou

'Extrimistische Moslims' ofwel terroristen die tereur doen en dan zeggen dat ze het voor de Islam hebben gedaan zijn gewoon levenloos, dankzij hun wordt de beeld naar de moslims* verneukt.
    (*let op: Geen aanhaalings tekens)

Als je nou echt denkt dat 11sept. echt door de 'Extrimistische' Teroristen is georganiseerd onder zoek het dan eenbeetje, kijk naar verschillende documentaires zoals Loos Change NL Subs.

Er zijn genoeg Moslims die een goede hart hebben, jammer genoeg maken sommige ons de leven zwart.
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
      woensdag 3 januari 2007 @ 21:47:07 #72
    120304 descendent1
    Ja hoor, heb je hem ook weer..
    pi_44987538
    Wat een gezever hier zeg!
    Natuurlijk mag je moslims bashen; net zoals je iedereen mag bashen die idioot gedrag vertoont. Dit echter alleen mits je niet hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk gaat lopen stellen voor het gedrag van bepaalde achterlijke leden uit die groepen; dus niet moslims gelijk stellen aan al Quaida of alle Marokkanen aan 'kutmarokkaantjes. Want dat staat zo'n beetje gelijk aan het 'Gesundes Volksempfinden' dat in de jaren 40 van de vorige eeuw nogal populair was.
    Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
    Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
      donderdag 4 januari 2007 @ 18:13:04 #73
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_45012383
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Al moest ik 2x lezen totdat ik begreep wat er stond, ik denk het zelfde zoals jou

'Extrimistische Moslims' ofwel terroristen die tereur doen en dan zeggen dat ze het voor de Islam hebben gedaan zijn gewoon levenloos, dankzij hun wordt de beeld naar de moslims* verneukt.
    (*let op: Geen aanhaalings tekens)

Als je nou echt denkt dat 11sept. echt door de 'Extrimistische' Teroristen is georganiseerd onder zoek het dan eenbeetje, kijk naar verschillende documentaires zoals Loos Change NL Subs.

Er zijn genoeg Moslims die een goede hart hebben, jammer genoeg maken sommige ons de leven zwart.
    HAHAHAHA, loose change. Geloofwaardigheid !
    pi_45025655
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef dubidub het volgende:

[..]

HAHAHAHA, loose change. Geloofwaardigheid !
    Dat is maar 1 voorbeeld.. Kan er nog zo'n 10.000 noemen..
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
    pi_45026195
    Tuurlijk mag je bashen, maar dan ben je wel een zielig kneusje

Als je moslims, christenen of wat voor groep dan ook basht getuig dat van, naast tenenkrommende domheid, ook van weinig respect. In Nederland hebben wij respect voor elkaar.
    I love 180 km/h
    pi_45028103
    men doet het al 40 jaar keihard op het christendom, dus waarom zou men dat ook niet op de pislam mogen doen

we hebben de pislam nog veel te beledigen als we het aantal beledigingen tegen het christendom willen inhalen!
    pi_45028218
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef PumpingsoaB het volgende:
    Tuurlijk mag je bashen, maar dan ben je wel een zielig kneusje

Als je moslims, christenen of wat voor groep dan ook basht getuig dat van, naast tenenkrommende domheid, ook van weinig respect. In Nederland hebben wij respect voor elkaar.
    respect betekend dat je respect voor iemand heeft die iets goeds doet, zoals een dierenredder, of een brandweer man, iemand die dus iets goeds doet.

christenen/moslims zitten alleen te mekkeren dat hun god boven de wereld staat en dat alle andere goden en religies slecht zijn, en dan durven ze nog respect te EISEN voor hun disrespectheid.........

flikker godverdomme even snel op
    pi_45033192
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 01:46 schreef soepkip666 het volgende:
    men doet het al 40 jaar keihard op het christendom, dus waarom zou men dat ook niet op de pislam mogen doen

we hebben de pislam nog veel te beledigen als we het aantal beledigingen tegen het christendom willen inhalen!
    Ach gossie....maar hunnie doen het ook

Grow up.
    pi_45034127
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 01:52 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

respect betekend dat je respect voor iemand heeft die iets goeds doet, zoals een dierenredder, of een brandweer man, iemand die dus iets goeds doet.

christenen/moslims zitten alleen te mekkeren dat hun god boven de wereld staat en dat alle andere goden en religies slecht zijn, en dan durven ze nog respect te EISEN voor hun disrespectheid.........

flikker godverdomme even snel op
    Nee,

Respect betekend dat je iemand in zijn waarde laat, ookal leeft hij op een manier waarop jij zelf niet zou willen leven en gelooft hij dingen die jij niet gelooft. Op het moment dat die persoon jou of andere niet respecteert mag jij ook disrespect tonen voor hem, maar als je 'het christendom' of 'de islam' basht, toon jij disrespect aan mensen die jou of andere niets aangedaan hebben of heel anders denken dan andere mensen die ook onder die groep vallen.

Als je nog niet eens weet wat respect betekend vraag ik me af wat je hier doet..
    I love 180 km/h
      vrijdag 5 januari 2007 @ 17:12:04 #80
    65997 Oldbie
    pi_45045420
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 01:52 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

respect betekend dat je respect voor iemand heeft ....
    Ik heeft
    Hij hebt
    Jij heeft
    Wij heeften

Bij het uitleggen van een woord niet slim on hetzelfde woord te gebruiken: verdampen betekend dat iets verdampt.

Verder is je hele verhaal natuurlijk te belachelijk voor woorden (zie bovenstaande post)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')