Zie TT.quote:
JOHquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zie TT.
Volgens mij Rotterdam Zuid.
ergens hoop ik dat het volgend jaar het er niet zo'n zooitje is.. maar als het wel zo is zal ik volgend jaar weer foto's gaan trekken daaro en eens kijken wat ik er dan van maken kan. ik zit al in me hoofd te prenten: "meer detail!"quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
BlueCurl, je foto's zijn eigenlijk net wat te clean. Je hebt wel leuk met lijnen gespeeld en diepte in je foto's gebracht (bijv. 3,4 en 9)
Volgende keer misschien wat detailshots maken, zoals -Marjo- als suggereerde, en misschien het contrast iets opvoeren.
Dit is meer reportage-achtig dan dat ik echt geboeid kan gaan zitten kijken zeg maar
Wat een puinhoop!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
BlueCurl, je foto's zijn eigenlijk net wat te clean. Je hebt wel leuk met lijnen gespeeld en diepte in je foto's gebracht (bijv. 3,4 en 9)
Volgende keer misschien wat detailshots maken, zoals -Marjo- als suggereerde, en misschien het contrast iets opvoeren.
Dit is meer reportage-achtig dan dat ik echt geboeid kan gaan zitten kijken zeg maar
ik ben voorstander om alleen met levels en contrast te spelen en voor de rest de foto te laten zoals ie genomen is...quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een puinhoop!Zó zinloos al die vernielingen
maar als reporatge zijn het goede foto's.
de toverwoorden hier zijn imho dodge en burn om een nog dramatischer effect aan je foto's te geven.
okee dat is jouw keuze, je verliest veel drama daardoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben voorstander om alleen met levels en contrast te spelen en voor de rest de foto te laten zoals ie genomen is...
Maar in de topic titel staat toch al Rotterdam?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
okee dat is jouw keuze, je verliest veel drama daardoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |