quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef LasTeR het volgende:
A night at the museum
Click
Talledega Nights
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij film kijken
Jij hier vertellen wat jij vinden van film.
Jij misschien ook plaatje plaatsen.
Jij meer zeggen dan titel.
Herkenbaar. Zouden ze een speciale rating voor moeten verzinnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef Sokolsky het volgende:
Als ik in mijn Excelfile kijkt lijkt de 7½ bij uitstek het cijfer te worden voor films die visueel overdonderend zijn maar verhaaltechnisch daar iets op achter blijven.
Wow, dit was erg apart en ook wel erg leuk om deze absurde film te zien! Het bevat eigenlijk geen dialoog, maar eigenlijk is het heel simpel te volgen en ben je ook razendbenieuwd wat voor dingen er allemaal nog zal gebeuren. Alles is geschoten in sepia-tinten, wat een erg mooi effect geeft. Met de acteerprestaties van de twee hoofdrolspelers Denis Lavant en Chulpan Khamatova zit het ook helemaal in orde. Cijfer: 9quote:In a desolate and colorless landscape stands a dilapidated bathhouse run by a puffed-up blind man, his long-suffering wife, and their son Anton, who does all the work. He's lonely and unsophisticated, and he falls in love with the beautiful Eva, who comes to bathe with her father. When Eva and her father lose their home, they come to the bathhouse to stay, but bits of the ceiling fall on the old man and he dies.
Dat is inderdaad een erg leuke filmquote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef Falco het volgende:
Tuvalu
[afbeelding]
[..]
Wow, dit was erg apart en ook wel erg leuk om deze absurde film te zien! Het bevat eigenlijk geen dialoog, maar eigenlijk is het heel simpel te volgen en ben je ook razendbenieuwd wat voor dingen er allemaal nog zal gebeuren. Alles is geschoten in sepia-tinten, wat een erg mooi effect geeft. Met de acteerprestaties van de twee hoofdrolspelers Denis Lavant en Chulpan Khamatova zit het ook helemaal in orde. Cijfer: 9
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:32 schreef Sokolsky het volgende:
Eigenlijk raar dat ik The Weather Man niet eerder gezien had, dit soort films zijn helemaal mijn ding. Cage doet 't fantastisch en weet veel begrip voor zijn personage te creëren, hoe verkeerd zijn acties ook uitpakken. Ook de andere karakters zijn dik in orde, met name die van Hope Davis. Zeer oprechte film van Verbinski, die hier en daar wat bijgeschaafd had kunnen worden (het subplotje over zoonlief komt niet helemaal uit de verf) maar zeker een 8 verdient.
Ik heb deze al een paar weken liggen om nog te kijken. Ik denk dat ik hem nu toch maar even voorrang ga geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef victorinox het volgende:
La Planète Sauvage (Fantastic Planet)
Vandaag ook Happy Feet gezien, ik had er veel over gehoord en wilde het nu met mn eige oogjes zien .quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:18 schreef washandje het volgende:
Happy Feet
Ik ben een groot fan van films als Finding Nemo, The Incredibles en recenter nog Flushed Away. Helaas is Happy Feet minder leuk dan zo'n beetje alle digi-animatiefilms die ik heb gezien. Hoewel de schattigheidsfactor hoog is, is het verhaal van Happy Feet nogal matig. Naast het standaard verhaal over een penguin die anders is dan de anderen en niet geaccepteerd wordt, wordt de mensheid er namelijk ook nog bijgehaald. De film probeert duidelijk te maken dat de mens alleen maar kwaad doet voor de penguins, enz. Dit is ongetwijfeld waar, maar ik kan er niet tegen dat ze deze boodschap dmv een tekenfilm proberen over te brengen. In een documentaire had dat beter gepast. Het idee van een animatiefilm combineren met een musical vind ik tof, maar dat zou ik graag nog een keer beter uitgewerkt zien dan in Happy Feet. 6/10 imdb 6.8
Vanaf het begin zat ik ik in het verhaal en dat bleef. Een stukje voor het einde wist ik de afloop al maar dat mocht voor mij de pret niet drukken. Ik vind dit een van de betere films die ik de laatste maanden gezien heb maar misschien moet je daar ook wel vrouw voor zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:34 schreef NoSigar het volgende:
The Illusionist
Prachtige art direction en bewerkte beelden (is hier een term voor?) om de negentiende-eeuwse sfeer goed neer te zetten. Verder is het een niet echt geloofwaardig romantisch drama met op een einde een Usual Supspects-achtig twistje dat eigenlijk niet zo verrassend is. Zeker niet als je ergens gelezen hebt dat er iets onverwachts gebeurd op het einde.
Ik heb me niet verveeld, maar denk niet dat ik het lang ga onthouden.
Inmiddels ook The Fly II gezien, waar er een oplossing voor dit probleem gevonden word. Helaas is de rest van de film bagger, de hoofdpersoon is op een gegeven moment een personage uit een slechte Powerrangers aflevering. Duidelijk geen aanrader!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:52 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Geen dank. Het is inderdaad een goede film, terwijl je zou verwachten dat het de zoveelste 80's scifi/horror B-film zou zijn, maar niets is minder waar. Het technische verhaal achter de teleportatietechniek en vervolgens de wereld van de insecten (insectpolitics) komen realistisch over. Waarom hij zichzelf niet meer terug kon veranderen als 100% mens? Dat vond ik zelf wel logisch op zich. Voor de computer is hij op dat moment een organisme op zich. De computer teleporteert alleen maar, maar kan niet bepalen welke onderdelen van de moleculaire structuur en het DNA moeten worden verwijderd om de vlieg uit de mens te halen. Daarvoor is die machine ook niet bedoeld. De reden waarom ze in de eerste plaats met elkaar werden vermengd, was eigenlijk gewoon een bug in het systeem, die twee losstaande objecten niet uit elkaar kan houden en ze dus maar met elkaar samensmelt als het ware.
De enige manier om nog zo menselijk mogelijk te worden, was door zichzelf met zoveel mogelijk pure mensen samen te laten teleporteren, zodat het aandeel van de vlieg relatief steeds kleiner wordt.
Maar hij was inderdaad best eng, hè?
Waarom?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef cwk het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toegeven, ik had verwacht dat je em af ging zeiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |