Ja, Janneke heeft al op de bak gezeten en is inderdaad waarschijnlijk ook gewend om er één te delenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Leg een kat maar eens uit dat de ene bak van hem is en de andere verboden terrein.
Heeft Janneke het al op de bak gedaan? Die is waarschijnlijk wel gewend om er een te delen.
Ja, anders post jij ook even wat over jouw schatjes hè!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:31 schreef LadyDanae het volgende:
Gefeliciteerd! Het klinkt allemaal heel positief! En ze is echt mooi!
Ja maar straks doet ze zich echt zeer! Hij bijt haar nek toch niet door ofzo? Of zou hij wel blazen en grommen als ie echt boos zou zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik snap dat je het niet leuk vindt, maar je moet ze toch een beetje laten gaan. Ze moeten het toch uitvechten.
in welke zin? Dat hij ook miauwt? Ze blaast trouwens ook volgens Mark (ik hoor dat zelf niet altijd, ben slechthorend). Taco neemt dan wel meteen afstandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:07 schreef tonja het volgende:
Reageert Taco op het mauwen van Janneke?
Het duurde even voor ik hem snaptequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef tonja het volgende:
Nee, dat Taco even ophoudt als Janneke begint te piepen of niet.
Heb je beschuit met muisjes klaar staan?
Oh, dus dat kan met blikvoer? Okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef tonja het volgende:
Het is beter om het even op te warmen, even de eerste kou eraf. Dat is veel prettiger voor d'r.
preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus dat kan met blikvoer? Ok. Dat zal ik vanaf morgen doen dan
. Zal een lekker luchtje achterlaten in de magnetron, maar goed, alles voor de poes hè
.
Ik heb de foto's waarop hij haar bespringt en in d'r nekje bij maar even achterwege gelaten, hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef tonja het volgende:
Ik zeg hiervan, dat de aanschaf van Janneke een schot in de roos blijkt te zijn
ja heel goed gegaan hoor. Ze leefden allebei nog toen ik vanochtend wakker werdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe is het ermee vandaag en afgelopen nacht viking? En wat heeft ze een lekker wollig staartje![]()
gezien, superschattigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja heel goed gegaan hoor. Ze leefden allebei nog toen ik vanochtend wakker werd. Het gaat steeds beter
. Hij heeft geen problemen meer met haar en zij duldt hem ook steeds beter. Volgens mij wordt zij uiteindelijk de baas, hoor. Zij heeft de touwtjes in handen. Zie ook het kattenfototopic voor een wasfoto
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |