Die van jou is zeker seizoen 6quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je een season 5 usericonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tijdloze Jack.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die van jou is zeker seizoen 6om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Nu je ondertitel nog veranderen, en je username.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die is stoer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:18 schreef Jivis het volgende:
Ik heb m'n oude Sjek-ava ook weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pffft. Jij hebt je nick gebaseerd op Prison Break, en tot voor kort voerde je ook een avatar daarvan. Niet serieus te nemen dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gewogen en te licht bevonden: BB-Pieter/ Richardfunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jammer johJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We willen wel doekoe's zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kloptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef -Mo- het volgende:
Geen ruzie jongens, iedereen kan en mag lid worden van de 24 bende, behalveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BB-PieterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The third rule of the 24-bende is: Mierenneukende azijnpissers als BB-Pieter zijn niet welkom.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Aangezien de 24-bende een groot succes is, hebben wij een aantal regels hieromtrent vastgesteld.
Lees aandachtig mee:
The first rule of the 24-bende is: You do not talk about the 24-bende.
The second rule of the 24-bende is: you DO NOT talk about the 24-bende.
Tot zover deze korte educatieve onderbreking.
Met vriendelijk groet,
* Linc_The_Sinkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Handig dan dat ieder lid in z'n naam heeft staan dat die bij de 24-bende zitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Je mag natuurlijk wel trots mededelen aan het vol dat je lid bent, maar daar blijft het dan ook bijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Handig dan dat ieder lid in z'n naam heeft staan dat die bij de 24-bende zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Aangezien de 24-bende een groot succes is, hebben wij een aantal regels hieromtrent vastgesteld.
Lees aandachtig mee:
Tot zover deze korte educatieve onderbreking.
Met vriendelijk groet,
* Linc_The_Sinkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dan houdt het gelul hier over die so-called 24 bende eindelijk op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
Het wordt nu écht tijd dat seizoen 6 begint...
Lijkt me een strak planquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef TC03 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.I pass.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, dan kan dat oeverloze geneuzel van een stel kleuters hier weer echt inhoudelijk ergens over gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
Het wordt nu écht tijd dat seizoen 6 begint...
Wordt zo spoedig mogelijk opgestuurdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Jivis het volgende:
Ik heb m'n clubpas nog steeds nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan dat oeverloze geneuzel van een stel kleuters hier weer echt inhoudelijk ergens over gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het gelul hier over die so-called 24 bende eindelijk op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop