Heb ik al reeds gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mooie ondertitel, mijne is mooier (H)!
Je moet het geld nog eerst overmaken pik.![]()
LTS 4 erelidmaatschap
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef -Mo- het volgende:
Het is tijd voor een 24 avatar. Welke zal ik doen?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ik post hier ook al een paar jaar fanatiek mee, dat lijstje hoor ik wel tussenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Update:
Huidige leden van 24-bende :
-Mo-
Merkie
Ranja_Ranja
Jivis
Ondergetekende![]()
Gewogen en te licht bevonden: BB-Pieterjammer joh
![]()
Groetjes,
* Linc_The_Sink![]()
Gewogen en te licht bevonden: BB-Pieter/ Richardfunquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik post hier ook al een paar jaar fanatiek mee, dat lijstje hoor ik wel tussen![]()
Ik hoor er ook bij al een diehard volger sinds seizoen 2.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Update:
Huidige leden van 24-bende :
-Mo-
Merkie
Ranja_Ranja
Jivis
Ondergetekende![]()
Gewogen en te licht bevonden: BB-Pieterjammer joh
![]()
Groetjes,
* Linc_The_Sink![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gewogen en te licht bevonden: BB-Pieter/ Richardfunjammer joh
![]()
We willen wel doekoe's zien!
Alleen bar slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volg je mattie LTS, die heeft er nu al één. 14.gif
En ik ook.
Waarom heb je een season 5 usericonquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Die van jou is zeker seizoen 6quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je een season 5 usericon.
Tijdloze Jack.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die van jou is zeker seizoen 6![]()
![]()
Pffft. Jij hebt je nick gebaseerd op Prison Break, en tot voor kort voerde je ook een avatar daarvan. Niet serieus te nemen dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef -Mo- het volgende:
Geen ruzie jongens, iedereen kan en mag lid worden van de 24 bende, behalve![]()
![]()
BB-Pieter
![]()
![]()
The third rule of the 24-bende is: Mierenneukende azijnpissers als BB-Pieter zijn niet welkom.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Aangezien de 24-bende een groot succes is, hebben wij een aantal regels hieromtrent vastgesteld.
Lees aandachtig mee:
The first rule of the 24-bende is: You do not talk about the 24-bende.
The second rule of the 24-bende is: you DO NOT talk about the 24-bende.
Tot zover deze korte educatieve onderbreking.
Met vriendelijk groet,
* Linc_The_Sink![]()
Handig dan dat ieder lid in z'n naam heeft staan dat die bij de 24-bende zitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Je mag natuurlijk wel trots mededelen aan het vol dat je lid bent, maar daar blijft het dan ook bijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Handig dan dat ieder lid in z'n naam heeft staan dat die bij de 24-bende zit
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Aangezien de 24-bende een groot succes is, hebben wij een aantal regels hieromtrent vastgesteld.
Lees aandachtig mee:
Tot zover deze korte educatieve onderbreking.
Met vriendelijk groet,
* Linc_The_Sink![]()
Ja, dan houdt het gelul hier over die so-called 24 bende eindelijk op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
Het wordt nu écht tijd dat seizoen 6 begint...
Inderdaad, dan kan dat oeverloze geneuzel van een stel kleuters hier weer echt inhoudelijk ergens over gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef TC03 het volgende:
Het wordt nu écht tijd dat seizoen 6 begint...
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan dat oeverloze geneuzel van een stel kleuters hier weer echt inhoudelijk ergens over gaan.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het gelul hier over die so-called 24 bende eindelijk op.
Beetje jammer dat ie uit verhouding is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?
Zo, nieuwe avatar, ben er helemaal klaar voor. Heb eerst geprobeerd om de bebaarde Jack uit de promo's als avatar te nemen, maar een screenshot van de video is veel te wazig, Jack was helaas niet meer te herkennen op dat formaat.
Ik vind em goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie uit verhouding is.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?
Zo, nieuwe avatar, ben er helemaal klaar voor. Heb eerst geprobeerd om de bebaarde Jack uit de promo's als avatar te nemen, maar een screenshot van de video is veel te wazig, Jack was helaas niet meer te herkennen op dat formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |