Ja dat hij het doet geloof ik wel. De longen van mijn opa doen het ook nog steeds heel goed maar dat geeft geen garantie op de levensduurquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:09 schreef t0n het volgende:
Tja, het diff doet het gewoon hoorHet zoemt alleen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja dat hij het doet geloof ik wel. De longen van mijn opa doen het ook nog steeds heel goed maar dat geeft geen garantie op de levensduur
Die luistert ook naar Oslam FM?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
t0n, heb je enig inzicht over wat het me zou kosten om de mankementjes te laten verhelpen? Ik heb op zich wel intresse.
Denk dat de pa van een collega van me wel redelijk raad weet met zo'n bak. Tis een turk dus dat komt wel goed.
Inderdaad, het diff zou ik persoonlijk niets aan doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
t0n, heb je enig inzicht over wat het me zou kosten om de mankementjes te laten verhelpen? Ik heb op zich wel intresse.
Denk dat de pa van een collega van me wel redelijk raad weet met zo'n bak. Tis een turk dus dat komt wel goed.
SlamFM... Maar goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die luistert ook naar Oslam FM?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die luistert ook naar Oslam FM?
Done.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zet mij maar neer voor 400.
Is goed en begrijpelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:20 schreef t0n het volgende:
Ik hou hem vast, zolang er niemand meer bied, als dat zo is post ik dat uiteraard hier.
Wel als je de achterbank en alle andere overbodige rommel eruit slooptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gaat dat ding een beetje dwars?
misschien wel leuk voor een nieuw project naast de Sierra..
op droog niet zo.. daar is een 316 niet echt op gebouwdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
gaat dat ding een beetje dwars?
misschien wel leuk voor een nieuw project naast de Sierra..
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef t0n het volgende:
Te koop aangeboden wegens Leasebak:
BMW 316i E30, uit 1990 met APK tot juni 2007.
Carbase link:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=4293&cache=no
Km stand: 230dkm.
Puntjes:
- Differentieel zoemt, maar doet zijn werk goed
- Kachel unit ratelt, maar doet zijn werk goed
- Motor goed, loopt heel netjes
- Achterklepslot is weg, kan dus niet op slot
- Slot aan bestuurders kant is kapot, moet via passagiers kant open
- Banden zijn redelijk
- Barst in voorraam, kwestie van goed verzekeren.
- Geen roest
- Geen schade
- Netjes in de lak
- nooit mee gescheurd of achterlijk mee gedaan
Ach, oud ding, maar doet et elke dag nog goed.
Prijs?
450,=
of goed bod.
Foto's moet ik vanavond maken, hoop dat et lukt met zo weinig licht enzo.
Haha, dat staat er niet flikker!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt inderdaad erg mee hoe makkeijk hij nog 'uit te lokken' is![]()
i.d.d. wat verwacht je anders voor 400 piek man,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Haha, dat staat er niet flikker!
Ach, niet zeiken imho... whoeee... ik ben een keer dwars gegaan... whooeeee![]()
Oh... the goold old days... was goeie burnie idd..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Je hoort mij ook niet zeiken hehehe
Laten we het zo zeggen; ik ben blij dat ik FWD rijd, anders was ik allang mastâh drifter geweest en werd het asfalt van de rotonde hier elk jaar vervangen![]()
Dit jaar heb ik trouwens voor het eerst gered met 1 setje voorbanden, ik ben zelf ook niet bepaald braaf, maar dat herinner je je nog wel van de Fok!meet denk iktoen we nog een leuke stereoburn hebben gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |