quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:04 schreef IJsmuts het volgende:
ook vanuit een zonnig amsterdam::
[afbeelding]
beste wensen voor 2007 homo's!!!!![]()
jaarafsluiting bij het tankstation he, moet het weekend doorwerkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Kom je je krat pils nog brengen die je verloren hebt met de 2142 weddenschap
Ach, wie wil er nou s nachts tankenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef IJsmuts het volgende:
jaarafsluiting bij het tankstation he, moet het weekend doorwerken![]()
De zomer-kampioen-BBQ-meetquote:maar ik beloof je, dat kratje zul je ooit krijgen![]()
quote:
niet plannen van 11 t/m 28 juli, dan loop ik door gans zn voetsporenquote:
Hoe kom je er opquote:
Zal wel begin juni wordenquote:niet plannen van 11 t/m 28 juli, dan loop ik door gans zn voetsporen![]()
quote:tijdje geleden kever besteld op een taiwaneese site, cc gegevens ingetypt en 3 dagen later was de site gesloten door druktenet een email gerkegen dattie verstuurd is!!
nu nog hopen dattie heel aankomt
![]()
echt een vet beest, 15,5 cmmoet hem alleen zelf opzetten
hierbij vraag ik jullie allen vriendelijk om zoveel mogelijk tropisch hardhout te kopen, wordt mn kevertje nog meer waard!!
![]()
en dit is hem, zal een eigen kiekje posten als die (ooit) binnen is
jij zat een paard te berijdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef jpjedi het volgende:
die jeugd van tegenwoordig...
Kogeltje was Foxie aan het pijpen zojuist.![]()
wil ik wel dat iedereen 5 tientjes lapt, laat ik leuke BoF voetbalshirtjes drukkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:38 schreef FJD het volgende:
Zal wel begin juni wordenEind mei zijn de playoffs afgelopen en wil het graag voor de zomervakantie doen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:44 schreef IJsmuts het volgende:
wil ik wel dat iedereen 5 tientjes lapt, laat ik leuke BoF voetbalshirtjes drukken![]()
[afbeelding]
IJSMUTSS!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wil ik wel dat iedereen 5 tientjes lapt, laat ik leuke BoF voetbalshirtjes drukken![]()
[afbeelding]
calimeroquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:52 schreef egg-bird het volgende:
[..]
IJSMUTSS!!!!!![]()
HAHAHA dat shirt is gaaf... de kleur niet zo maar die tekst. schitterend![]()
wtf 40 euro... daar koop ik een kek Gstar shirtje voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
calimero![]()
jah die shirtjes zijn mooi he?!40 euro!!
http://www.shirtcity.com/shop/index.php?farbe=rowh&PHPSESSID=496771221381a572e1f514dcb342ee89
En als ik op die site onder t overzicht van lettertypes kijk staat die fokking army er niet tussen om te selecterenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wtf 40 euro... daar koop ik een kek Gstar shirtje voor
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis leuk dat sinds je uit de clan bent je ons nog af en toe bezoekt, maar hoef je ons nog niet af te zetten..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
calimero![]()
jah die shirtjes zijn mooi he?!40 euro!!
http://www.shirtcity.com/shop/index.php?farbe=rowh&PHPSESSID=496771221381a572e1f514dcb342ee89
Scherpquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:10 schreef ursel het volgende:
Tis leuk dat sinds je uit de clan bent je ons nog af en toe bezoekt, maar hoef je ons nog niet af te zetten..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wtf 40 euro... daar koop ik een kek Gstar shirtje voor
mijn computer moet ook draaien johquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:10 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Tis leuk dat sinds je uit de clan bent je ons nog af en toe bezoekt, maar hoef je ons nog niet af te zetten..![]()
![]()
![]()
absoluut maar hoe heet die fucking font danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
is niet zo duidelijk, maar achterop de nick + nummer![]()
[afbeelding]
das wel ff een stuk koeler dan een Gstar![]()
welk font?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef egg-bird het volgende:
[..]
absoluut maar hoe heet die fucking font dan
die army style... en alles wat ik invoer komt ook niet op dat shirt te staan of moet je daar weer een account voor hebbenquote:
je zit toch niet op dat plaatje in te voerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
die army style... en alles wat ik invoer komt ook niet op dat shirt te staan of moet je daar weer een account voor hebben
nee maar ik heb t al. gewoon ff de pagina opnieuw openen maar dan zonder jouw shit erachten in de eerder gegeven link en dan kan t allemaal wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je zit toch niet op dat plaatje in te voeren![]()
euh en die army style....geen idee![]()
idd, zo moet dat, zo deze nog ff gemaakt voor de de kniepers onder BoF:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nee maar ik heb t al. gewoon ff de pagina opnieuw openen maar dan zonder jouw shit erachten in de eerder gegeven link en dan kan t allemaal wel.
En jij financieert dat??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is veel vetter om camo BDU jackets te bestellen met NL vlag, mooi geborduurde BoF! logo patch voor op de mouw, naam patches voor op de borst en eventueel (om het echt af te maken) schouderpads met gelijke rang als in game..
Is zelfs nog uit te breiden met een eigen BoF! baret![]()
Dat is de shit
jah!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is veel vetter om camo BDU jackets te bestellen met NL vlag, mooi geborduurde BoF! logo patch voor op de mouw, naam patches voor op de borst en eventueel (om het echt af te maken) schouderpads met gelijke rang als in game..
Is zelfs nog uit te breiden met een eigen BoF! baret![]()
Dat is de shit
quote:
Ssttt.. ik zit nog een beetje in de "wat als ik de oudejaarsloterij win" sfeerquote:
Tis/was een dell PC, dus kortom.. Moederbord ga ik ook maar bij halen..quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef escape_nl het volgende:
Radeon 9800Pro ¤ 130,84
http://tweakers.net/price(...)GP-DVI)-prijzen.html
1GB PC3200 DDR ¤ 95,-
http://tweakers.net/price(...)C3A-1G)-prijzen.html
Weet niet welk moederbord hij heeft,
AMD Sempron 3600+ ¤ 88,37
http://tweakers.net/price(...)-Boxed)-prijzen.html
Hier moet hij zeker op draaien, alleen het geheugen weet ik niet zeker, weet niet welke hij er nu in heeft zitten.
Stop er dan misschien maar gelijk 2 GB in.
En welk type moederbord heeft ie?
Verkopen en een nieuwe kopen voor die 500,- + extra budget.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef ursel het volgende:
Tis/was een dell PC, dus kortom.. Moederbord ga ik ook maar bij halen..
Pokeren?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:57 schreef jpjedi het volgende:
Indiana Jones and the Ravages of time..![]()
![]()
Goede morguh trouwens!!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
We hebben straks aan bier staan:
Krat Grolsh van mij
Krat Grolsch van Inco
Krat Heineken van Raffie
Krat HJ van Frank
Fust HJ van Jorrit
JUUP VAN JP![]()
Duchesse du Bourgogne van Ursel
Foxie doet karaoke