ik kan me nog herinneren dat het zo gevroren had dat we over de straten naar school konden schaatsen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:22 schreef Oblivion het volgende:
Winter van '76 of '77...
Toen was er nog sneeuw...![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me nog herinneren dat het zo gevroren had dat we over de straten naar school konden schaatsen.
Boom, roos, vis, vuur, mus, Pim, bel, boek, raam, school..... daarna weet ik niet meer hehe! Groep 3 vond ik ook altijd erg leukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:44 schreef Geerd het volgende:
Ik denk de eerste dag naar groep 3 toen ik mijn eerste woordje boom was wat ik kon schrijven.
kan
De Vis in de Kom . daar begon het mee. en het eindigde met de mier in de blablaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:55 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Boom, roos, vis, vuur, mus, Pim, bel, boek, raam, school..... daarna weet ik niet meer hehe! Groep 3 vond ik ook altijd erg leuk
Jaaaaaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef Klonk het volgende:
Klonkie is een kindje van de jaren ´70 en als ik echt diep na moet denken wat het fijnste was, ehmmm. Op zaterdagavond net onder de douche vandaan en dan met een glas sinas en een schaaltje chips naar Ted de Braak kijken
Geweldige actie van je ouders!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:28 schreef Locusta het volgende:
Toen ik met mijn ouders voor het eerst naar Euro Disney ging (jaja)
![]()
Het was vlak voor de grote vakantie en onze ouders wilden mijn broertje en mij naar school brengen.
Toen ze vlak voor de school aankwamen, reden ze ineens weg de andere kant op met de mededeling
"Ach, weet je wat, laten we eens niet naar school gaan en wat anders gaan doen, waar willen jullie heen?" We waren helemaal sprakeloos!!
![]()
Op een gegeven moment, toen mijn broertje en ik wat aan het sputteren waren, zei mijn moeder "Wat dachten jullie van Euro Disney?"![]()
Wij heeeeeel blij enzo
Maar goed, dat vond ik echt super! Ze hadden vrij gevraagd voor ons zonder dat we het wisten (niet zo moeilijk) en daarna s'nachts de auto ingepakt, zodat we dat ook niet doorhadden en zijn toen meteen doorgereden naar Parijs!
![]()
Waar vind je zulke ouders nog?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat mijn oom Ad op bezoek kwam elke donderdag en vieze spelletjes met mij ging doen mmmm
zo voorspelbaar dat iemand zoiets gaat postenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat mijn oom Ad op bezoek kwam elke donderdag en vieze spelletjes met mij ging doen mmmm
Jaaaa dat deed ik ook vroeger. Wij woonden toen in een nieuwbouwwijk, dus overal lag bouwmateriaal. Dus we hebben een hele hoop van die hutten gemaakt. Pa altijd kwaad omdat de helft van z'n gereedschap altijd zoek was, en de spijkers opquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef Thrackan het volgende:
hutteh bouweh!
en dan natuurlijk daar helemaal niks in doen, gewoon zittenen veeeeel te laat thuiskomen voor het eten omdat je nog geen horloge o.i.d. had
ik weet niet. wat is goed?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Erick1985 het volgende:
En is het ooit nog goed gekomen met je?![]()
Hele wereldoorlogen heb ik daarmee gevoerd op de basisschool. Vooral ruig om met de openbare tegen de christelijke school te vechten met die keiharde appeltjes, en s'winters met sneeuwballen natuurlijk. Opkomen voor je idealen zat er al vroeg in bij mij, ik stond altijd vooraan om die christenhonden eens goed aan te pakken. Wel ben ik ooit in het ziekenhuis beland toen ik een steen tegen mijn kop kreeg ipv een appel.quote:
Dat is inderdaad een goeie, ik ga ook al vanaf m'n 7e, dus 't kan bij mij ook wel door als jeugdherinnering.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en buitenkunst, een soort camping waar je overdag kon kiezen uit een workshop toneel, muziek etc en s'avonds met iedereen naar het meertje en je klemzuipen (op latere leeftijd dan)volgende zomervakantie voor de 10e keer ofzo
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |