Die is afgeschaft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:04 schreef Pustasu het volgende:
klacht: afschafting van de dienstplicht.
Ik ook niet! Call of Duty for teh pown!!!1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet gegaan.
JAWEL, vuile cyberratquote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:30 schreef Ionesco het volgende:
jouw klacht heeft werkelijk niks met jouw uitleg te maken.
*gaat lekker verder wowwen*
Ach ja, de doorsnee Nederlander praat niet eens met zijn buren. Zij is tenminste sociaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:05 schreef Pustasu het volgende:
nu wilt mijn zusje naar denemarken toe om samen met der clan een weekendje op stap te gaan.
Mensen met kinderen en normale banen![]()
Dit is toch niet normaal meer
Zie je wel! Je kan het ook positieg bekijken!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:38 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ach ja, de doorsnee Nederlander praat niet eens met zijn buren. Zij is tenminste sociaal.
Je hebt een Commodore 64?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:57 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Counterstrike en andere schieters zijn de enige echte toffe online games vind ik.
Je hebt er echt skills voor nodig ook, als n00b wordt je in Counterstrike keer op keer neer geknald in de eerste 10 seconden van een ronde.
Alleen jammer dat m'n huidige computer zelfs te bagger is om Counterstrike 1.6 te spelen.(een spel uit 1999
)
whehe maar ze zit niet om 5 uur op een forumquote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:05 schreef Pustasu het volgende:
nu wilt mijn zusje naar denemarken toe om samen met der clan een weekendje op stap te gaan.
zOMG tis bijna 7uquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
whehe maar ze zit niet om 5 uur op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is eigenlijk mijn 7de nachtdienst nu, ik kan niet slapen.quote:
dat doe ik ook, met periodes danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:47 schreef Camplo het volgende:
Je moet dan ook Counterstrike Source spelen!
Dat is skills.
Pics! A nee, laat maar, als ze in een clan zit, kan het niet veel zijn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:05 schreef Pustasu het volgende:
whahahaha Source en skillsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:47 schreef Camplo het volgende:
Je moet dan ook Counterstrike Source spelen!
Dat is skills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |