So truequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Merkie het volgende:
Wat eindeloos veel beter dan al die oudejaarsconferences bij elkaar.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb je wat om je lul aan af te vegen.
eenschquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Merkie het volgende:
Wat eindeloos veel beter dan al die oudejaarsconferences bij elkaar.
Goh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speelt Club Brugge af als ze scoren...
Deze show van Theo was dan ook baggerquote:Op zondag 6 januari 2008 12:36 schreef Xrenity het volgende:
Ik vond hem helemaal niet zo grappig :\
Zaten wel leuke stukjes tussen maar hij was echt niet zo briljant als veel mensen zeggen.
Vond ik Jan Jaap bijvoorbeeld leuker.
Dat zei ik gisteren ook tegen iemand, terwijl ik groot Youp-fan benquote:Op zondag 6 januari 2008 13:02 schreef SunChaser het volgende:
De herhaling was sterk, en ik kijk liever deze show dan die van Youp, Jan Jaap ejn Guido bij elkaar.
Kanker-patiëntjequote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef bloodymary het volgende:
En dat zieke jongetje: Ik bedoelde Hans Teeuwen!
Maar dit was niet alleen grappig, maar ook nog eens diepzinnig, erg goed verwoord en heel waar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Hehe ja,![]()
altijd die geloof grappen zijn echt leuk
Mijn moeder en mijn zus hebben het toen (apart van elkaar) afgezet. Dat vonden ze niet echt humor. En niet dat ze echt gelovig zijn ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:36 schreef Stali het volgende:
Hij lebberde aan de stijve tepeltjes van houten Jezus....
En dát is nou Theo Maassen. Daarom houd ik zo van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Maar dit was niet alleen grappig, maar ook nog eens diepzinnig, erg goed verwoord en heel waar.
Of had je het niet tegen mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |