Kom maar op met de rijmelarij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Leuk nieuw nieuw topic ! Maken we met z'n allen een gedicht voor Brian, van alle Fok!kers![]()
(en dan wel opsturen natuurlijk, LS weet het adres wel)
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian heeft een strafblad
Maar niemand weet dat...
en anders kun je nog altijd zeggen, 'het is om de vrouwtjes aan mijn voeten te leggen!'quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
dat het pijn doet aan de oren
doet geen afbreuk aan het doel
het maakt niet uit als men het niet wil horen
je zegt degenen met kritiek gewoon hou je smoel
En als het je niet bevalt schreeuw dan even,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit gedicht is je opgedragen door 40 man schorem
Je weet wel die Viola Holt haters op een forum.
Maar wie zal dat care, het is op Bonaire...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Brian heeft een strafblad
Maar niemand weet dat...
Volgens mij wordt het gedicht al erg genoeg als er alleen dingen worden geschreven die waar zijn hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maar wie zal dat care, het is op Bonaire...![]()
Je bent nog jongquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij zien je zitten
Wij zien je staan
Zie hem daar met die gitaar
Die maffe Antilliaan
pas wel op in de gouden kooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Maar wie zal dat care, het is op Bonaire...![]()
Klote ziektequote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:57 schreef cerror het volgende:
Kanker de kanker.
Schop die Brian toch eens wat manker.
Ontdoe eerst de fles van de kurkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:56 schreef Kaleddis het volgende:
Geen glas wijn is hem te duur,
Voor Nenatje, oh zo puur.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat de titel vh gedicht moet worden:"Meet the Fok!kers"
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ontdoe eerst de fles van de kurk
En gooi de inhoud dan pas over een nieuwe jurk
Dus pak Ilona bij de hand,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
op een oude fiets moet je het leren
probeer dat nu eens te eeren
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian, meet the Fok!kers,
Wij als streamers zien jouw rijmelarij
En dat maakt ons niet blij
We hebben voor jou daarom een gedicht gemaakt
We hebben ons leven opzij gezet en het huishouden gestaakt
Jij weet natuurlijk niet
dat een streamer álles ziet
Maar in deze bundel met gedichten
Zal er voor jou een lampje op gaan lichten.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena had je voor jezelf kunnen winnen
maar je bent de fout in gegaan
door met daten te beginnen
Geen idee, ik heb alleen maar een topic geopend.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Goed begin![]()
Wanneer is de uiterste inlever datum voor opsturen?
Is dit een vraag?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
De gouden Kooi,
Het leek zo mooi,
Een luxe leven,
wellicht voor maar even.
Hij schaarde de mooiste vrouw,
en was zo trots als een pauw.
Hij leerde gitaar,
maar raakt nog geen enkele snaar.
Hij houdt van zijn moeder,
dat valse loeder.
De gouden Kooi,
Het leek zo mooi,
Maar hij gooide met wijn,
en dat deed haar veel pijn.
Hij noemde haar hoer,
zeg nu maar dag met je toempeloer.
Hij gooide met sigaretten
waarop Stephan kon gaan waterbaletten.
Geen vriend schrijft hem nu nog,
Daarom doen wij het nu maar toch.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het gedicht voor je moeder kon ons allen ontroeren
wat een talent om zo te kunnen dichten
maar Nathanael is op internet gaan loeren
en kon je zowaar van plagiaat betichten
Als day het niet doet stuur ik zequote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn toch PR-mensen op FOK! ?![]()
Ja zat dat ook net te denken...hilarischquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
Zitten we hier midden in de nacht met z'n allen te dichten![]()
Dit dicht niet, maar het vult welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
moet niet gekker worden jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:21 schreef Kaleddis het volgende:
he snetjequote:
Ga niet langs de snackbarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga voor het eerst in 2007 eens kijken of mijn bed er nog staat
Het is al laat
Om het rijmend af te sluiten.
Ga ik er nog serieus de rijm in zitten zoekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
he snetje
wat een rare naam
ben je nieuw hier?
en moet het geen sletje zijn?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga ik er nog serieus de rijm in zitten zoeken![]()
Waarachtig,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:31 schreef tong80 het volgende:
Brian denkt dat ie Ownes.
Maar waarschijnlijk.
eindigt ie.
Als Brian Jones.
krijgen we sletje weerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
he snetje
wat een rare naam
ben je nieuw hier?
en moet het geen sletje zijn?![]()
was sletje al genomen door iemand anders?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:35 schreef snetje het volgende:
[..]
krijgen we sletje weer![]()
nog net geen sneetje ...
![]()
ik zit hier al vanaf BB 2005 alleen meer undercover![]()
ja ! door onze eigen huub...damn ! er rijmt niks op huubquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was sletje al genomen door iemand anders?![]()
Probeer eens Hupert of Joep Meloen,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ! door onze eigen huub...damn ! er rijmt niks op huub![]()
kuubquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:43 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk wint Joep Meloen,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Probeer eens Hupert of Joep Meloen,
Zal hij het winnen, dat miljoen ?
Trust HiDiHo![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:58 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk wint Joep Meloen,
hij gaat nu op dit moment alleen ff niet voor de poen.
dit kan Brian niet hebben en gaat kinderachtig doen,
gaat zich steeds meer ergeren aan joep en oefende vanavond zijn agressie al uit op een minipompoen.
ik duik ook maar geloof ik![]()
![]()
Dit zou echt zo uit een gedicht van Brain kunnen komen, geweldig!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
mn maatje is Bart
De geile paarden stoker
die alles wel ziet
met een gezicht als een poker
quote:Althans dat denk ik
maar ik denk met mn pik
dus echt veel verstand
zit er in mn rechterhand
Heerlijk, mijn dagelijkse portie humor is weer binnen... thanx!quote:Ik hou niet van vloeken
maar doe het wel vaak
het liefst ram ik alles
het liefste een kaak
De bedoeling is één lang gedicht over brian. Dat leest prettiger voor hem ipv allemaal kleine gedichtjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:28 schreef Day het volgende:
Ontzettend hoog niveau, jongens, ga zo door!
Maar wat is nou precies de bedoeling? Word dit 1 lang gedicht of gaan we verschillende stukken versturen? (wil ik met liefde doen!)
Jawel: kuub.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Vergeet de taalfouten niet. Dit moet "word" zijn... voor de rest lijkt het primaquote:
Leg die eens uit want volgens mij is wordt goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:45 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Vergeet de taalfouten niet. Dit moet "word" zijn... voor de rest lijkt het prima
quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leg die eens uit want volgens mij is wordt goed![]()
Er moet even een keuze gemaakt worden of er in de ik of jij-vorm geschreven wordt, als je alle gedichten achter elkaar wilt zetten. Volgens mij ben ik de jij-vorm tot nu toe het meeste tegen gekomen, maar als hij het al zou lezen komt het harder aan in de ik-vorm.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De bedoeling is één lang gedicht over brian. Dat leest prettiger voor hem ipv allemaal kleine gedichtjes.
Ik wil wel een compilatie maken van alle kleine gedichtjes/rijmpjes dan kan ik het allergrofste en dubbele opmerkingen weg laten.
Andere suggesties zijn welkom !
Het is inderdaad wordt en geen word. "Worden" gewoon vervangen door "lopen" en je weet of je goed zit of niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 04:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leg die eens uit want volgens mij is wordt goed![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef koppiesoep het volgende:
"Worden" gewoon vervangen door "lopen" en je weet of je goed zit of niet.![]()
Brian komt aan met woorden die helemaal niet bestaan, dat is wel even wat anders dan een taalfoutje word met een d of t buiten dat kan het toch ook gewoon een gedicht worden wat over hem gaat, wie zegt dat je dezelfde debiele fouten moet maken qua schrijfstijl?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Jeetje moet ik het dan echt gaan uitleggen? Brain maakt altijd taalfouten in zijn gedichten, dus als je een gedicht in de Brain-vorm schrijft en dat op zo authentiek mogelijke wijze wilt doen, moeten er her en der wat taalfouten in staan. Zie mijn eigen gedichten.
Ik zeg toch "in de Brain-vorm"? Daar bedoel ik dan toch mee: 'geschreven alsof Brain het zou hebben geschreven'? Dan doe je toch alsof het gedicht geschreven is als ware het feitencomplex zodanig dat niet JIJ maar BRAIN zou hebben geschreven? Teneinde dat te perfectioneren zou je dan toch NIET ALLEEN de schrijfstijl maar OOK de inherente FOUTEN dienen te simuleren?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian komt aan met woorden die helemaal niet bestaan, dat is wel even wat anders dan een taalfoutje word met een d of t buiten dat kan het toch ook gewoon een gedicht worden wat over hem gaat, wie zegt dat je dezelfde debiele fouten moet maken qua schrijfstijl?
Alsof hij het sarcasme zou snappen...![]()
Ach geeft niets hoor dat jij een zanikerd bent, het is je vergevenquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik zeg toch "in de Brain-vorm"? Daar bedoel ik dan toch mee: 'geschreven alsof Brain het zou hebben geschreven'? Dan doe je toch alsof het gedicht geschreven is als ware het feitencomplex zodanig dat niet JIJ maar BRAIN zou hebben geschreven? Teneinde dat te perfectioneren zou je dan toch NIET ALLEEN de schrijfstijl maar OOK de inherente FOUTEN dienen te simuleren?
Jouw gedicht was in de jij-vorm, het gedicht waaruit ik citeerde was in de Brain-vorm.
Nu graag weer on topic, en excuses voor dit gezanik tussendoor, de laatste paar posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |