Nomineer hier de sportman van het jaar 2007 # 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat tong hem niet opentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
scheelde maar 1 minuutquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nomineer hier de sportman van het jaar 2007 # 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iddquote:Helaas zal de NOS en NOC*NSF dit weer doodzwijgen.
Meen je niet. 1 minuut eerder.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nomineer hier de sportman van het jaar 2007 # 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NOS heeft alleen schaatsenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef Bruce117 het volgende:
Helemaal mee eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas zal de NOS en NOC*NSF dit weer doodzwijgen.
Barney heeft van die kant nog nooit erkenning gehad.
Klaassen was meer een eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef sportfreak het volgende:
Barney.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jelle Klaassen was iedereen in december weer vergeten, dat zal met Barney niet anders zijn vrees ik.
Of Steve Davis. Of Tiger Woods.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
Kasparov, Ceulemans en Sijbrands ook niet zeker ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je vinden, alleen spreken de feiten je tegen. Kijk het woordenboek er maar es op na, daar zul je zien dat de definitie van sport het wel degelijk toe laat om darten, dammen, schaken etc als dusdanig te benoemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:41 schreef Kadoc het volgende:
Raymond van Barneveld beoefent helemaal geen sport.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die discussie blijft altijd, maar ik heb toch heel de avond genoten van een fantastische wedstrijd tussen twee giganten in deze discipline.quote:
Ik was een minuut eerderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat tong hem niet opentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop