Je kunt de SQL backup dan gewoon importeren in je MySQL database via bijvoorbeeld PHPMyAdmin of MySAL Administrator (van mysql.org) en dan de juiste tabel eruit vissen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, geinstalleerd en het draait. alleen het stapje van mijn sql openen en aanpassen kan ik nog even niet vinden, ook niet na het doorlezen van de help
Daar werk ik niet meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:25 schreef super-muffin het volgende:
Ja die query is goed.
(je kunt trouwens ook die query in PHPmyAdmin invoeren en kijken wat dat terug geeft.)
Het is niet verstandig om de variabele $id zo in een SQL query te zetten. Beter is het om de GET variabele id te valideren om SQL injectie te voorkomen. Je wilt er zeker van zijn dat de opgegeven id-waarde numeriek is en dus zou je op de volgende manier de waarde kunnen valideren:quote:Op maandag 8 januari 2007 11:55 schreef Darkomen het volgende:
$id = 'ID = '. $_GET['id'];
1 2 3 4 5 | { $id = 'ID = ' . $_GET['id']; // Verdere code waaronder uitvoeren van de SQL query. } |
klopt maar aangezien beide pc's op het zelfde netwerk staan kan ik met een unc pad in php ook andere pc's in het netwerk benaderen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:05 schreef hornage het volgende:
php is serverside dus daarmee kan je op de server waarop hij draait files browsen.
javascript is clientside, als je dus op de client naar files wilt zoeken oid moet dat met javascript. De gevonden info kan daarna altijd met een form doorgestuurd worden naar php
ik had inmiddels zelf ook wel iets in gedachte waarmee ik het in php kon doen (ik heb immers al een functie die directory's langs gaat voor bestanden) die kan ik aanpassen voor alleen directory'squote:Op donderdag 11 januari 2007 10:07 schreef ralfie het volgende:
Je kunt vast wel iets verzinnen met php en javascript? Is nog niet eens zoveel werk om van een aantal directories zoiets te maken
[afbeelding]
Je moet alleen goed met css en javascript alles uitlijnen en klikbaar maken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | function getdir($path) { $dirStack = array($path); $dirs = array(); while (null !== ($dir = array_pop($dirStack))) { $dh = opendir($dir) or die('Error: Could not open directory: '.$dir); while (false !== ($file = readdir($dh))) { $skipDirs = array('.', '..', 'System Volume Information', 'Temporary Internet Files', 'Temp', 'WINDOWS','$RECYCLE.BIN','RECYCLER'); if (!in_array($file,$skipDirs)) { $fullFile = $dir . $file; if (is_dir($fullFile)) { $dirs[] = $fullFile. '\'; $dirStack[] = $fullFile . ''; } } } closedir($dh); } return $dirs; } ?> |
.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:04 schreef mschol het volgende:
ahh thnx voor de voorbeelden, inmiddels ook me php functie verbouwd zodat ik alleen directory's terug krijg
nu beide zien te combineren...
mijn php functie ziet er zo uit:
[ code verwijderd ]
ik krijg dus nu een array met alle sub directory's behalve de mappen die in $skipdirs voor komen
hmmm ik krijg het niet voor elkaar om een level te generenen (wat mij sneller lijkt dan met regex'en te checken hoeveel \ erin de directory staan (en ik dus kan bepalen waar de directory zich bevind, de root, 1 map diep of 2 of 3 mappen diep.)
1 2 3 | $dirs[] = $fullFile. '\'; ?> |
Jij doet het ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef fate het volgende:
[..]
.
In je code zit in elk geval een fout zoals je kan zien aan de highlighting.
[ code verwijderd ]
Je moet de \ escapen.
aha, in me source stond hij wel goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:31 schreef fate het volgende:
[..]
.
In je code zit in elk geval een fout zoals je kan zien aan de highlighting.
[ code verwijderd ]
Je moet de \ escapen.
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:21 schreef JeRa het volgende:
Staat die regel 585 toevallig in een for(each)- of while-loop?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | if(is_dir("$path/$file")) { // Its a directory, so we need to keep reading down... $dirs[] .= "$level|$Parentnode|$path$file"; $Parentnode = array_search(array_search($level."|".$Parentnode."|".$path.$file, $dirs), array_keys($dirs)); $temp_dir = getDirectory("$path$file/", ($level+1),$Parentnode); if(is_array($temp_dir)) { foreach($temp_dir as $key => $data) { $dirs[] .= $data; } } // Re-call this same function but on a new directory. // this is what makes function recursive. } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [1] => 2|0|d:/Apache/bin [2] => 2|0|d:/Apache/cgi-bin [3] => 2|1|d:/Apache/conf [4] => 3|2|d:/Apache/conf/ssl [5] => 2|2|d:/Apache/htdocs [6] => 3|4|d:/Apache/htdocs/manual [7] => 4|0|d:/Apache/htdocs/manual/howto [8] => 4|0|d:/Apache/htdocs/manual/images [9] => 4|1|d:/Apache/htdocs/manual/misc [10] => 4|2|d:/Apache/htdocs/manual/mod [11] => 4|3|d:/Apache/htdocs/manual/programs [12] => 4|4|d:/Apache/htdocs/manual/vhosts [13] => 2|4|d:/Apache/icons [14] => 3|12|d:/Apache/icons/small [15] => 2|12|d:/Apache/include |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [1] => 2|0|d:/Apache/bin [2] => 2|0|d:/Apache/cgi-bin [3] => 2|0|d:/Apache/conf [4] => 3|3|d:/Apache/conf/ssl [5] => 2|0|d:/Apache/htdocs [6] => 3|5|d:/Apache/htdocs/manual [7] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/howto [8] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/images [9] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/misc [10] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/mod [11] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/programs [12] => 4|6|d:/Apache/htdocs/manual/vhosts [13] => 2|0|d:/Apache/icons [14] => 3|13|d:/Apache/icons/small [15] => 2|0|d:/Apache/include |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |