1 2 3 4 | <a class="list" href="/loggedin/torrent.do?info_hash=7af1f52fe37cfce27f64157538a714be24aea012">Season 6 Prequel</a><br> <a class="admin" href="/loggedin/TorrentLoaderServlet?info_hash=7af1f52fe37cfce27f64157538a714be24aea012">download</a></td> ?> |
1 2 3 4 | $html = file_get_contents(LINK ZET IK HIER NIET NEER NATUURLIJK); if(preg_match_all('/loggedin/TorrentLoaderServlet?info_hash=([a-f0-9]{40,})/',$html,$matches)) ?> |
Dank u. Ik moet helaas voorlopig nog met PHP4 werken, maar dat eerste artikel heeft wel het een en ander verduidelijkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef beerten het volgende:
http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=99
http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=116
Moet die {40,} geen {40} zijn? Mijn editor vind hem dan lief.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef qu63 het volgende:
stukje code wat op een website staat:
[ code verwijderd ]
mijn regexp om de download-link er uit te vissen:
[ code verwijderd ]
ergens gaat het fout..
mn regexp moet de hash-code van 40 tekens uit de link vissen en deze uitspugen.
iemand tips waar de fout zit/hoe het beter kan?
1 2 3 4 5 6 | count(weblog_posts.subdomein) AS totalPost FROM weblogs LEFT JOIN weblog_posts ON weblog_posts.subdomein = weblogs.subdomein HAVING totalPost > 0 GROUP BY weblogs.subdomein |
1 2 3 4 5 | weblogs.subdomein 2 weblog_posts weblogs.subdomein, weblogs.datumtijd |
"Unknown modifier 'T' " krijg ik dan..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:06 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Moet die {40,} geen {40} zijn? Mijn editor vind hem dan lief.
In posts staat het aantal postings? Waarom ga je dan in vredesnaam group by uitvoeren als je al een tabel met de aantallen hebt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:09 schreef Chandler het volgende:
Klein vraagje
[ code verwijderd ]
als ik having er in zet werkt het niet! maar ik wil graag alle resultaten hebben waar de count groter is dan 0 of in een andere query gelijk aan 0
Wat doe ik fout?
uitleg:
ik heb 2 tabellen.
[ code verwijderd ]
in weblogs staan de gebruikers en in posts staan het aantal postings. nu wil ik van iedere weblogger weten hoeveel postings er zijn en op welke datum de laaste is aangemaakt...
/i erachter en /T ipv /T werktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:09 schreef qu63 het volgende:
stukje code wat op een website staat:
[ code verwijderd ]
mijn regexp om de download-link er uit te vissen:
[ code verwijderd ]
ergens gaat het fout..
mn regexp moet de hash-code van 40 tekens uit de link vissen en deze uitspugen.
iemand tips waar de fout zit/hoe het beter kan?
quote:Ik was aan het zoeken naar informatie over mysql beveiligingen en vond wat ik zoch. Heb er een kleine samenvatting van gemaakt met vooral code voorbeelden (klein beetje uitleg) en wilde het hier even delen. Heb je toevoegingen post het!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 | /* Dit kleine documentje gaat over het beveiligen van data m.b.t. het hacken van databases! gebruik: $_GET maar $_POST kan ook ;) (of zelfs $_FILES :P) ** validatie checks */ // Nummeriek if (isSet($_GET['voorbeeld']) && is_numeric($_GET['voorbeeld'])) // textueel en cijfers if (!ereg("^[_a-zA-Z0-9]*$", $_POST['voorbeeld']) ) // alleen text if (!ereg("^[_a-zA-z]*$",$_POST['voorbeeld'])) { /* !eregi("[_a-z0-9-]+@[a-z0-9-]+.[a-z0-9-]", $_POST['email']) LET OP; simpele versie, betere varianten op internet te vinden.!) nu het stukje om mysql injection te voorkomen. ** injectie beveiliging */ // verwijderen van foutieve elementen uit variabel, slechts een voorbeeld. $str_replace(array("(", ")", ";", "'", "%27", "="), "", $_GET['voorbeeld']); // omzetten naar= htmlspecialchars($_GET['voorbeeld']); // of verwijderen van slashes (kan bter ;)) stipslashes($_GET['voorbeeld']) /* en zo zijn er nog meerdere, anyone more? */ ?> |
forum:quote:Op zondag 7 januari 2007 00:12 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand hoe ik het volgende moet scripten?
Ik heb twee images:
(http://www.worldracing.nl/images/download/wallpapers/pspworldracingwallpaper.jpg (480×272))
(http://www.worldracing.nl/images/download/wallpapers/pspworldracingwallpapersmall.jpg (240×138))
De "pspworldracingwallpapersmall.jpg" is de afbeelding die je te zien krijgt in de download sectie. En als je daarop klikt krijg je de grotere versie van te zien. (dus de "pspworldracingwallpaper.jpg").
Kan iemand mij helpen daarmee aub?
1 |
1 |
Dank je, dit werk!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | { } else { $id = ID /='". $_GET['id'] ."'; } |
1 |
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:55 schreef Darkomen het volgende:
$id = 'ID = '. $_GET['id'];
1 |
1 |
1 2 3 | $string = "dit is een string"; ?> |
1 2 3 4 5 6 | //dit kan niet $string = 'test".$var."string'; //zo werkt ie wel $string = "test".$var."string"; ?> |
1 2 3 4 5 | $string1 = "dit is string1"; $string2 = " en dit is string2"; $string = $string1.$string2; ?> |
1 2 3 | $sql = "SELECT * FROM problementabel WHERE id = ".$id." AND Korte_Omschrijving LIKE "1""; ?> |
of als iemand voor mij de tabel er wil uitvissen is dat natuurlijk ook mooi, meer is het namelijk niet! sql is gezipt maar 11 mb groot, kan deze op mijn server plaatsen voor degene die mijn redder wil zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
zit met een probleem. heb een sql backup gemaakt die ik lokaal moet aanpassen. reden hiervoor is dat uiploaden niet mogelijk is omdat ik de max overstijg van 51.600. nu ga ik er vanuit dat ik mysql en apache server lokaal heb moeten draaien om een aanpassing te maken in de sql database, maar beide softwarepakketten heb ik niet. iemand die mij hiermee kan helpen? d sql is 360 mb groot, gezipt maar 11mb. er moet 1 tabel worden uitgehaald.
http://www.apachefriends.org/en/xampp.html doet het altijd prima bij mij,quote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
of als iemand voor mij de tabel er wil uitvissen is dat natuurlijk ook mooi, meer is het namelijk niet! sql is gezipt maar 11 mb groot, kan deze op mijn server plaatsen voor degene die mijn redder wil zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |