google 1ste hit:quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:22 schreef Theamerican het volgende:
iemand zei dat ik dit moest gebruiken MySQL query GRANT
maar ik ben helemaal niet thuis in dit gebeuren maar hoe moet ik dat typen? dat gaat er eigenlijk om
Ik heb nu gewoon die laatste parameter weggehaald met HTTP_HOST erin en nu werkt het wel goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Desdinova het volgende:
ah ok. dan zou alleen cookie stelen een liability zijn. maar persoonlijk weet ik daar het fijne niet van.
als het goed is kan je de HTTP_HOST ook weglaten.. probeer dat eerst maar even
mijn bericht was ook voor chandler, ff voor de duidelijk erbij gezet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef Theamerican het volgende:
ik werk met ms sql
Correct, echter blijft mijn IE gewoon naar www.project.nl gaan (de echte domein, ipv naar 127.0.0.1/projectquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:50 schreef Desdinova het volgende:
ja in je c:windowssystem32driversetchosts
dan moet je iets neerzetten van 127.0.0.1/project www.project.nl
Alle browsers afsluiten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef Chandler het volgende:
[..]
Correct, echter blijft mijn IE gewoon naar www.project.nl gaan (de echte domein, ipv naar 127.0.0.1/project
Of moet ik mijn laptop daar voor booten?
tenzij je op hetzelfde uitgaande IP zit. of je de cookie aanpast met je eigen IP.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:38 schreef HuHu het volgende:
Door cookies te jatten kun je altijd een sessie overnemen. Een oplossing daarvoor is om de sessie te koppelen aan een IP adres. Een gejat cookie wordt dan nutteloos.
Uiteraard het IP server-side opslaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:52 schreef Desdinova het volgende:
[..]
tenzij je op hetzelfde uitgaande IP zit. of je de cookie aanpast met je eigen IP.
Gedaan, soms moet ik dan nog een minuut wachten voordat het veranded isquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alle browsers afsluiten.
Eventueel explorer.exe herstarten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | function replaceLinks($text) { $text = ereg_replace('[-a-z0-9!#$%&'*+/=?^_`{|}~]+@([.]?[a-zA-Z0-9_/-])*', '<a href="mailto:\0">\0</a>',$text); $text = ereg_replace("[a-zA-Z]+://([.]?[a-zA-Z0-9_/-])*", "<a href="\0" target="_blank">\0</a>", $text); $text = ereg_replace("(^| )(www([.]?[a-zA-Z0-9_/-])*)", "\1<a href="http://\2" target="_blank">\2</a>", $text); return $text; } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | $lines = file($textpath[0]); $title = $lines[0]; $intro = $lines[1]; $body = ""; for ($i=2;$i < sizeof($lines);$i++) $body = $body.$lines[$i]; if ($body == "") { $body = $intro; $intro = ""; } $body = replaceLinks($body); $intro = replaceLinks($intro); $body = nl2br($body); $intro = nl2br($intro); $title = addslashes($title); $body = addslashes($body); $intro = addslashes($intro); ?> |
Heb alles al geprobeerd, hele path, hele path zonder ".ttf".quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:10 schreef Darkomen het volgende:
[..]
direct path opgeven van het font?
vul ditquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gedaan, soms moet ik dan nog een minuut wachten voordat het veranded is
Maar nu weer het zelfde probleem
ik heb
127.0.0.1 LOCALHOST
127.0.0.1/project www.newproject.nl
nu pakt hij newproject.nl maar localhost werkt dan niet meer
Ziet iemand de fout?
1 2 3 4 | # localhost 127.0.0.2 *.newproject.nl # test bedrijf |
1 2 3 4 5 6 | ServerAdmin info@newproject.nl ServerName newproject.nl ServerAlias *.newproject.nl DocumentRoot d:/www/bedrijf/www.newproject.nl </VirtualHost> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |