Konijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Schaar, konijn, knip, cavia heeft rust en het konijn wordt lekker vet
CUL is de andere kant hoorquote:
quote:
Hoe weet je dat dan? Heeft het diertje al aangifte gedaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:27 schreef borisbanaan het volgende:
...
De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatstNogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is...
...
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, door te rijden geeft het konijn aan dat hij/zij dominant is. En uit eigen ervaring, kan dit heel lang duren
Ik had een cavia en een konijn bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:50 schreef bima het volgende:
[..]
![]()
En, uiteindelijk hem de baas geworden?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een cavia en een konijn bij elkaar zitten.
volgens mij slaat je fantasie op hol
Dat kan prima.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:14 schreef Troeta het volgende:
konijnen en cavia's horen zowiezo niet samen in een hok, dat mensen dat maar niet snappen vind ik onvoorstelbaar..
Inderdaad, hier precies het zelfde, 1 vinger naar de cavia en je had er een paar tanden in staan. Echt haar kindje, sliepen samen, ze maakten nestjes voor de cavia enzo. (konijn is vorig jaar overleden)quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen gevallen waar het wel goed gingHoewel, ons konijn werd over beschermend voor de cavia.. niemand mocht in de buurt van zijn cavia komen.
Er zijn zelfs dierenwinkels met konijnen en cavia's bij elkaar in hokjes.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef RiesAmaris het volgende:
konijnen en cavia's nooit samenzetten. Het zijn twee heel verschillende diersoorten. Het kan prima gaan maar als het misgaat dan gaat het ook goed mis en maakt het konijn de cavia af. Je cavia kan ook niet aangeven dat hij/zij die konijnenseks leuk vind of niet, want ze spreken elkaars taal niet... meer handige konijnen info op www.bunnybin.nl Deze opvang biedt tevens konijnen aan die een nieuw thuis zoeken. De rammen zijn allen gecastreerd.
Ja dat 'risico' neem je natuurlijk ook als je een hond en een kat neemt, of een kat en een parkietjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef RiesAmaris het volgende:
konijnen en cavia's nooit samenzetten. Het zijn twee heel verschillende diersoorten. Het kan prima gaan maar als het misgaat dan gaat het ook goed mis en maakt het konijn de cavia af.
In dierenwinkels leven konijnen en cavia's in hokjes van 30cm x 30cm, als het niet minder is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn zelfs dierenwinkels met konijnen en cavia's bij elkaar in hokjes.
Ja dan zal het ook wel kloppen he als de dierenwinkel het doetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er zijn zelfs dierenwinkels met konijnen en cavia's bij elkaar in hokjes.
Het gaat in ieder geval vaker WEL goed dan niet. Wat je voor de rest vindt is jou mening, maar het gaat vaker goed dan fout.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Konijnen en Caven horen niet bij mekaar. Het gaat vaak goed maar vaker niet en je moet je ook afvragen voor wie jet doet; voor je zelf of voor de dieren? Denk dat de dieren gelukkiger zijn met een maatje van dezelfde soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |