abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44927282
Mijn pa heeft al een tijdje (sinds augustus 2006 ofzo) een konijn... Vrij groot hok, bovenverdieping met trap enzo, lekker de ruimte, alles goed...

Nou vond 'ie 'm wat eenzaam, dus ging 'ie bij de kinderboerderij een cavia halen (konijn is wat riskant als je er geen 20 wilt en 't geslacht niet weet). Volgens de kinderboerderij leefde de cavia al geruime tijd met twee andere konijnen en ging dat prima. Nou, fijn.

De cavia bij 't konijn gezet vandaag. Eerste reactie van konijn: NEUKEN!!!!
De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatst Nogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is... Het konijn is echter veel groter.

Wat doen we hieraan? Gaat dit vanzelf over, aangezien het konijn geen gezelschap gewend is, of moeten we de cavia redden van de eeuwige geilheid van ons konijn?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
  Moderator maandag 1 januari 2007 @ 22:42:32 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44927765
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:27 schreef borisbanaan het volgende:
Mijn pa heeft al een tijdje (sinds augustus 2006 ofzo) een konijn... Vrij groot hok, bovenverdieping met trap enzo, lekker de ruimte, alles goed...

Nou vond 'ie 'm wat eenzaam, dus ging 'ie bij de kinderboerderij een cavia halen (konijn is wat riskant als je er geen 20 wilt en 't geslacht niet weet). Volgens de kinderboerderij leefde de cavia al geruime tijd met twee andere konijnen en ging dat prima. Nou, fijn.

De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatst Nogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is... Het konijn is echter veel groter.

Wat doen we hieraan? Gaat dit vanzelf over, aangezien het konijn geen gezelschap gewend is, of moeten we de cavia redden van de eeuwige geilheid van ons konijn?

Misschien toch maar aparte hokjes?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44927806
Die moeten ook niet bij elkaar gezet worden. En ja dat konijn blijft geil.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:44:17 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_44927813
Koop een pluche cavia en zet die cavia in een ander hok
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:45:19 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44927853
Het konijn zal dit wel blijven doen vrees ik.

Anders neem je even het konijn mee naar de dierenwinkel en laat je hun checken; dan ruil je de cavia tegen een konijn van het juiste geslacht.

Hij zal het nieuwe konijn ook wel proberen te verkrachten, maar die geeft hem dan misschien wel een knauw.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_44927861
quote:

Uhm, door te rijden geeft het konijn aan dat hij/zij dominant is. En uit eigen ervaring, kan dit heel lang duren, dus ik weet niet of je dat je cavia aan wilt doen.

Want het konijn zou de cavia kunnen verwonden, tot de dood erop volgt (inwendige verwondingen, allemaal niet erg leuk).

Ik zou de cavia inwisselen voor een konijn.

Daarvoor zou je eigenlijk moeten weten wat het geslacht van het konijn is.

Suc6 ermee
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_44927953
Eet de cavia op

Goor plaatje

Sorry SA sport

[ Bericht 12% gewijzigd door senesta op 01-01-2007 22:57:08 ]
Powered by JanetjeŽ
  Moderator maandag 1 januari 2007 @ 22:49:52 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44928001
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef soylent het volgende:

Anders neem je even het konijn mee naar de dierenwinkel en laat je hun checken; dan ruil je de cavia tegen een konijn van het juiste geslacht.

Hij zal het nieuwe konijn ook wel proberen te verkrachten, maar die geeft hem dan misschien wel een knauw.
Ik denk niet dat de dierenwinkel een cavia van 2 jaar aanneemt, die raken ze niet kwijt
Misschien terug naar de kinderboerderij?
Of gewoon aparte hokjes
pi_44928212
Serieus: Kan ik hiemee aannemen dat de cavia een vrouwtje is, en zouden we een mannetje kunnen regelen zodat het konijn weer gaat masturberen ipv op de cavia te willen rijden? Nogal noob hier.

De kinderboerderij zei letterlijk dat dat 99% van de keren geen probleem is, cavia's en konijnen, maar dat is dus bullshit?
Hier stond een kutsig.
  maandag 1 januari 2007 @ 22:57:29 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44928244
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef soylent het volgende:

Dan blijft hij het doen hoor, is een stukje dominantie. Je zou het konijn kunnen laten helpen, maargoed ook dat werkt niet altijd. Geef je konijn idd iets van een lapje ofzo, een pluche beest (haal wel de oogjes en het neusje eraf voor de zekerheid, en natuurlijk weer netjes dichtmaken ) en de cavia lekker een eigen hokje, mocht dat niet lukken kun je natuurlijk altijd terug naar waar je hem vandaan hebt, en het verhaal uitleggen, misschien mag de cavia dan terug naar daar....
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 1 januari 2007 @ 23:01:43 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44928395
`die cavia helemaal plakkerig retour naar afzender'
pi_44928508
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Bill_E het volgende:
`die cavia helemaal plakkerig retour naar afzender'
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 1 januari 2007 @ 23:05:04 #13
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_44928536
Kunnen konijnen cavias neuken
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_44928572
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:05 schreef Dickbride het volgende:
waarom niet, je kan van alles neuken, al zou ik het bij een egel heel voorzichtig doen
  maandag 1 januari 2007 @ 23:06:06 #15
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44928588
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:05 schreef Dickbride het volgende:
konijnen rijden op alles
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_44928852
het lijkt me ook niet zo moeilijk te zien of het een mannetje of vrouwtje is... zit er een brandslangetje dan lijkt het me nogal duidelijk
words can do nothing but mean so much
pi_44929027
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef borisbanaan het volgende:
Serieus: Kan ik hiemee aannemen dat de cavia een vrouwtje is, en zouden we een mannetje kunnen regelen zodat het konijn weer gaat masturberen ipv op de cavia te willen rijden? Nogal noob hier.

De kinderboerderij zei letterlijk dat dat 99% van de keren geen probleem is, cavia's en konijnen, maar dat is dus bullshit?
Ik ken eigenlijk alleen gevallen waar het wel goed ging Hoewel, ons konijn werd over beschermend voor de cavia.. niemand mocht in de buurt van zijn cavia komen.
pi_44929246
Ja, hier ook, maar dat lijkt sexuele bedoelingen te hebben
Hier stond een kutsig.
pi_44929268
Ik vind het gewoon zielig voor dat caviabeest. M'n pa heeft de bovenverdieping dichtgetimmerd zodat de cavia daar rustig kan zitten.

Maar het gaat dus nooit wat worden tussen die twee?
Hier stond een kutsig.
pi_44929490
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:23 schreef borisbanaan het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor dat caviabeest. M'n pa heeft de bovenverdieping dichtgetimmerd zodat de cavia daar rustig kan zitten.

Maar het gaat dus nooit wat worden tussen die twee?
Dat konijn zal zich doodneuken.
pi_44929838
Je kan de sekse van een k0nijn makkelijk checken door de achterkant ff goed te checken.
Trek die shit uit elkaar en je kan zo zien of hij een mannetje of vrouwke is. Ge kan dan een konijnke aanschaffen ipv een cavia
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_44931335
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen gevallen waar het wel goed ging Hoewel, ons konijn werd over beschermend voor de cavia.. niemand mocht in de buurt van zijn cavia komen.
Natuurlijk zijn er gevallen waarbij het wel goed gaat.

Mijn nicht en 2 neven hadden een cavia en een konijn samen en die zijn echt heel hoogbejaard en gelukkig geweest.

Maar in dit geval zou ik niet zeggen dat de cavia gelukkig is
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_44931402
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef borisbanaan het volgende:
Ik denk dat de kinderboerderij gewoon blij is dat ze van de cavia af zijn.

Vreemd dat een medewerker van een kinderboerderij dat zegt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 januari 2007 @ 00:17:35 #24
22592 crew  Ole
pi_44931428
sorry, moest lachen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44931449
Konijnen kunnen cavia's doodtrappen..
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:18:43 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44931462
Schaar, konijn, knip, cavia heeft rust en het konijn wordt lekker vet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 januari 2007 @ 00:22:37 #27
22592 crew  Ole
pi_44931568
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Schaar, konijn, knip, cavia heeft rust en het konijn wordt lekker vet
Konijn
  Moderator dinsdag 2 januari 2007 @ 00:26:39 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44931667
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Konijn
CUL is de andere kant hoor
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 januari 2007 @ 00:27:53 #29
22592 crew  Ole
pi_44931705
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef senesta het volgende:

[..]

CUL is de andere kant hoor
was even in de war omdat Pietverdriet had gepost
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:39:40 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44932032
quote:
...
De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatst Nogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is...
...
Hoe weet je dat dan? Heeft het diertje al aangifte gedaan?

Misschien heeft die geile donder van een cavia wel de grootste lol.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 2 januari 2007 @ 00:43:43 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44932121
Wat ik me nu wel eens afvraag: wat doet zo'n beest met z'n leuter bij dit soort rangordeacties? Tenminste, er is toch geen sprake van penetratie neem ik aan?
Vampire Romance O+
pi_44932689
konijnen en cavia's horen zowiezo niet samen in een hok, dat mensen dat maar niet snappen vind ik onvoorstelbaar..
pi_44933207
Ik zou voor een extra hokje gaan.

Wij hebben ook zo'n hitsig konijn gehad.Als die los in de tuin liep waren eerst de kippen de pineut.
En het konijn heeft zelfs een keer onze kat benaderd voor geile neuksex.

De kat werd bang en sprong op de tuintafel om dat vreemde beest van een afstandje gade te slaan.De schijtert.
pi_44934743
Het gaat dus over het algemeen niet samen . Dan weet ik dat, en moeten we een geschikte partner voor Geile Gerrit zien te vinden
Hier stond een kutsig.
pi_44939326
En voor je cavia ook hoop ik? Diertjes horen niet alleen te zitten.
Trouwens wel raar van de kinderboerderij om dat niet te vertellen aan je dat konijnen cavia's kunnen verkrachten en vermoorden en dat soort dingen!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:50:14 #36
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_44939550
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uhm, door te rijden geeft het konijn aan dat hij/zij dominant is. En uit eigen ervaring, kan dit heel lang duren

En, uiteindelijk hem de baas geworden?
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_44946117
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:50 schreef bima het volgende:

[..]

En, uiteindelijk hem de baas geworden?
Ik had een cavia en een konijn bij elkaar zitten.

volgens mij slaat je fantasie op hol
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:39:42 #38
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_44946393
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik had een cavia en een konijn bij elkaar zitten.

volgens mij slaat je fantasie op hol

Ik visualiseerde het niet, maar toch LOL.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_44950721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:14 schreef Troeta het volgende:
konijnen en cavia's horen zowiezo niet samen in een hok, dat mensen dat maar niet snappen vind ik onvoorstelbaar..
Dat kan prima.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:09:27 #40
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44951148
Het kan heel goed gaan, een konijn en een cavia samen, maar ik zou het risico nooit durven nemen. Een konijn is veel dominanter dan een cavia. De kans dat het fout gaat is bij een volwassen mannetjeskonijn nog groter. En natuurlijk helemaal als je de cavia zomaar ineens bij het konijn in het hok zet. Konijnen kunnen een cavia makkelijk doodtrappen.

Als je een maatje voor je konijn wilt, zou ik 'm laten castreren en 'm koppelen aan een vrouwtje.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:55:39 #41
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44952763
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Inderdaad, hier precies het zelfde, 1 vinger naar de cavia en je had er een paar tanden in staan. Echt haar kindje, sliepen samen, ze maakten nestjes voor de cavia enzo. (konijn is vorig jaar overleden)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_44952968
konijnen en cavia's nooit samenzetten. Het zijn twee heel verschillende diersoorten. Het kan prima gaan maar als het misgaat dan gaat het ook goed mis en maakt het konijn de cavia af. Je cavia kan ook niet aangeven dat hij/zij die konijnenseks leuk vind of niet, want ze spreken elkaars taal niet... meer handige konijnen info op www.bunnybin.nl Deze opvang biedt tevens konijnen aan die een nieuw thuis zoeken. De rammen zijn allen gecastreerd.
pi_44953390
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef RiesAmaris het volgende:
konijnen en cavia's nooit samenzetten. Het zijn twee heel verschillende diersoorten. Het kan prima gaan maar als het misgaat dan gaat het ook goed mis en maakt het konijn de cavia af. Je cavia kan ook niet aangeven dat hij/zij die konijnenseks leuk vind of niet, want ze spreken elkaars taal niet... meer handige konijnen info op www.bunnybin.nl Deze opvang biedt tevens konijnen aan die een nieuw thuis zoeken. De rammen zijn allen gecastreerd.
Er zijn zelfs dierenwinkels met konijnen en cavia's bij elkaar in hokjes.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:23:51 #44
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44953740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:02 schreef RiesAmaris het volgende:
konijnen en cavia's nooit samenzetten. Het zijn twee heel verschillende diersoorten. Het kan prima gaan maar als het misgaat dan gaat het ook goed mis en maakt het konijn de cavia af.
Ja dat 'risico' neem je natuurlijk ook als je een hond en een kat neemt, of een kat en een parkietje
Er zijn ook konijnen die absoluut geen andere konijnen dulden, maar wel een cavia als vriendje, nou dan kies ik liever voor een cavia als vriendje... 2 konijnen bij elkaar kan ook (zomaar) 'moord en doodslag' worden al spreken ze dezelfde taal.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_44956097
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In dierenwinkels leven konijnen en cavia's in hokjes van 30cm x 30cm, als het niet minder is.
Dat neem je toch ook niet aan dat dit de juiste leefruimte is die een beest nodig is.

Laatst nog een medium konijn gezien in een superklein hokje waar hij niet goed rechtop kan staan. Laat staan dat hij kan kegelen (op achterpoten staan).

Bovendien, in dierenwinkels werkt er soms onkundig personeel die geen verstand hebben van dieren.
pi_44960870
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ja dan zal het ook wel kloppen he als de dierenwinkel het doet De meeste medewerkers van dierenwinkels weten totaal niks van de dieren die ze verkopen, het is soms echt te triest voor woorden.

Konijnen en Caven horen niet bij mekaar. Het gaat vaak goed maar vaker niet en je moet je ook afvragen voor wie jet doet; voor je zelf of voor de dieren? Denk dat de dieren gelukkiger zijn met een maatje van dezelfde soort.

Dat het konijn op je caaf rijd zegt niks over het geslacht van beide dieren. De cavia kan net zo goed een mannetje als een vrouwtje zijn en idem voor het konijn al gok ik toch meer op een man. Sproeit het konijn ook? (vind je opgesproeide urinesporen tegen de wanden van het hok?) Geslachtsbepaling kan tricky zijn bij konijnen omdat mannetjes hun ballen goed kunnen intrekken en het verschil tussen penis en vagina niet echt makkelijk te zien is daar de vrouwelijke geslachtsorganen ook uitstulpen. Je kunt echter eens kijken of je balletjes ziet of tepels voelt op de buik.

Het gelukkigst zal je konijn toch worden met een konijnen maatje van het tegenovergestelde geslacht. Gewoon de man laten castreren en 3 weekjes wachten en hij kan bij een dame. 2 mannelijke konijnen is niet echt een goed idee ivm vechten, 2 vrouwtjes ook niet echt de beste optie maar kun je proberen.
pi_44978482
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Konijnen en Caven horen niet bij mekaar. Het gaat vaak goed maar vaker niet en je moet je ook afvragen voor wie jet doet; voor je zelf of voor de dieren? Denk dat de dieren gelukkiger zijn met een maatje van dezelfde soort.
Het gaat in ieder geval vaker WEL goed dan niet. Wat je voor de rest vindt is jou mening, maar het gaat vaker goed dan fout.
pi_44988857
De caaf is terug naar punt van herkomst. We gaan een nieuw vriendje voor Geile Gerrit zoeken...
Hier stond een kutsig.
pi_44988929
Verstandig plan, wel...
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:51:53 #50
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44990224
Goede oplossing zo

denk je er wel aan dat konijnen (en zeker mannetjes) er niet van houden als er zomaar een 'indringer' (lees ander konijn) in hun hok is, en ze dus kunnen gaan vechten ! Laat ze kennismaken op neutraal terrein (stuk afzetten in de tuin/schuur/garage etc), maar blijf er wel bij want ook dit kan tot bloedenstoe gaan

Koppelen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:52:58 #51
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_44992489
Ik heb sinds een paar maanden een tweede konijn (Mijke) in huis, omdat ik Knijn niet alleen wilde laten zitten. Knijn is een gecastreerde vent. Mijke is een niet geholpen, dominante huisvrouw die bij schijnzwangerschap enorm chagrijnig wordt. Ze wonen nu in eigen kooien, maar lopen samen los. Mijke wil Knijn namelijk ook niet met rust laten. Nu ze hun eigen kooitjes hebben, gaat het perfect. Ze spelen met elkaar buiten de kooien (nee, echt, spelen) en slapen tegen elkaar aan. Vrede. LAT-relatie.

Knijnies en caafjes gaan toch wel heel vaak goed hoor. Maar in het geval van Knijn/Knijn is het helemaal geen raar idee om 1 of beide konijnen te laten helpen. Kijk eens hier: http://www.asielgoofy.nl/ In dit konijnen- en cavia-asiel koppelen ze dagelijks beesten aan elkaar. Maar meestal proberen ze wel soort bij soort et zetten, tenzij een knijn aan caafjes is gewend ofzo.
pi_44992804
Hier een konijn bij een cavia: gaat prima hoor.
Vroeger ook 2 cavia's bij een konijn gehad en het konijn was heel oud(14) en ze hielpen hem. De lieverds
Nee, niet alle konijnen zijn geschikt om met een cavia samen te wonen. Maar gelukkig zijn er hele leuke konijn-cavia stelletjes!

Maar ja, ik heb 6 jaar in een dierenwinkel gewerkt, daar doen we wel meer vreemde dingen.
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 00:01:58 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44992817
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Phedre77 het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een tweede konijn (Mijke) in huis, omdat ik Knijn niet alleen wilde laten zitten. Knijn is een gecastreerde vent. Mijke is een niet geholpen, dominante huisvrouw die bij schijnzwangerschap enorm chagrijnig wordt. Ze wonen nu in eigen kooien, maar lopen samen los. Mijke wil Knijn namelijk ook niet met rust laten. Nu ze hun eigen kooitjes hebben, gaat het perfect. Ze spelen met elkaar buiten de kooien (nee, echt, spelen) en slapen tegen elkaar aan. Vrede. LAT-relatie.

Knijnies en caafjes gaan toch wel heel vaak goed hoor. Maar in het geval van Knijn/Knijn is het helemaal geen raar idee om 1 of beide konijnen te laten helpen. Kijk eens hier: http://www.asielgoofy.nl/ In dit konijnen- en cavia-asiel koppelen ze dagelijks beesten aan elkaar. Maar meestal proberen ze wel soort bij soort et zetten, tenzij een knijn aan caafjes is gewend ofzo.
Hoe lang had je Knijn al voor je Mijke kreeg?
En hoe oud was Mijke toen ze er bij kwam.
Zou het ook verschil maken als je allebei de dieren in een nieuw hok doet?
Dan zijn ze beiden op nieuw terrein.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:06:27 #54
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_44992953
quote:
Hoe lang had je Knijn al voor je Mijke kreeg?
En hoe oud was Mijke toen ze er bij kwam.
Zou het ook verschil maken als je allebei de dieren in een nieuw hok doet?
Dan zijn ze beiden op nieuw terrein.
Ik had Knijn al een jaar. Van Mijke was de leeftijd niet bekend (zij komt van konijnenopvang Goofy). Ik heb twee kooien en ze hebben kennis gemaakt bij de konijnenopvang (Knijn was mee uitzoeken), dus ze hebben 3 lokaties gekend. Mijke doet overal hetzelfde. Maar het geeft niet, want zo gaat het ook prima. Ze liggen nu buiten de kooien tegen elkaar te slapen en straks gaan ze allebei naar hun eigen slaapkamer..:-) Misschien laat ik Mijke helpen, dan is ze die schijnzwangerschappen ook kwijt.
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 00:24:15 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44993469
Opruimslotje

[ Bericht 91% gewijzigd door senesta op 04-01-2007 00:50:13 ]
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 00:52:16 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44994312
En weer schoon, zullen we nu weer ontopic verder gaan?

@Phedre77, tja als het zo goed gaat is het toch prima?
Heeft Mijke veel last van die schijnzwangerschappen?
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:51:32 #57
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45000339
quote:
@Phedre77, tja als het zo goed gaat is het toch prima?
Heeft Mijke veel last van die schijnzwangerschappen?
Nee, ZIJ niet..:-) Ik en Knijn wel. Maar ik wilde ook niet melden dat het vreselijk gaat, ik wilde melden wat mijn ervaringen zijn met knijners bij andere knijners of caafjes zetten. Als ik zie wat mijn grotere Mijke doet met de iets kleinere Knijn, dan is het een goed ding dat het caafje maar weer terug is naar waar hij vandaan kwam, arm ding..:-)
pi_45000502
- Een geintje is leuk, maar dit word nu een beetje vervelend-

[ Bericht 38% gewijzigd door senesta op 04-01-2007 12:08:26 ]
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45000717
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:58 schreef Linkmiegel het volgende:
quote weggehaald

[ Bericht 13% gewijzigd door senesta op 04-01-2007 12:15:29 ]
pi_45000742
-onzin is de andere kant op-

[ Bericht 83% gewijzigd door senesta op 04-01-2007 12:15:03 ]
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45011045
hihi
pi_45012313
Mischien staat het wat netter om die posts gewoon te verwijderen en de user via Pm of mail te waarschuwen, al dan niet voor een paar uur de toegang ontzeggen tot F&F, afhankelijk van wat er in de posts stond, dan snapt hij/zij de boodschap ook wel .....
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 20:02:53 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45016003
In overleg met TS gaat er een slotje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')