Al lang aangepast.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Bruce117 het volgende:
-s
Ga maar naar het Sport 1-topic, daar is alles net te vroeg.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga maar naar het Sport 1-topic, daar is alles net te vroeg.
Nou nou nou.quote:
Game on.quote:
Wat heb je zo tegen Barney dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef Bep het volgende:
Nou ben ik verschrikkelijk voor Taylor maar Barney gooit wel slecht zeg , dat moet hij veel beter kunnen
die tripple 3 ookquote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef Bep het volgende:
Nou ben ik verschrikkelijk voor Taylor maar Barney gooit wel slecht zeg , dat moet hij veel beter kunnen
Helaans niet nee.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Arcee het volgende:
Maar zo is 't lang niet de wedstrijd die 't op papier zou moeten worden idd.
Slechte verliezer vind ik onzin. Je speelt om te winnen, niet om te verliezen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Bep het volgende:
Verschrikkelijk arrogante , slechte verliezer
Dat was hij zeker, maar tegenwoordig valt het wel mee hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:23 schreef Bep het volgende:
[..]
Verschrikkelijk arrogante , slechte verliezer
Inderdaad, valt sowieso wel mee...quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat was hij zeker, maar tegenwoordig valt het wel mee hoor.
Ok voor jou onzin , voor mij nietquote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte verliezer vind ik onzin. Je speelt om te winnen, niet om te verliezen.
Daar is Martin Adams een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Slechte verliezer vind ik onzin. Je speelt om te winnen, niet om te verliezen.
Wat vind jij een goeie verliezer?quote:
Ja, maar die is misschien meer een slechte winnaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar is Martin Adams een goed voorbeeld van.
Lacht bijna nog meer als hij verliest dan als wanneer hij wint.
Uhhhhm, Barney zijn handelsmerk is om meteen in de eerste sets toe te slaan en uit te lopen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef borisz het volgende:
Barney wordt altijd beter als hij achter staat
Dat was ook geen vraag over Barney.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef Bep het volgende:
[..]
Joh ik heb helemaal geen zin in een discussie over barney
Maar hij kan tegenwoordig ook sterk terugkomen, zie Lloyd.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uhhhhm, Barney zijn handelsmerk is om meteen in de eerste sets toe te slaan en uit te lopen.
Maar Lloyd is geen Taylorquote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar hij kan tegenwoordig ook sterk terugkomen, zie Lloyd.
1 voorbeeld is me wat te mager.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar hij kan tegenwoordig ook sterk terugkomen, zie Lloyd.
Ben je altijd zo gezellig?quote:
dat is waar,. ik verwachtte op voorhand ook niet dat ie zou winnen,. maar wel meer een wedstrijd dan dat het nu is..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk ook wel veel gevraagd om in je debuutjaar bij een bond gelijk de wereldtitel te winnen.
Tegen Taylor ook een paar keer, maar goed, het ziet er niet echt goed uit, da's wel duidelijk.quote:
Ja het is te hopen dat hij met een 3-0 achterstand doorkrijgt dat hij niets te verliezen heeft en lekker gaat staan gooien.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:35 schreef nightfall het volgende:
[..]
dat is waar,. ik verwachtte op voorhand ook niet dat ie zou winnen,. maar wel meer een wedstrijd dan dat het nu is..
Helaas zal Barney, als hij vanavond verliest en daar heeft het wel alle schijn van, door velen van de "experts" weer gezien worden als een enorme prutser.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Natuurlijk ook wel veel gevraagd om in je debuutjaar bij een bond gelijk de wereldtitel te winnen.
Ben blij dat ze het uitzendenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:37 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Nou, gaan we godverdomme de uitzending vullen met reclame of met de finale?
klote camping schijtzender
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het is te hopen dat hij met een 3-0 achterstand doorkrijgt dat hij niets te verliezen heeft en lekker gaat staan gooien.
ah,. komop,. je staat nog voor en het is weer een beetje een wedstrijdquote:Op maandag 1 januari 2007 21:48 schreef Bep het volgende:
Ik vind het niet leuk meer
Dan is het zo goed als einde matchquote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef nightfall het volgende:
als barney deze nu laat gaan krijgt ie wel een tik...
Nee, best of 13. Wie het eerst 7 sets heeft wint dus.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
val er midden in... best of 7 sets?
Nee, wie er het eerst 7 heeft. Oftewel best of 13quote:Op maandag 1 januari 2007 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
val er midden in... best of 7 sets?
mwa,. maak er maar 12 van..quote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef greatgonzo het volgende:
ok, hoe lang zou het ongeveer nog duren dan? tot een uur of 11?
Breek je eigen leg johquote:Op maandag 1 januari 2007 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Het is barneys set. Hij wint een leg maar om het nou break te noemen.
Dat overkomt me in de competitie regelmatig.quote:
taylor gaat net iets beter vind ik..quote:Op maandag 1 januari 2007 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Van barneveld blijft nu wel hameren.
dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 1 januari 2007 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch heeft van barneveld nog steeds goede kansen volgens mij.
Dan wel.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
als hij breekt, en zijn volgende set houdt, staat hij 6-5 voor
En dat is de 4e op rijquote:Op maandag 1 januari 2007 22:51 schreef nightfall het volgende:
mja,. nu moet je eens opletten,. je pakt nooit 4 of 5 legs van taylor achter elkaar,. de volgende gaat waarschijnlijk met 3-0 naar taylor..
en weer sterk op Taylor zijn leg.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
Weer matig begin na een break...
Lijkt me niet, daar had SBS6 altijd de rechten al.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
wel beter 2 topics, is dat ook nodig bij de lakeside denken jullie ?
Ik kijk normaal alleen Lakesidequote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Jajong het volgende:
Eigenlijk vind ik darten kansloos maar toch zit ik t altijd weer te kijken.
Ik bal zelfs mijn vuist voor Barney
herkenbaarquote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Jajong het volgende:
Eigenlijk vind ik darten kansloos maar toch zit ik t altijd weer te kijken.
Ik bal zelfs mijn vuist voor Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |