Jammerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef pirke het volgende:
Ondertussen kan ik zeggen dat ik niet kom
Flauw hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:35 schreef pirke het volgende:
Ondertussen kan ik zeggen dat ik niet kom
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Houten kom ik wel, maar ik zal er niet voor de deur liggen 's ochtends
Hoi! Re en ik willen mee-eten!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Yoni het volgende:
Als er nog mensen zijn die wel of niet mee willen eten, laat het snel wetenIk ga vanmiddag reserveren (voor morgen om half zes ongeveer)
http://www.leconnaisseur.nl/denhaag_voorkant.htmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi! Re en ik willen mee-eten!
Bij Le Connaisseur dus, waar zit dat??
Ha! Toch een bekende!quote:
Hey, kom je ook? Leuk!quote:
Kan ik mooi achter jou schuilen als ik 't maar eng vind met al die vreemden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, kom je ook? Leuk!
Ik ken verder ook vrij weinig mensen nog.
Achter mijn brede rug bedoel je? Komt goed!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ik mooi achter jou schuilen als ik 't maar eng vind met al die vreemden!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Yoni het volgende:
Le Conaisseur is gereserveerd voor 11 personen, op naam van Fok(lekker makkelijk, want niet iedereen kent mijn achternaam tenslotte)
maar de rekening mag niet naar Fok
Er stond nog een kabinet op zijn rekening, kon geen tosti meer bijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Fcuk
![]()
VliegVrager wilde afgelopen zaterdag ook al niet de rekening van onze koffie/tosti's/drankjes op naam van Pechthold laten plaatsen..Terwijl hij wel de reden was dat wij moesten vluchten uit dat cafe.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Hoi! Re en ik willen mee-eten!
nu de spullen er nog in doenquote:
Vanaf welke tijd heb je gereserveerd?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Yoni het volgende:
Le Conaisseur is gereserveerd voor 11 personen, op naam van Fok(lekker makkelijk, want niet iedereen kent mijn achternaam tenslotte)
maar de rekening mag niet naar Fok
Oh sorry, vergeten te vermelden: vanaf half zesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf welke tijd heb je gereserveerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |