Check...kan ik gelijk mijn statief dumpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:26 schreef Yoni het volgende:
Verzamelen kan evt. wel bij mij 's morgens![]()
Een vrouw in bed mag altijd hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:01 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
*kijkt in het rond of iemand mij in zijn/haar bed wil laten slapen*
Dat betekend dus tevens jij op de grondquote:
Zo vind je natuurlijk nooit een slaapplaatsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Dat betekend dus tevens jij op de grond![]()
Dit is dan weer zo jammer hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Dat betekend dus tevens jij op de grond![]()
Als het zo vroeg begint is het voor mij onmogelijk, moet die dag nog werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen antwoord gekregen, maar naar de viering van het Chinees Nieuwjaar gaan we sowiesoNaast de 'normale' Haagse viering is er ditmaal ook een viering in het Atrium van het stadhuis. Deze begint om 11.30. De viering in de wagenstraat begint rond 13.00
Je kunt ook later aanschuiven hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als het zo vroeg begint is het voor mij onmogelijk, moet die dag nog werken
ik doe niet andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is dan weer zo jammer hewil je even op de msn komen als je wilt?
Dan moet je er wel voor zorgen dat je hier heen kan komen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
ik doe niet anders
Ja helaas...ik denk niet dat het mogelijk is daar te komengeld enzoow...tenzij er mensen vanaf hier ook daar heen rijden *kijkt huib aan?*
Gezien de drukte van de zaterdag voor carnaval vrees ik dat het dan eerder na het eten wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je kunt ook later aanschuiven heOf gewoon pas vanaf het eten komen
Kan ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gezien de drukte van de zaterdag voor carnaval vrees ik dat het dan eerder na het eten wordt.
ik beslis donderdagavond wel ff. Aan de hand van hoe ik me voel nadat ik ff op en neer naar Heerenveen ben geweest en hoe de overnachtingssituatie is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kan ookDan ga je gewoon alleen met de Den Haag bij nacht meet mee
Daar is het tenslotte ook om begonnen
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Mag ik op de misschien lijst voor overdag?
he, dit is een vooruitgang met niet komen hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |