yup had er ook al last van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Engelhard Schmiede (146167487) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 768 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
90k
Formi met snel/koppen of wellicht technisch en dan proberen met matig passen? Met een beetje geluk moet dat lukken, ik heb nog een paar dagen en de TL is zo grillig de laatste tijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Formidabel met een leuke specialiteit. 1 niveau scoren = 2 niveaus passen geloof ik? Of iets in die richting.
ja zover was ik al wel... Maar ik krijg mijn ploeg niet aan het scorenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Lees eerst eens alle links enzo in de OP
en wiki hattrick:
http://wiki.hattrick.org/Main_Page
1 scoren = 3 passen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Formidabel met een leuke specialiteit. 1 niveau scoren = 2 niveaus passen geloof ik? Of iets in die richting.
Formi/matig ga je niet halen denk ik, zwak wel. En onvoorspelbaar is ook een leuke specialty voor een spits! Het is trouwens drie niveaus passen dat gelijk staat aan één niveau scoren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb 400k en een klein beetje besteden aan een nieuwe spits.
Wat raden jullie aan, een uitstekend spits met meer passen (redelijk moet wle te betalen zijn denk ik)
of een formi spits met minder, meer dan matig zal niet lukken, zelfs met heel veel geluk niet.
Da's wel een leuke denk, die staat voor iets meer dan 400k op de TC. Goed in vorm en slecht ervaring, da's geen slechte koop voor die prijs. Hij staat nu nog op 375k als openingsprijs.quote:Ángel García (81079751) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 720
Loon: 1 536 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: dons united
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 37
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
In de lagere divisies is het middenveld heilig. Als je daar de slag wint, komt de rest vanzelfquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef Soli het volgende:
[..]
ja zover was ik al wel... Maar ik krijg mijn ploeg niet aan het scoren
Ik heb een formi/matig op het oog. Met krachtig specialty(heeft een spits daar wat aan?)quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Formi/matig ga je niet halen denk ik, zwak wel. En onvoorspelbaar is ook een leuke specialty voor een spits! Het is trouwens drie niveaus passen dat gelijk staat aan één niveau scoren.
Boeiend.. als je maar niemand kapotschoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef komrad het volgende:
Grumpey, de hersenen zijn dan ook wel een heel mooi orgaan
@Joralf, sorry dat ik met een paar a spelers speel maar ik had niet genoeg prutsers en geen tijd om die te kopen
1 niveau scoren = 3 niveaus passingquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Lennox het volgende:
Ik schrok net ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeiend.. als je maar niemand kapotschopt
alle 22 basisspelers stonden nog op het veld hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeiend.. als je maar niemand kapotschopt
Normaliter is de loting voordat de friendlies gespeeld zijn zodat de kans dat iemand al iets geregeld heeft zo klein mogelijk is. Ik dacht van JD begrepen te hebben dat we wss in week 6 beginnen, maar dat weet ik niet zeker. Hij zit nu in barcelona dus zal nog zeker wel een weekje duren voor dat we gaan fok!cuppenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb tegen Vulture AC uit Mexico gespeeld thuis![]()
Vond het wel grappig dat ie iemand uitdaagde met ongeveer dezelfde teamnaam
Wel 1-6 verloren maar goed...
Kunnen we aankomende week nog vriendschappelijk spelen of gaat de FOK-cup dan al van start?
Nou dan regel maar alvast een friendly voor volgende week... thanksquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:05 schreef komrad het volgende:
[..]
Normaliter is de loting voordat de friendlies gespeeld zijn zodat de kans dat iemand al iets geregeld heeft zo klein mogelijk is. Ik dacht van JD begrepen te hebben dat we wss in week 6 beginnen, maar dat weet ik niet zeker. Hij zit nu in barcelona dus zal nog zeker wel een weekje duren voor dat we gaan fok!cuppen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef qyn het volgende:
Whoei! Voor 't eerst in m'n Hattrick-loopbaan ronde 6 in de beker behaald![]()
Was wel spannend; 4-3 in mijn voordeel![]()
Volgende week een uitermatig lastige tegenstander met weer een veel te klein stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |