nou dat was leukquote:Geblokkeerd van PHPhulp
Jou IP adres is geblokkeerd op PHPhulp. Dit omdat je één van de volgende normen hebt overtreden:
* Je spammed,
* je stelt vragen over 'criminal games',
* een andere reden..
Heeft 'jouw broertje' dit gedaan of wil je het goedmaken? Dan kun je contact opnemen met unblock@phphulp.nl. Ook wanneer je denkt dat dit niet op zijn plaats is kun je contact opnemen. Vermeld hierbij duidelijk je loginnaam en echte naam!
En ik maar denken dat ik met volwassenen te doen hadquote:Ik ben Niek :-)
Ik zit op de Havo op het Christiaan Huygens College (Locatie Broodberglaan).
Ik zit nu in de 3e klas,
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:36 schreef tho_Omas het volgende:
For crying out loud:
Hey mensen,
[..]
En ik maar denken dat ik met volwassenen te doen had
ik heb een topic geopend met de titel "doe deze op slot...." en vervolgens "...en dan beuk ik je ja!"quote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je er zo snel uitvliegt.
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb een topic geopend met de titel "doe deze op slot...." en vervolgens "...en dan beuk ik je ja!"oid
![]()
meteen geband![]()
Gewoon zeggen dat het je broertje wasquote:Op maandag 1 januari 2007 20:38 schreef JediMindTricks het volgende:
Geblokkeerd van PHPhulp
Jou IP adres is geblokkeerd op PHPhulp. Dit omdat je één van de volgende normen hebt overtreden:
* Je spammed,
* je stelt vragen over 'criminal games',
* een andere reden..
Heeft 'jouw broertje' dit gedaan of wil je het goedmaken? Dan kun je contact opnemen met unblock@phphulp.nl. Ook wanneer je denkt dat dit niet op zijn plaats is kun je contact opnemen. Vermeld hierbij duidelijk je loginnaam en echte naam!
PHPhulp team
Op jou reageren ze nog serieus ook. Je schijnt enorm veel krediet te hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef welkominspace het volgende:
is iedereen behalve ik nu geband?![]()
Teveel moeitequote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je broertje was![]()
yupquote:Op maandag 1 januari 2007 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op jou reageren ze nog serieus ook. Je schijnt enorm veel krediet te hebben.![]()
Nu wel jaquote:Op maandag 1 januari 2007 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup
ik ben een zeer bekende user daar!
Waar zie je dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef JediMindTricks het volgende:
wtf zijn trouwens 'criminal games'![]()
Ik heb wel geprobeerd je naam te veranderenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef welkominspace het volgende:
wie heeft geprobeerd me wachtwoord te veranderen?
Ja ik snap er geen hol van, hun banscript is net zo stabiel als de users daar. en Ganesh is ineens arjan.quote:
Je naam kan je gewoon veranderequote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen hol van, hun banscript is net zo stabiel als de users daar. en Ganesh is ineens arjan.
Geef dan meteen de link naar dit topicquote:Op maandag 1 januari 2007 20:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://radio-farda.com/in(...)Q9MjcxMTUmY2F0PTE%3D
Nep Tweakersquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Die moderator is user nummer 1337
Echt waar
Aanklagenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef grizegrijn het volgende:
Ze pingen meMn internet was net weg.
Nu is hij terug en ik dus ook ^^
awmagawdquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef grizegrijn het volgende:
Ze pingen meMn internet was net weg.
Nu is hij terug en ik dus ook ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |