nou dat was leukquote:Geblokkeerd van PHPhulp
Jou IP adres is geblokkeerd op PHPhulp. Dit omdat je één van de volgende normen hebt overtreden:
* Je spammed,
* je stelt vragen over 'criminal games',
* een andere reden..
Heeft 'jouw broertje' dit gedaan of wil je het goedmaken? Dan kun je contact opnemen met unblock@phphulp.nl. Ook wanneer je denkt dat dit niet op zijn plaats is kun je contact opnemen. Vermeld hierbij duidelijk je loginnaam en echte naam!
En ik maar denken dat ik met volwassenen te doen hadquote:Ik ben Niek :-)
Ik zit op de Havo op het Christiaan Huygens College (Locatie Broodberglaan).
Ik zit nu in de 3e klas,
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:36 schreef tho_Omas het volgende:
For crying out loud:
Hey mensen,
[..]
En ik maar denken dat ik met volwassenen te doen had
ik heb een topic geopend met de titel "doe deze op slot...." en vervolgens "...en dan beuk ik je ja!"quote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je er zo snel uitvliegt.
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb een topic geopend met de titel "doe deze op slot...." en vervolgens "...en dan beuk ik je ja!"oid
![]()
meteen geband![]()
Gewoon zeggen dat het je broertje wasquote:Op maandag 1 januari 2007 20:38 schreef JediMindTricks het volgende:
Geblokkeerd van PHPhulp
Jou IP adres is geblokkeerd op PHPhulp. Dit omdat je één van de volgende normen hebt overtreden:
* Je spammed,
* je stelt vragen over 'criminal games',
* een andere reden..
Heeft 'jouw broertje' dit gedaan of wil je het goedmaken? Dan kun je contact opnemen met unblock@phphulp.nl. Ook wanneer je denkt dat dit niet op zijn plaats is kun je contact opnemen. Vermeld hierbij duidelijk je loginnaam en echte naam!
PHPhulp team
Op jou reageren ze nog serieus ook. Je schijnt enorm veel krediet te hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:39 schreef welkominspace het volgende:
is iedereen behalve ik nu geband?![]()
Teveel moeitequote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je broertje was![]()
yupquote:Op maandag 1 januari 2007 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op jou reageren ze nog serieus ook. Je schijnt enorm veel krediet te hebben.![]()
Nu wel jaquote:Op maandag 1 januari 2007 20:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup
ik ben een zeer bekende user daar!
Waar zie je dat?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef JediMindTricks het volgende:
wtf zijn trouwens 'criminal games'![]()
Ik heb wel geprobeerd je naam te veranderenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef welkominspace het volgende:
wie heeft geprobeerd me wachtwoord te veranderen?
Ja ik snap er geen hol van, hun banscript is net zo stabiel als de users daar. en Ganesh is ineens arjan.quote:
Je naam kan je gewoon veranderequote:Op maandag 1 januari 2007 20:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen hol van, hun banscript is net zo stabiel als de users daar. en Ganesh is ineens arjan.
Geef dan meteen de link naar dit topicquote:Op maandag 1 januari 2007 20:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://radio-farda.com/in(...)Q9MjcxMTUmY2F0PTE%3D
Nep Tweakersquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Die moderator is user nummer 1337
Echt waar
Aanklagenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef grizegrijn het volgende:
Ze pingen meMn internet was net weg.
Nu is hij terug en ik dus ook ^^
awmagawdquote:Op maandag 1 januari 2007 20:49 schreef grizegrijn het volgende:
Ze pingen meMn internet was net weg.
Nu is hij terug en ik dus ook ^^
http://gathering.tweakers.netquote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet er iemand een ander leuk forum?
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:53 schreef MaddoxX het volgende:
juh: schaapie - hoi
Webpiraat.nlquote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet er iemand een ander leuk forum?
Paar keer refreshen, dan doet hij het weer wel. Hier wel iig.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef JediMindTricks het volgende:
Forum niet toegankelijk
Dit forum is niet toegankelijk voor jou. Dit omdat je niet de juiste rechten hebt om dit onderdeel van het forum te bekijken.
Hier ook...quote:Op maandag 1 januari 2007 20:56 schreef MaddoxX het volgende:
wtf hebben ze mijn account nu al verwijderd
Je bent niet ingelogd. Probeer het opnieuw.
log e-mailen naar je providerquote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef siekman het volgende:
ik had net problemen waarschijnlijk een ping aanval ik heb de volgende gegevenes kan ik daar wat mee ??
66.249.93.18: http
headlanddvds.jronline.nl
Gewoon terugpingen. In het ergste geval heb je straks een of andere bejaarde die begint te stressen dat zn pc fliptquote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef siekman het volgende:
ik had net problemen waarschijnlijk een ping aanval ik heb de volgende gegevenes kan ik daar wat mee ??
headlanddvds.jronline.nl
www.pocketinfo.nl is ook wel leuk geloof ikquote:
Dan zijn ze wel uber triest bezig.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef siekman het volgende:
headlanddvds.jronline.nl
Goed plan. Ze mogen het niet zomaar neergooien daar.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef welkominspace het volgende:
zal ik ze ff mailen dat ze die ip adressen even moeten weghalen en anders zullen wij stappen nemen?
Wankersquote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef welkominspace het volgende:
zal ik ze ff mailen dat ze die ip adressen even moeten weghalen en anders zullen wij stappen nemen?
hun zijn wel lief daarquote:
Ik zei al: webpiraat.nlquote:Op maandag 1 januari 2007 21:00 schreef welkominspace het volgende:
welk forum gaan we verder?
quote:Er zijn wat spammers te vinden op het moment op de forums van PHPhulp. Ze worden op het moment van spreken allemaal geblokkeerd. De e-mail adressen die er nu aan meedoen zijn:
sandybraunlich@gmail.com
v3b@onzeklas.nl
jimjim1983@hotmail.com
mc_fruity@hotmail.com
genaait@gmail.com
tho_omas_28@hotmail.com
messers@wanadoo.nl
erik@tebruut.nl
01.01.2007 reacties
Die had ik gepostquote:Op maandag 1 januari 2007 21:04 schreef Jimbo het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als in het ziekenhuis bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kansloze dokter die goed is in open hart-transplantaties.
Je gooit 1.500.000 euro naar dat mannetje en koopt een donorhart.
Dan leg je het hart op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn donorhart wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe![]()
![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:06 schreef welkominspace het volgende:
Ik heb inmiddels vernomen dat jullie ipadressen van sommige user hebben geplaatst.
Ik heb contact met die mensen opgenomen en zij zullen indien die adressen niet zo spoedig mogenlijk verwijderd worden juridische stappen ondernemen tegen phphulp.nl.
Sommige van deze mensen hebben al problemen gekregen omdat een paar nerdjes ze hebben zitten pingen.
mvg
ganesh
Hij heeft zn school en zn 3e klas op zijn profiel staan. FOK! Knokploeg anyone?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:06 schreef Jimbo het volgende:
"niek schreef op 01.01.2007 21:03
De computers van ze zijn al een keer plat gegooid, ook de inbox vol spammen?"
wheheheh
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:06 schreef welkominspace het volgende:
Ik heb inmiddels vernomen dat jullie ipadressen van sommige user hebben geplaatst.
Ik heb contact met die mensen opgenomen en zij zullen indien die adressen niet zo spoedig mogenlijk verwijderd worden juridische stappen ondernemen tegen phphulp.nl.
Sommige van deze mensen hebben al problemen gekregen omdat een paar nerdjes ze hebben zitten pingen.
mvg
ganesh
Ok!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:09 schreef Jimbo het volgende:
zullen we deze ff volspammen dat we verder kunnen in die andere ?
Zeker!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:09 schreef welkominspace het volgende:
is dit een TTT waard?
pliesie doet daar nix aan , is een andere organisatie ofzoquote:Op maandag 1 januari 2007 21:09 schreef MaddoxX het volgende:
ik wou dit postenrofl !!
alleen het kon niet hahah
Het plaatsen van deze gegevens is onverantwoord en illegaal. Ja, illegaal.
Wij (mensen van deze e-mails) zullen dan ook stappen overwegen voor een eventuele rechtzaak, vanwege het openbaar publiceren van gegevens van mensen. (Nergens in de registratie of faq, staat dat jullie dit mogen)
ps. het zogenaamde ddossen op de ip's waar jullie mee bezig zijn is zojuist een e-mail verstuurd naar de politie + jullie provider.
Mvg.
Jan
idd justitie staat dan beterquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pliesie doet daar nix aan , is een andere organisatie ofzo
WTF doen ze dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Ze zitten mij te pingen
trage ddos servers :ftwquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef tho_Omas het volgende:
Mijn internet is overigens nog niet een keer uitgevallen, of slomer geweest dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |