ALLES!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Wat is er mis met Guido? Xipnao pas geleden gezien en hij was echt briljant....
Dus? Dan is het toch nog steeds beter dan het pulp wat nu uitgezonden wordt.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want hij staat erom bekend dat de actualiteiten onder de loep te nemen natuurlijk.
Heb ze niet eens gezien dit jaar, maar geloof je goed. Nooit wat geweest.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lebbis en Jansen zijn echt te slecht voor woorden.
Theo Massen lompe boeren humor...?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:29 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
Al die lompe boeren humor vind ik niks. Die hebben altijd geluiden of alleen maar scheeuwen nodig om een goede grap te maken. Al doet Theo Maassen het goed.
Dat is waar, maar dan is het geen oudejaarsconference meer.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus? Dan is het toch nog steeds beter dan het pulp wat nu uitgezonden wordt.
Ik wil gewoon lachen op oudejaarsavond, van mij hoeft het geeneens actueel te zijn. Ik hoef niet per se domme Steven Irwin grappen te horen, die ik zelf ook had kunnen bedenken, alleen omdat het met afgelopen jaar te maken heeft.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef Adelante het volgende:
Hilbrand Nawijn!
Op zich vind ik van Muiswinkel en van Vleuten ook de beste van dit moment, maar naast grappig zijn moet je voor een oudejaarsconference ook een trucje hebben waarmee je snel een voorstelling in elkaar kan zetten die bij iedereen aanslaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
1. Van Muiswinkel/Van Vleuten
2. Najib
3. Youp
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Youp!
Je weet dat een oudejaarsconference doorgaans over de actualiteiten gaat hè?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef diertjuh het volgende:
Herman Finkers, Hans Teeuwen of Theo Maassen.
Jup, dat weet ikquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet dat een oudejaarsconference doorgaans over de actualiteiten gaat hè?
En dan antwoord je Hans Teeuwen en Herman Finkers, twee cabaretiers die nog nooit de actualiteiten behandeld hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Jup, dat weet ik
Maar de vraag was wie de oudejaarsconference van 2007 moet doen
Theo Maassen is natuurlijk één en al actualiteit.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan antwoord je Hans Teeuwen en Herman Finkers, twee cabaretiers die nog nooit de actualiteiten behandeld hebben.
Hij zou het kunnen. Theo Maassen maakt grappen over de maatschappij in z'n algemeen, je kan moeilijk ontkennen dat dat bij Herman Finkers en Hans Teeuwen toch wel anders ligt.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Theo Maassen is natuurlijk één en al actualiteit.
Ah....nu is het dat Theo actueel kán zijn. Wie zegt dat Hans Teeuwen en Herman Finkers dat niet zouden kunnen? Ik geef toe dat de grappen van Finkers veel tijdlozer zijn (wat mijns inziens alleen maar knapper isquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zou het kunnen. Theo Maassen maakt grappen over de maatschappij in z'n algemeen, je kan moeilijk ontkennen dat dat bij Herman Finkers en Hans Teeuwen toch wel anders ligt.
My thoughts exactly, dat lijkt me wel eens leuk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Dagonet het volgende:
Eric Sauers
Theo Maassen kán het omdat de stap van maatschappij kritische grappen naar actuele grappen niet zo groot is. Misschien kan Herman Finkers het wel, maar ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte aan grappen over politiek ofzo van Finkers' kant, dat is zijn stijl gewoon niet. Ik persoonlijk zie Finkers liever droge grappen maken over onzin-situaties, en ik denk dat dat voor de meesten wel geldt. Hans Teeuwen zou het helemaal niet kunnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ah....nu is het dat Theo actueel kán zijn. Wie zegt dat Hans Teeuwen en Herman Finkers dat niet zouden kunnen? Ik geef toe dat de grappen van Finkers veel tijdlozer zijn (wat mijns inziens alleen maar knapper is), maar jij doet wel héél erg kort door de bocht dat Theo dat wel kan, en Hans en Herman niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |