jep...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
In totaal moet je, voor het beste resultaat, 120 mg per kilo gewicht binnenkrijgen verspreid over een aantal maanden?
Nou, met 4 maanden 20 mg bij langenaniet!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:06 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jep...vaak over 6 maanden dat je dat wel redt
Bedanktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:43 schreef sinasasappeltje het volgende:
[..]
heel even tussendoor hoor, wat een SUPERlieve foto's staan er op je profielding. echt heel schattig, haha! maar succes met je huid! heb je nog geen last van je gezicht verder?!
Ja dat is mij ook verteld,maar dit haal ik niet omdat ik op wintersport ga .Want dan stop ik, ivm met de felle zon.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
In totaal moet je, voor het beste resultaat, 120 mg per kilo gewicht binnenkrijgen verspreid over een aantal maanden?
herken je 1e alinea heel ergquote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef emss het volgende:
Veeeeeeel minder. maar langzamerhand kreeg ik weer meer bobbeltjes op m'n huid, en ik besteedde weer veel te veel tijd voor de spiegel. In plaats van 's nachts m'n gezicht te wassen en meteen m'n bed in te duiken, stond ik weer uren voor de spiegel voor het naar bed gaan om m'n gezicht te bestuderen. In plaats van nooit aan m'n gezicht te denken liep ik weer rond met een spiegeltje om steeds m'n gezicht te checken. In plaats van pukkeltjes die binnen 2 dagen verdwenen had ik weer pukkels die weken bleven zitten.
Ik was bang dat het erger zou worden, dus daarom wilde ik een tweede kuur. En die tweede kuur hielp echt, maar zodra ik stopte kwam alles DUBBEL zo erg weer terug, bijna zo erg als 4 jaar geleden (voor m'n eerste kuur dus) en ik denk dat dat komt doordat ik veel te weinig ROA heb binnengekregen. M'n dermatoloog vond 4 maanden wel genoeg :-(
Nu m'n derde kuur dus. Ik wou dat ik gewoon m'n tweede kuur wat langer mocht doen. Ik denk dat ik na deze kuur echt wel weer een perfecte huid heb. En daarna wil ik echt NOOIT meer aan de ROA. Ik wil dan niet langer m'n gezondheid te grabbel gooien door het slikken van dit medicijn.
ahaaaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef emss het volgende:
jaaa, dat ben ik! die tweede kuur heb ik vorige zomer gedaan (mei t/m augustus). maar m'n site heb ik offline gehaald omdat wat mensen er nogal vervelend over gingen doen.
Bedankt voor die link, ik denk dat ik meteen ga beginnen met Vit E en die essentiële vetten.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:05 schreef emss het volgende:
Er staat trouwens een complete Roaccutane encyclopedie op internet:
http://www.adamconnors.com/Accutane/
hoi ook welkomquote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef Hammet het volgende:
Hallo! Ik ben sinds vandaag ook officieel Roa gebruiker. Ik ben 20 jaar en heb al sinds mn dertiende last van acne. Ik ben het dus echt zat, en heb toen tegen mn huisarts gezegd dat ik enkel nog een verwijsbrief naar dermatoloog wilde. Geen kwakzalferij meer, geen 'nou, even dit proberen, misschien helpt het wel...' terwijl ze toch allang weten dat het voor geen kont opschiet.
Vandaag dus naar de dermatoloog, en ik was van plan te vertellen dat ze maar direct met roa vol moest stoppen. Totaal niet nodig, ze keek er nog geen 20 seconden naar, en riep gelijk Roa.:D Eindelijk! Ik moet nu 30mg per dag slikken, dat is toch best weinig? Hopen maar dat het werkt...
Ja welkom en succes met je kuur. Ook ik herken die hoofdpijn. Vaak in het begin van de middag begint het en houdt er dan de hele dag last van. Veel water drinken envroeg naar bed is dan het enige dat bij mij helpt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Gelderland het volgende:
welkomHoeveel weeg je? (en hoe erg is je acne)
ik heb vandaag heel gevoelig voorhoofd en ook soms bonkende koppijn, denk nadelig effect van de ROA
Ik weeg zo rond de 69kg. Ik las dat je tijdens de kuur zo rond de 120mg/kg binnen moet krijgen? Als dat zo is, dan ben ik 9 maanden bezig... Nou goed, ik zie wel. Misschien wil de dermatoloog gewoon eerst even kijken, en zal ze het bij de eerste controle verhogen. Gewoon afwachten dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:24 schreef Gelderland het volgende:
welkomHoeveel weeg je? (en hoe erg is je acne)
ik heb vandaag heel gevoelig voorhoofd en ook soms bonkende koppijn, denk nadelig effect van de ROA
aha ok! leuk om te horenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef wapper het volgende:
wat ik vergeet te zeggen volg je verhaal al vanaf deel 7.
best wel indrukwekend.
Sudocreme kan je kopen bij de drogist (kruidvat/DA sowieso), staat tussen de baby-artikelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef emss het volgende:
Waar kan ik dat sudocrem kopen trouwens? gewoon bij de drogist?
Wat is sudocrem?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef emss het volgende:
Waar kan ik dat sudocrem kopen trouwens? gewoon bij de drogist?
quote:
Ik zou het gewoon doen! ROA helpt echt! En dan ben je ervan af! Wie weet hoe lang t nog door gaat, als je gewoon gaat zitten afwachten...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:28 schreef Benait het volgende:
hallo mensen! Ik had een vraag,en die luid: Ik heb last van acne al 5 jaar maar het is stukke minder dan hoe het eerst was maar ik heb het alleen nog rond mijn mond en op me wangen een beetje en in me hals(onder je kaaklijn zeg maar...maar is eht dan nog verstandig om roa te nemen of beter gewoon afwachten tot eht zelf weggaat?
@ Benaitquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Senne het volgende:
Benait: Hoe oud ben je? Als je nog vrij jong bent, kan je misschien nog afwachten... Erg gezond zijn die pilletjes nou niet echt...
Ik heb zelf ook zeer milde acne. Maar aangezien ik 20 word, werd het toch tijd dat het volledig wegging. Ik kreeg dan ook meteen roa voorgeschreven.
goed plan dokter schuiven het maar beetje van zich afquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:05 schreef heaven7 het volgende:
Goed, morgen naar de dokter! Ik wil absoluut minstens een verdubbeling. Ik blijf geen 20 slikken. Ik ga alles even opschrijven want die dokter maakt me echt zo nerveus dat ik niks zinnigs meer kan zeggen en me vast weer weg laat sturen
En ehm, ik zou me wel degelijk bezighouden met de (eventuele) bijwerkingen. Er zijn meer mensen die ze wel hebben dan niet.
Mijn huisarts was ook zo, vandaar dat het ik jaren aankloten nu pas naar de derma kon. Die was gelukkig totaal niet moeilijk en gaf direct roa mee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Jeltos het volgende:
[..]
goed plan dokter schuiven het maar beetje van zich af
Nja, ik heb dus wel Roa maar een superlage dosering, hij wil me 4 maanden 20 mg laten slikken, that's all.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Hammet het volgende:
[..]
Mijn huisarts was ook zo, vandaar dat het ik jaren aankloten nu pas naar de derma kon. Die was gelukkig totaal niet moeilijk en gaf direct roa mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |