Ja pics dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
Naja, anderhalf jaar geleden dan he.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja sorry jongens maar ik heb dus een vriendin..![]()
Anders was ik kei graag gekomen ECHT! uit het diepste van mijn hartgat! maar nu gewoon even niet weetje.Want SandraSander komt morgen de hele dag hierheen.
Oja, dus ik ben morgen niet echt op fok denk ik zo.
Zo is het al beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja sorry jongens maar ik heb dus een vriendin..![]()
Anders was ik kei graag genomen ECHT! uit het diepste van mijn hart! maar nu gewoon even niet weetje.Want Sandera komt morgen de hele dag hierheen.
Oja, dus ik ben morgen niet echt op fok denk ik zo.
Volgens mij niet meer, heb me pc een keer geformateerd, wss is ie in dat verloren gegaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kom je ook Sander
Je hebt me adres nog he?![]()
Mijn versie is tofsterer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als je nou goed leest had ik dat ook al gedaan teringmogool, ga is dood gay.
Huiliequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hela, genoeg gepwnd voor vandaag! Dimitribashen doe maar een andere keer ja, anders wordt ik depressief.![]()
Ja jij bent het gewned omdat je puch rijdt, maar ik ben het niet gewend om gebashd te worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja jij bent het gewned omdat je puch rijdt, maar ik ben het niet gewend om gebashd te worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |