Ik had hetzelfde, maar ik stond op een hoog dakterras in Delft, maar dat maakte de potten niet minder mooi.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:25 schreef RijstNatie het volgende:
het waaide waardoor veel boeketten scheef gingen
Dat is echt lullig.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef junkiexp het volgende:
Maat van mij had een grote pot van 75 ¤,na 2 keer schieten was het over,slechte produktie denk ik.
Dat is het risico.
Nice, toch ben ik liever daar tussen in dan ver weg.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:36 schreef boertie het volgende:
sfeerimpressie bij mij thuis
Dat is het leuke ervan als je buitenaf woont![]()
Zo'n uitzicht heb ik ook, alleen dan van Rotterdam (centrum, ik zit in zuid).quote:Op maandag 1 januari 2007 14:36 schreef boertie het volgende:
sfeerimpressie bij mij thuis
Dat is het leuke ervan als je buitenaf woont![]()
Ik had ook 2 potten waar maar een paar shots uitkwamen. Heb ze gewoon opengehaald en de lont van binnenin weer aangestoken, toen schoot ie wel weer.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:23 schreef junkiexp het volgende:
Mooi diamond pakket van 5 potten,heb windvrij tussen gebouwen gestaan.
Maat van mij had een grote pot van 75 ¤,na 2 keer schieten was het over,slechte produktie denk ik.
Dat is het risico.
Ook nog een echte chinese 100.000 klapper afgestoken,van een meter of 8.
Je filmpjes staan op private.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef Qunix het volgende:
Paar filmpies: http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=195
Er komen meer
mooi dat die autoalarmen af gingenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef Qunix het volgende:
Paar filmpies: http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=195
Er komen meer
Had ik gister ook meegemaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
mooi dat die autoalarmen af gingen
Dezelfde auto die afging bij alle twee de pijlen.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
mooi dat die autoalarmen af gingen
Jupquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:07 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dezelfde auto die afging bij alle twee de pijlen.
Ja meesterlijke dingen! Helaas zijn die na februari of zo niet meer verkrijgbaar in Belgiequote:
Precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:47 schreef Crazykill het volgende:
Volgend jaar minder Nederlandse klein spul voor overdag (astros, grondbloemen ed.), en meer vlinders/nitraten en illegale potten.![]()
Pijltjes is wel gaaf,staat ie alleen niet erg dicht bij de auto's?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Impry het volgende:
Twee filmpjes van dit jaar:
Carbidschieten 2006
Stelt niet al te veel voor, ook een sinaasappelkanon erbij waarbij een sinaasappel in de tuin van de buurvrouw vloog![]()
Oud en Nieuw 2006/2007
En filmpje van tijdens de jaarwisseling. O.a. met pijltjesbom (die nog niet helemaal naar tevredenheid waswaren 1150 pijltjes, maar denk dat de helft maar af is gegaan), lawinepijl, stadionfakkel en wat ander siervuurwerk.
Vreemd...mijn pijlen gingen kaarsrecht omhoog ondanks de wind.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:18 schreef 61neorej het volgende:
was gelukkig droog hier rond 12 uur
Had 1 grote pot en die was erg mooi.
Ook nog wat wenspijlen afgestoken en de kwaliteit daarvan vond ik ook behoorlijk goed zeker voor 5 euro.
Wel jammer dat veel pijlen 10 tallen meters opzij waaiden na het afsteken.
Mja mijn pijlen deden het ook goed, maar verderop in de straat was dat niet het geval en waren sommige pijlen al achter de huizen gewaaid bij het afgaan. :squote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vreemd...mijn pijlen gingen kaarsrecht omhoog ondanks de wind.
Woon je in dezelfde straat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vreemd...mijn pijlen gingen kaarsrecht omhoog ondanks de wind.
Denk het niet maar ik woon in Leeuwarden dus aan de kustquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Woon je in dezelfde straat?
Zo niet, dan zou het daar wel eens aan kunnen liggen
Toch kan het ergens anders dan nog harder waaienquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik woon in Leeuwarden dus aan de kust
Weet je de exacte datum? Ik heb nu nog 3 dozen over maar als ze echt eruit gaan ga ik zeker nog wat bijhalen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja meesterlijke dingen! Helaas zijn die na februari of zo niet meer verkrijgbaar in Belgie![]()
De precieze datum weet ik niet uit m'n hoofd, maar dat is vast te vinden op freakpyromaniacs.com. Maar in m'n hoofd zit eind januari begin februari. Ze vallen dan namelijk onder een andere klasse die alpeco niet mag verkopen, geloof ik.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Weet je de exacte datum? Ik heb nu nog 3 dozen over maar als ze echt eruit gaan ga ik zeker nog wat bijhalen.
Geweldig afgewerkte vlinders, mooi lange lont, geen beton erin, enkel papier.
Wist je trouwens dat de vlinnder maar voor 20% gevuld is met kruit, superkwaliteit dus.
Ik had vorig jaar vanuit Malgrat de Mar ook een paar dozen vlinders meegenomen, die knalden ook wel goed, zat alleen dat klotebeton in. Trueno´s hadden ze daar niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef H4ze het volgende:
[..]
De precieze datum weet ik niet uit m'n hoofd, maar dat is vast te vinden op freakpyromaniacs.com. Maar in m'n hoofd zit eind januari begin februari. Ze vallen dan namelijk onder een andere klasse die alpeco niet mag verkopen, geloof ik.
Maar ze zijn idd van topkwaliteit![]()
Als je overigens in de zomer op vakantie gaat naar Spanje, zou je is goed om je heen moeten kijken (zeker als je in de buurt van of in Valencia zit. En tijdens Fallas zijn ze daar zeker weten te krijgen.
Vet..die kan je gewoon in Duitsland kopen? Met losse patronen neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef NrSiX het volgende:
Jup, zo'n ding:
http://www.youtube.com/watch?v=sjYKmxrqdYE
Dit ding dus:
[afbeelding]
Jezus die is al een paar jaar oud, en die link krijg je net pas?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Fathom het volgende:
Krijg net deze link...
Paar gasten hadden zelf vuurwerk bommetje in elkaar gezet
http://video.google.com/videoplay?docid=-5780467543698458333&q=hellevoetsluis
jah klopt, 20 min rijden van mn huis, lekker makkelijk dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vet..die kan je gewoon in Duitsland kopen? Met losse patronen neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |