quote:Op maandag 1 januari 2007 13:47 schreef commentator het volgende:
en wat is de exactefoutmelding dan ?
quote:Er is een fout opgetreden in pchnotify.exe en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Zodra je leest dat het aan .NET 1.1 of 2.0 ligt, kun je die oplossingen in 99% van de gevallen al negerenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dag heren en dames van het DIG-subforum,
Ik heb een vraagje:
Sinds 2 dagen krijg ik iedere keer als ik mijn computer opstart een foutmelding over pchnotify.exe.
Nu heb ik even op Google gekeken, en daar wordt op meerdere sites gezegd dat het aan Microsoft.NET zou liggen.
Ik heb Microsoft.NET 1.1 hierop verwijderd, 2.0 in originele staat hersteld en alle mogelijke updates uitgevoerd. Echter, het 'probleem' (merk tot nu toe weinig verschil met de computer) blijft bestaan: de foutmelding blijft komen bij het opstarten van de PC.
Heeft iemand hier enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen?
Alvast bedankt!TSE
Nee, een Compaq. Maar da's één pot nat tegenwoordig toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:49 schreef wimmel_1 het volgende:
Laat me raden: Je hebt een HP PC staan
Klikje ... PchNotify.exe is een onderdeeltje wat geïnstalleerd wordt door die geweldige HP installer cd trouwens.
Moet ik nu dat stappenplan doorlopen?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:49 schreef wimmel_1 het volgende:
Laat me raden: Je hebt een HP PC staan
Klikje ... PchNotify.exe is een onderdeeltje wat geïnstalleerd wordt door die geweldige HP installer cd trouwens. Het dient er voor om dat "Help & Support Center" van HP van Info te voorzien.
Toch is het raar dat dit na 2,5 jaar ineens op komt spelen, terwijl ik -op Windows updates en soms spelletjes na- nooit wat installeer.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:14 schreef wimmel_1 het volgende:
Dat is alleen maar het hernoemen van de files die aangesproken worden door de Service waaronder dat "Help & Support Center" van HP/Compaq draait.
Hiermee wordt voorkomen dat die zooi onderwater zichzelf stiekum toch nog aan kan gaan roepen.
Vanwege dit soort issues installeer ik in principe dan ook nooit de OEM cd's. Zit vaak veels te veel van dit soort zut in.
Oh. Kan ik hem dan alsnog beter wijzigen? En al die dingen die ik al met .NET heb uitgevoerd, die kunnen hopelijk geen kwaad?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:31 schreef markvnl het volgende:
Ik las pf-bestand, en geen pdf.
Pf is van prefetch.
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:31 schreef markvnl het volgende:
Ik las pf-bestand, en geen pdf.
Pf is van prefetch.
Kan ik 'm dus gewoon laten staan, of moet 'ie echt helemaal weg?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:34 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Oops.... te vlug gelezen, staat idd .PF
Dat ding kan dus ook gewoon "down the drain" .....als tooltje niet opgestart hoeft te worden dan hoeft 'ie ook niet te pre-fetchen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |