Juist zo pak ik het ook aanquote:Op maandag 1 januari 2007 12:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, natuurlijk. Eerst even gekeken naar de buurman, daarna zelf even het een en ander de lucht in gestuurd.
Als je er niet mee kan omgaan koop het dan niet..quote:Op maandag 1 januari 2007 13:06 schreef Oblivion het volgende:
Wij hadden na jaren weer eens een leuk pakket gekocht....
Heb er echter niks van gezien...![]()
Mijn overbuurman legt een vlinder midden op de weg, iedereen deinst naar achteren, hij loopt als het ware met zijn rug weg van de klapper...
Loopt 20 meter, voelt iets aan zijn kuit, doet zijn broekspijp omhoog en warempel een gat van 4 bij 4 centimeter.
Broek is dus nog heel!
Even langs de huisartsenpost om 10 voor half 1, was godzijdank rustig.
En om kwart voor 2 weer terug.
Er zaten eigenlijk allemaal mensen die niet zoveel met het vuurwerk op hadden, was allemaal indirect gebeurd.
Bah, naar gezicht.
Neh, volgend jaar geen vuurwerk meer.
Hmmmquote:Op maandag 1 januari 2007 13:39 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja, zoals gewoonlijk zijn mijn overbuurman en ik de enige in de straat die vuurwerk hebben. De rest van de buurtbewoners staat dan te kijken op een afstand van 20 meter. Volgend jaar moeten we eigenlijk niets kopen, omdat ze altijd groot vuurwerk gewend zijn. Dus als ze nou volgend jaar weer buiten komen en zich verheugen op ons mooie vuurwerk dan hebben wij niks!!EINS.
Dit jaar was echt voor het eerst dat ik totaal geen vuurwerk afgestoken heb.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:07 schreef Chandler het volgende:
Of gewoon lekker naar andermans geldverkwisting gekeken?
natuurlijk heb ik vuurwerk afgestoken die ik zelf heb gekocht!
Dus tijd voor een nieuwjaars polletje
Poll: Heb jij vuurwerk afgestoken?Ja natuurlijk! Nee, maar heb er wel naar gekeken Nee, houd absoluut niet van vuurwerk
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? klik dan hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |