sala-adin heeft geen leven...quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
sala-adin heeft geen leven...
KUT! (check topicnummer)..
ow ik ook niet trouwens, maar sala-adin heeft meer geen leven, omdat hij sneller dan mij was
kruip eens onder je steen vandaanquote:Op maandag 1 januari 2007 00:03 schreef Sander-B het volgende:
Wat? 2007 al??? Dacht dat het nog 2005 was.![]()
Alleen jij vindt dat jammer stomme fagquote:Op maandag 1 januari 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ke, dacht al, het is 2007 en sala-adin wordt homo .. jammer![]()
ach, het is elke jaar hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 00:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alleen jij vindt dat jammer stomme fag
Ik voel me best wel triest ofzo mensen steken vuurwerk af gaan uit en shit en ik zit hier op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kan ik een nieuwe leven downloaden?
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ach, het is elke jaar hetzelfdeWeet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kan ik een nieuwe leven downloaden?
Doe jij dit elk jaar?
Dan ben echt wel triest!
thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 00:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet niet
Doe jij dit elk jaar?
Dan ben echt wel triest!
gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 1 januari 2007 01:50 schreef Marijke236 het volgende:
TWEENULNULZEVEN!!! WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!
En een gelukkig nieuwjaarofzoiets...
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:52 schreef gateh het volgende:
op 1 jan 00.00 een topic openen achter je pc zitten
Je wilt erbij horen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:19 schreef TC03 het volgende:
Ah, de kneuzenkermis. Kon hem al niet vinden.
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ach, het is elke jaar hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kan ik een nieuwe leven downloaden?![]()
ben volledig met je spoiler eens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |