abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 17:25:32 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44917909
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ach, liever familie van die rechtse politici als een kwart van de genen van Dolf

[afbeelding]

Ik kan er niet mee zitten, dat goedkope gezanik op Rita. Dat toont voor mij alleen maar aan hoe verzuurd politiek links tegenwoordig is, hoe men van een blije, gezellige, progressieve, idealistische stroming verworden is tot een stel azijnpissers eersteklas, die absoluut niet tegen hun verlies kunnen. Wat rechts vroeger was, is links nu. En dat is triest. Dieptriest.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 1 januari 2007 @ 17:29:33 #202
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44918004
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef Lemmeb het volgende:

Ik kan er niet mee zitten, dat goedkope gezanik op Rita. Dat toont voor mij alleen maar aan hoe verzuurd politiek links tegenwoordig is, hoe men van een blije, gezellige, progressieve, idealistische stroming verworden is tot een stel azijnpissers eersteklas, die absoluut niet tegen hun verlies kunnen. Wat rechts vroeger was, is links nu. En dat is triest. Dieptriest.
Pardon? Het leuke van dat 'zeiken op rita' is dat rechtse huilies keer op keer opstaan omdat ze zich beledigd voelen omdat hun boegbeeld wordt aangetast.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:31:28 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44918057
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

www.cbs.nl
maar, zoals L&J ook al zeiden, wat verdonk doet is alleen maar het beleid uitvoeren zoals dat door Cohen is bedacht. Uweetwel, die van het kopjethee enzo. Die man kan zich blijkbaar wel aanpassen aan de omstandigheden.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:35:44 #204
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44918164
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Pardon? Het leuke van dat 'zeiken op rita' is dat rechtse huilies keer op keer opstaan omdat ze zich beledigd voelen omdat hun boegbeeld wordt aangetast.
Oh, dat zie ik toch echt heel anders, zoals ik hierboven al aangeef.

Ik vind het juist wel treffend hoe bepaalde linkse azijnpissertjes zich jarenlang steeds weer lieten kennen door keer op keer Rita te kiezen als slachtoffer van hun nogal goedkope en kinderlijke pesterijtjes en grappen. Meelijwekkend haast, vooral ook omdat het al die jaren geen flikker geholpen heeft.

Overigens, de reacties daarop van de rechtse huilies waren soms ook om je te bescheuren, maar ik heb sterk het idee dat de linkse huilies de afgelopen jaren ver in de meerderheid waren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 januari 2007 @ 17:47:06 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44918472
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:35 schreef Lemmeb het volgende:

Overigens, de reacties daarop van de rechtse huilies waren soms ook om je te bescheuren, maar ik heb sterk het idee dat de linkse huilies de afgelopen jaren ver in de meerderheid waren.
Da's het kenmerk van linkse en rechts huillies. Dat ze denken dat de andere groep groter is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_44918500
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:35 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh, dat zie ik toch echt heel anders, zoals ik hierboven al aangeef.

Ik vind het juist wel treffend hoe bepaalde linkse azijnpissertjes zich jarenlang steeds weer lieten kennen door keer op keer Rita te kiezen als slachtoffer van hun nogal goedkope en kinderlijke pesterijtjes en grappen. Meelijwekkend haast, vooral ook omdat het al die jaren geen flikker geholpen heeft.

lemmeb die anderen voor azijnpissers uitmaakt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:57:59 #207
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44918763
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ha, hij is er weer. Dat zal sigme goed doen.
--

Dit heet gewoon vrijheid van meningsuiting. Verdonk was daar voor.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44918851
gewaagd stukje van Lebbis en Jansen die op een paar punten zeker gelijk hebben. Vraag me alleen af wat Verdonk of haar ouders (haar vader neemt geloof ik ook geen blad voor de mond) hier nou van vinden.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:07:00 #209
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_44918989
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een brede glimlach op je gezicht kan toveren op deze eerste dag van het nieuwe jaar.
pi_44919201
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik een brede glimlach op je gezicht kan toveren op deze eerste dag van het nieuwe jaar.
Dat wordt immer gewaardeerd .
  maandag 1 januari 2007 @ 18:33:08 #211
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_44919623
Lijkt me altijd zo raar: dan zit je als 'bekend persoon' gezellig thuis oudjaar te vieren op de bank met je familie en te kijken naar een leuke oudejaarsconference, wordt je opeens publiekelijk enorm afgezeken .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_44919667
Tja Verdonk kon er natuurlijk op rekeken dat ze bij elk jaaroverzicht in de zeik genomen zou worden. Daar heeft ze veel moeite voor gedaan.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:35:36 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_44919704
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef du_ke het volgende:
Tja Verdonk kon er natuurlijk op rekeken dat ze bij elk jaaroverzicht in de zeik genomen zou worden. Daar heeft ze veel moeite voor gedaan.
D'r ouders niet, alleen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44919832
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:35 schreef speknek het volgende:

[..]

D'r ouders niet, alleen.
nee dat klopt maar die wisten ook vast wel dat het er aan zat te komen en gezien haar broers gedrag zit eea ook wel in de familie .
pi_44921247
quote:
Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Snotslak het volgende:
Amsterdam - Hans Sibbel heeft in zijn oudejaarsconference van 2006, samen met Dolf Jansen keihard uitgehaald naar Rita Verdonk. "Ik kan mij niet voorstellen dat Rita Verdonk voortkwam uit de liefde tussen twee mensen. Rita verdonk is het product van parthenogenese, zoals hagedissen het doen. Ooit is daar iets gebeurt en daaruit kwam een gezwel voort dat wat ongebreideld voortwoekerde en daaruit kwam Rita op een gegeven moment uit."
De reden voor de ongebreidelde kritiek waren volgens Sibbel en Jansen de steeds wederkerende tumult rondom de persoon van Verdonk. Op het moment van dit schrijven is nog niet bekend welke reacties de conference in Den Haag zal opwekken. Ook is nog niet bekend of Sibbel en Jansen vervolgd zullen worden.
(Sluiting 31 december 2006, 23:12h)
Laat die kinderen toch
Ik heb echt wel andere dingen om mij druk om te maken. Bovendien: wie heeft die uitzending nou gezien? Ik moet het hier lezen dat ze een grap over mij gemaakt hebben.
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben recht door zee
pi_44921378
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef RitaVerdonk het volgende:

[..]

Laat die kinderen toch
Ik heb echt wel andere dingen om mij druk om te maken. Bovendien: wie heeft die uitzending nou gezien? Ik moet het hier lezen dat ze een grap over mij gemaakt hebben.
Dat je er de moeite voor doet een hele kloon aan te maken. Kansloos.
pi_44921398
Lebbis en Jansen zijn inderdaad passé. Die zien we niet meer terug

Die grappen kennen we nu wel. En zeker al dat gelul over Verdonk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44921415
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:32 schreef Paltos het volgende:

[..]

Dat je er de moeite voor doet een hele kloon aan te maken. Kansloos.
RitaVerdonk
ik ben niet links
ik ben niet rechts
ik ben recht door zee
  maandag 1 januari 2007 @ 19:33:51 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44921438
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef RitaVerdonk het volgende:

[..]

Laat die kinderen toch
1.435.000 mensen hebben gisteren L&J gekeken. Da's iets meer dan 620.555 voorkeursstemmen.
pi_44921463
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef RitaVerdonk het volgende:

[..]

RitaVerdonk
Niet per sé op deze post bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')