Dvd-recorder aanzet!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:51 schreef The_Verve het volgende:
Het begint! Lachen, gieren, brullen!
De grap over Blind? Dat was echt een leuke grap.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:55 schreef Bupatih het volgende:
Ah. Daar was 'ie. Mooi was dat, man.
Nee, deze:quote:Op maandag 1 januari 2007 01:56 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
De grap over Blind? Dat was echt een leuke grap.
Echt. Nog nooit eerder gehoord dit jaar. Prachtig hoe Guido van die originele grappen weet te maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef BonteAvond het volgende:
niks gelezen hier, maar: 'de scherpe komiek' volgens sbs6;' JOAH EN DAN FEGJE 44 JOAR MED KROKODILLE EN DAN WORT JE VERMORT! dor een vis...' 'HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA'
jezus christus.
Net als de "ben je blind ofzo"-grap dus. Het viel me nog mee dat hij geen "hij-heeft-opgehangen"-grap maakte.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:58 schreef Bupatih het volgende:
Echt. Nog nooit eerder gehoord dit jaar. Prachtig hoe Guido van die originele grappen weet te maken!
Ik had hem eerder op de avond al gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!
Ach, ik deed dit vorig jaar ook al met Wilko Terwijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!
Raap me op.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:06 schreef Bupatih het volgende:
Hihi, Postma-grapjes.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef Bupatih het volgende:
Zo dadelijk maar even een linkje naar dit topic achterlaten in z'n gastenboek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |